Η πρώτη μου μέρα στην Αθήνα .

4.1K 41 16
                                    

Είχα περάσει στην σχολή που ήθελα μετά από πολύ κόπο και πολύ διάβασμα . Βρήκα ένα μικρό διαμέρισμα στα Εξάρχεια που ελπίζω να στεγάσει τα "καλύτερα χρόνια της ζωής μου " όπως λένε όλοι .

Τα πρώτα δευτερόλεπτα που κατέβηκα από το ΚΤΕΛ κατάλαβα την χαώδη διαφορά του να μένεις σε ένα χωριό της β.Ελλαδας και της Αθήνας .
Κόσμος ,βαβούρα ,κίνηση ,πολυκατοικίες ,φωνές . Πράγματα δεδομένα για εσάς ευκαιρία να δω έναν διαφορετικό κόσμο για εμένα .

Μπήκα βιαστικά σε ένα ταξί και είπα την διεύθυνση μου . Σε όλη την διαδρομή χαζευα από το παράθυρο και έκανα όνειρα . Για τους νέους φίλους που θα γνωρίσω ,για την σχολή, τα όμορφα στέκια που θα ανακαλύψω ,τους έρωτες που ελπίζω πως θα έρθουν .

Τις σκέψεις μου διέκοψε ο ταξιτζής .
- Δεσποινίς φτάσαμε .
- ευχαριστώ πολύ κρατήστε τα ρέστα .
Με βοήθησε να πάρω τις αποσκευές μου και εξαφανίστηκε σαν σίφουνας .

Εδώ είμαστε λοιπόν . Δεν είχα ξαναδεί το διαμέρισμα μιας και οι γονείς μου είχαν ασχοληθει εξ ολοκλήρου μαυτο. Αλλά είμαι σίγουρη ότι θα έκαναν καλή δουλειά .
Παλέυα με τις βαλίτσες στις σκάλες όταν άκουσα μια φωνή .

- Ει θες βοήθεια μαυτες;

Γύρισα και αντίκρισα μια κοπέλα γύρω στο 1,65 ξανθιά ,τέλειο ροκ στυλ ,γαλάζια μάτια και πολύ όμορφο χαμόγελο .
Άργησα κάπως να απαντήσω οπότε με ξαναρωτήσε.

-Θες βοήθεια να βάλεις τις βαλίτσες στο ασανσέρ;

- Εμ όχι σε ευχαριστώ πολύ το έχω είπα και έριξα την μια βαλίτσα κάτω.

- Καλά θα σε βοηθήσω ούτως ή άλλως δεν βλέπω να τα καταφέρνεις .

Μου είπε χαμογελόντας.

Πήρε την μια βαλίτσα και έναν σάκο και ανέβηκε πρώτη ,ακολούθησα και εγώ με την πιο μικρή . Τις βάλαμε στο ασανσέρ.

- Σε ποιον όροφο πας ;

- Στον τρίτο. Απάντησα κάπως κόκκινη χωρίς να καταλαβαίνω γιατί.

- Α είμαστε γειτονακια και εγώ εκεί μένω .

- Τέλεια .... Ψελλισα χαμηλόφωνα

- Παίζεις βόλλευ;

- Που το κατάλαβες ;

- Ίσως επειδή κρατάς μια μπάλα; Είπε και έσκασε στα γέλια .

- Α ναι χαχαχ. Έπαιζα ..αλλά τώρα δεν έχω ψαχτει ιδιαίτερα.

- Κοίτα παίζω και εγώ σε μια ομάδα εδώ κοντά ,ψάχνουμε παίκτριες οπότε αν γουστάρεις περνά .

Η συμπαικτρια.Where stories live. Discover now