/ Thea Maisie Lord /
Baromi ideges voltam. Életemben nem éreztem még azt, hogy valaki miatt ennyire elöntene a düh és az aggodalom egyszerre. Biztos voltam benne, hogy Harry direkt csinálja ezt és, hogy szándékosan nem válaszol az üzeneteimre. Fel tudtam volna robbanni és tuti, ha Harry előkerül, olyan hegyibeszédet vágok le neki, hogy biztosan megbánja amiért ignorált.
Már sötétedett amikor szó nélkül elkezdtem magamra rángatni a ruháimat, hogy elhagyva a campust, a srác keresésére induljak. Tényleg komolyan gondoltam amikor leírtam neki, hogy ha kell bejárom érte Londont. Miközben a pulóveremet húztam magamra a szemem sarkából kiszúrtam ahogy Faith elég furcsán méreget. Megálltam egy pillanatra, mert láttam rajta, hogy kérdezni akar valamit, én pedig ezzel jeleztem neki, hogy igyekezzen, mert nem érek rá egész nap.
- Megint Max visz kajálni? - dobta félre a telefonját amin valószínűleg megint Jeffel beszélgetett.
- Nem. Egyáltalán nem kajálni megyek. Sőt még csak nem is Maxhez indulok - léptem bele a bokacsizmámba.
- Meglógsz? Nélkülem? - pislogott szinte felháborodva.
- Faith. Muszáj lenne mennem - sürgettem.
- Még mindig Harry miatt feszülsz? - keresztezte össze maga előtt a kezeit.
- Igen. És tudod miért? - tártam szét kérdőn a karjaim. - Mert valszeg' rohadtul elcsesztem a kapcsolatunkat. Vagy a nem kapcsolatunkat. Igazából fogalmam sincs mi volt vagy van köztünk. Mindketten részegek voltunk, nem kellett volna ezt tennünk - túrtam feszülten a hajamba. - Most tuti azért csinálja ezt, mert megbántottam.
- De miért bántottad volna meg? Hisz ezt akarta, nem? - vonta fel a szemöldökét.
- Tudom, hogy ezt akarta, de lehet, hogy nem ott, nem akkor és nem úgy - magyaráztam. - És tudom, hogy valamilyen oknál fogva rohadtul nem szimpatizál Max egészével, én meg sokat vagyok vele és ez neki rosszul esik...
- De várj már - szakított félbe. - Oké, féltékeny, de mire?
- Vajon mire? - forgattam meg a szemeim. - A múltkor amikor találkoztunk ott volt Max is, emlékszel? - idéztem fel a nagyjából egy héttel ezelőtti eseményeket, mire ő bólintott. - Állandóan egymás mellett voltunk, sokat nevettünk össze, egyszer még meg is pusziltam az arcát. Láttam Harry-n, hogy ez nem esett neki jól. Sokszor elmondtam már neki, hogy Max csak egy jó barát, semmi több, de úgy látszik ő ezt nem hiszi el..
- Pedig Max tényleg csak haver. Jeff sem féltékeny rá azért, mert vele lógok - ráncolta a homlokát értetlenül.
- De Jeff egészen más téma. Ő sokkal lazább és nyitottabb. Harry nehezebben enged másokat a bizalmába, ami egyébként teljesen érthető, hisz a hírneve miatt elég nehéz dolga van ami a magánéletét illeti - húztam el a számat kelletlenül. - De Max nekem akkor is olyan, mint egy testvér akire mindig is vágytam, és–
A telefonom két csippanással jelezte, hogy üzenetem érkezett, én pedig úgy vetődtem az ágyra, mint éhes gepárd a vadra. A remény, hogy Harry válaszolt, abban a pillanatban szertefoszlott, amint megláttam Louis fotóját a képernyőmön. Másodpercek alatt nyitottam meg az üzenetét, hogy elolvashassam milyen hülyeséggel keresett fel már megint, mert minél hamarabb túl akartam lenni ezen is.
𝐥𝐨𝐮𝐢𝐬𝐭𝟗𝟏 𝐱 𝐭𝐡𝐞𝐚.𝐦.𝐥𝐨𝐫𝐝
louist91
Thea!louist91
Most azonnal nyisd meg a beszélgetést, mert fontos hírem van!thea.m.lord
Louis, nem érdekelnek most a baromságaid, ne haragudj..
YOU ARE READING
made in the midnight ⁽ᵒᵈ⁾
Fanfictionone direction fanfiction /instagram story/ "louist91: na végre már baszki, azt hittem sosem érkezik el ez a pillanat az életemben ↳ harrystyles: lou.. mi nem... ↳ niallhoran: pedig bennetek van minden reményem :c ↳ liampayne: fosul érzem magam ↳ zay...