~Frați vitregi~
Kim Taehyung și Jeon Jungkook sunt frați, însă nu de sânge. Jungkook, adoptat de mic, a ales să-și păstreze numele de familie, marcând astfel legătura sa cu familia Kim. La doar trei ani, a fost primit cu brațele deschise de părinții lui Taehyung, care l-au îngrijit ca pe propriul lor copil. De-a lungul anilor, cei doi s-au apropiat foarte mult, iar părinții lor erau încântați de legătura strânsă dintre ei.
[ Taehyung 5 ani/ Jungkook 7 ani]
Într-o dimineață, Taehyung și Jungkook se aflau în livingul vilei lor, Taehyung stând pe canapea, în timp ce Jungkook își petrecea timpul observând servitoarele care se ocupau de curățenie. La acea vârstă, Jungkook era fascinat de rochiile pe care le purtau acestea, iar Taehyung, dorind să-i atragă din nou atenția, a decis să-și facă și el o rochie.
— Mina, poți veni upic? Întrebă făcând niște ochi de cățeluș.
— Sigur, puiuț. Ce este?
— Hmm... Ai putea să volbești cu mătușa Lee ca să-mi facă și mie o lochiță ca a ta?
— Oh, puiuț ,spuse femeia, chicotind. Sigur, haide cu mine să-ți iau măsurile,astăzi va fi gata.
— Mulțumec, Mina!
— Cu plăcere, puiuț!
[ skip time ]
Taehyung se află în camera sa cu doamna Mina care ia adus ceea ce a dorit.
— Cum alăt?
— Ești un băiețel foarte drăguț. Acum hai să te vadă și Jungkook și părinți tăi.
Tae își dădu acordul și ieși din cameră, îndreptându-se spre biroul domnului Kim, unde se afla și doamna Kim.
— Mami, tati, spuse micuțul când intră în acea încăpere.
Când părinții săi îl văzură, rămăseseră uimiți, cu toate că Mina le spusese despre rochie.
— Tae, puiule, arăți minunat, spuse doamna Kim.
— Oale o să îi placă lui Kookey?
— Sunt sigur că o să-i placă,răspunse domnul Kim.
Fără să mai spună nimic, Taehyung se îndreptă spre living, unde Jungkook stătea pe canapea, desenând o floare. Își ținea blocul de desen pe picioare, iar creionul în mâna dreaptă.
— Kookey! Strigă Taehyung când intră în încăpere, încercând să-i atragă atenția.
Când Jungkook îl vede, se înroșește și se ridică de pe canapea.
— Cum alăt Kookey? Întreabă micuțul cu zâmbetul până la urechi.
— Arăți uimitor, TaeTae,spuse Jungkook, apropiindu-se de el.
CITEȘTI
One shot 《Taekook 》
RomanceAceasta carte va conține, povești scurte și diferite la fiecare capitol despre Taekook. Taehyung-Bottom Jungkook-Top