🌿Evul Mediu🌿
[Autor pov]
Kim Taehyung, un tânăr de 17 ani, își desfășoară viața la liceul de arte, un loc în care pasiunea pentru muzică, dans și pictură se împletesc armonios. Însă, dincolo de aceste hobby-uri, există o singură persoană care reușește să-i captiveze cu adevărat inima și atenția: profesorul de arte, Jeon Jungkook. Acesta, cunoscut sub numele de J.JK și poreclit „cel mai atrăgător profesor din școală”, a lăsat o amprentă adâncă asupra colegilor săi, în special asupra fetelelor, profesoarelor și chiar a unora dintre băieți, printre care se numără și Taehyung.
În ciuda fascinației lui Taehyung, puțin știe că profesorul Jeon nutrește și el o mică pasiune pentru băiatul cu părul albastru, așa că legătura lor devine un joc al emoțiilor neexprimate.
Tae povestire
Într-o zi însorită, la ora de dans, mai rămâneau doar zece minute până la finalul lecției. Apoi, urma să înceapă două ore de desen, ore pe care le aștepta cu nerăbdare, fiind cele mai relaxante din programul său.
După ce timpul a trecut, un val de ușurare m-a cuprins. A fost una dintre cele mai dificile ore de dans din viața mea; profesoara anunțase o nouă coregrafie pe care trebuia să o învățăm. Știam că, odată ce ajunsesem în al doilea an, așteptările crescuseră.
Îmi pregătesc culorile pe măsuța din apropiere, scot penarul și pensulele, și îmi așez coala A3 pe șevalet. După câteva momente de ascultat muzică, ușa clasei se deschide, iar dl. Jeon intră, îmbrăcat elegant într-un costum negru, cămașă albă, cravată neagră și pantofi lucioși.
„Bună ziua,” spunem cu toții în cor.
„Bună ziua, dragi elevi. Astăzi vom face ceva special. Voi crea un tablou cu tematică LGBTQ+, iar voi veți picta un peisaj pe fundal. Am nevoie de un băiat care să fie pictat alături de mine,” anunță el. „Vă las câteva minute să decideți și eu mă duc să iau câteva lucruri.” Cu asta, ieși din clasă.
„Cred că Taehyung ar trebui să fie acolo cu dl. Jeon,” propune Hwa-na, o colegă de clasă.
„Și eu, și eu!” strigă alte voci din jurul meu, iar eu mă simt imediat înroșit.
„De ce eu?” întreb, confuz.
„Pentru că ești mai feminin decât restul și știm cu toții că îl placi pe dl. Jeon,” continuă Hwa-na.
„Eu nu…”
„Nu trebuie să te ascunzi de noi. Suntem colegi și nu avem nimic împotriva ta. Chiar și eu sunt parte din LGBTQ+, am o iubită,” spune cu încredere o altă colegă.
„Fără niciun refuz, tu vei fi,” hotără WooYoung, un coleg din clasă.
„O… ok,” răspund eu, cu inima bătându-mi cu putere.
YOU ARE READING
One shot 《Taekook 》
RomanceAceasta carte va conține, povești scurte și diferite la fiecare capitol despre Taekook. Taehyung-Bottom Jungkook-Top