SUN POV
Millalla on juttua melkein jokasen bändin jätkän kanssa. Siis ei se voi ottaa neljää jätkää yhtä aikaa ja vaa olla niiden kans.
Enhän mä voi mennä kertoo. Aleksille mun on pakko kertoo mutta koska no me ei tiedetty mitään.Kävelen ulos makuuhuoneesta vihaisen näköisenä.
"Onks kaikki hyvin, Aleksi kysyy"
"Vituttaa Milla, sanon ja halaan tuota"
"No kuka se on ja mikä vituttaa?, Aleksi kysyy"
"Mua vituttaa just se kenen tai kenen kaikkien kanssa se on, sanon"
"Mitä vittua nyt taas, Aleksi sanoo"
"Sillä on bändin jätkistä kaikkien muiden kans juttua paitsi sun ja Joelin"
"Voi vittu, Aleksi sanoo"
"Nii ja se sano vaa et se ei jostain syystä halunnu,sanon"
"Niinku Millon siitä on tullu tollanen, jatkan järkyttyneenä"
"Meidän pitää kutsuu se studiolle,Aleksi sanoo"
"Se lopetti ku Olli soitti, sanon"
"Mä haluun tälle jutukle lopun""Mun pitäis mennä käymään kotona ja pakata euroviisuihin. Tiutko mukaan?"
"Tuun, Aleksi sanoo"Lähdemme käymän minun kotonani ja Aleksi katsoo kun pakkaan melkein puoli omaisuutta.
"Voinko olla nää pari päivää sun luona nii ei sit tarvis rampata edes takas, kysyn"
"Tottakai voit"Olen saanut pakattua puoli omaisuutta mukaan ja menemme takaisin Aleksille. Pääsemme Aleksille ja päätän laittaa Millalle viestiä.
"Tuutko käymään tänää treeniksellä tossa osote ollaan Aleksin kaa siellä illalla kahestaan"
"Joo vosin tulla, Milla sanoo"
"Jos tuut vaik klo 19 eli parin tunnin päästä, laitan"ALEKSIN POV
JOELIN LAPSET RAKKAAT
Aleksi: Tulkaa treenikselle klo 18 tärkeetä ei voi jäädä pois. Tulee turpaan jos ette tuu.
Joel: Okei, mut mikä on niin tärkeetä.
Aleksi: Y/n paras kaveri säätä kaikkien muiden kaa paitsi mun ja Joelin. Me halutaan käräyttää se.
Olli: Mitä vittua? Mä en tienny et Milla tuntee y/n
Aleksi: Joten ois kiva jos tulisitte
Niko: Joo tullaan
Joonas: Juu
Olli: No aivan varmasti oon tulossa
Tommi: Tulossa
Joel: Joo mä tuun kansKävelemme kohti treenistä olemme päättäneet että
menemme tuntia ennen treenikselle. Me ei haluta että Milla saa tietää suunnitelmastamme. Kello lähestyy seitsemää ja Milla on varmaan pian täällä.Jätkät ovat menneet eri huoneeseen ja kun Milla tulee niin he tulevat ulos. Tai siis laitan viestiä jätkille milloin he voivat tulla ulos. Sovittiin että y/n jää seisomaan ovi aukkoon ettei hän pääse lähtemään.
Pian Milla astelee sisälle ja sanoo "tää on oikein kiva paikka"
"On joo, mut meil ois sulle yks juttu sanon ja ohjaan tuon istumaan sohvalle"
"Okei, Milla vastaa hyvin hämmentyneenä"Laitan viestin jätkille ja nuo kävelevät suoraan Millan eteen vihaisina. Olli näyttää siltä että voisi heittää Millan kerrostalon kuudennesta kerroksesta alas.
Jätkät ei todella pitänyt tästä ja Millastakin jopa näki sen.
YOU ARE READING
Kun mä rakastuin/ Alex Mattson ja y/n
FanfictionVALMIS KIRJA Olet y/n ja olet 24 vuotias nuori nainen. Mitä matkalla sattuu ja ketä vastaan tulee? Saako joku tietää menneysyytesi ja osaako joku rakastaa? ⚠️Varoituksena⚠️ ⚠️Alkoholi ⚠️Smuttia ⚠️ Voi sisältää K18 muitakin juttuja EN HALUA LOUKATA T...