POV ΜΕΛΙΝΑΣ:
Χθες η μαμά μου με βαριά καρδιά έφυγε . Όπως φαντάζεστε ήταν πολύ στενχωρημενη που έπρεπε να με αφήσει μόνη μου . Σχεδόν την ανάγκασαν όμως από την δουλειά της να γυρίσει .
Εγώ ένα άγχος το νιώθω για να είμαι ειλικρινής γιατί δυσκολευόμαι σε αρκετά βασικά πράγματα .. όπως το να φάω ,το να πλυθω,το να κάνω καμιά δουλειά . Μου έχουν δώσει και φοράω και μια βλακεία η οποία με περιορίζει αρκετά στις κινήσεις .. αλλά θα το συνηθίσω.Παίρνω μια αντιβίωση και κάνω κάτι ενέσεις που και καλά αποτρέπουν τις θρομβώσεις ...ίσως αυτό να είναι το χειρότερο πάρτ της υπόθεσης . Είναι δύσκολο να βαράς στον εαυτό σου ενέσεις . Και αν τρυπήσω κάτι άλλο καταλαθος; Μου δείξανε βέβαια και στο νοσοκομείο αλλά νταξει οσο να ναι έναν φόβο τον έχεις .
Απόψε το βράδυ λέω να βάλω καμία ταινία να δω να περάσει λίγο η ώρα γιατί δεν την παλεύω άλλο ...βαριέμαι του θανάτα. Σκέφτηκα να βάλω καμία χαζοκομωδια η καμία χαζό ρομαντική ..αφού δεν συμβαίνουν στην πραγματικότητα τουλάχιστον να τα βλέπουμε στην τηλεόραση να σκάει και λίγο το χειλάκι μας .
Τοκ τοκ .
Ποιος να είναι τέτοια ώρα δεν περιμένω κανέναν.
Μόλις την είδα το πρόσωπο μου φωτίστηκε .. και η νύχτα μου μόλις απέκτησε νόημα . Φορούσε τα ρούχα "γραφείου" της οπότε φαντάστηκα ότι μόλις είχε έρθει από την δουλειά . Το γλυκάκι μου ...ήρθε να δει πως είμαι .Χαζοχαμογελασα .
-Θα μου πεις να περάσω η θα με αφήσεις εδώ όλο το βράδυ ;
Είπε με ένα μειδιαμα .
-Φυσικα ...φυσικά ...συγνώμη ...παρακαλω δεσποινίς Δανάη περάστε στο φτωχικό μας .
-Ε όχι και φτωχικό ...εγώ το έφτιαξα .
Πολυτελέστατο είναι . Χαχα-Σχημα λόγου ...
Χαμογέλασε. Μπήκε μέσα άφησε κάποιες σακούλες στο τραπέζι και κάθησε στον καναπέ . Την ακολούθησα και κάθισα δίπλα της .
-Λοιπον ...για σένα έχουμε σούσι.. για μένα έχουμε κοτόπουλο με γλυκόξινη.
Σου αρέσει το σούσι σωστά; Καλά δεν θυμάμαι;Έβγαλε δύο μερίδες από την σακούλα και μου έδωσε το σούσι.
-Ναι..καλά θυμάσαι . Δεν χρειαζόταν ωστόσο να μου φέρεις φαγητό ..μπορούσα να παραγγείλω και μόνη μου .
-Το ξέρω ότι δεν χρειαζόταν αλλά για τις υπόλοιπες δύο εβδομάδες μέχρι να κατέβει ξανά η μαμά σου είσαι υπό την προστασία μου . .
YOU ARE READING
Η συμπαικτρια.
Short StoryΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ 🔞 Όταν ήρθα στην Αθήνα για σπουδές πίστευα ότι θα ανακαλύψω μόνο νέα μέρη και νέους ανθρώπους...αυτό που ανακάλυψα όμως ήταν ένας εαυτός μου που δεν ήξερα ότι υπάρχει . Ένας έρωτας " απαγορευμένος " ήρθε να με ταρακουνήσ...