Μπούμερανγκ.

1.9K 42 10
                                    

POV ΔΑΝΑΗΣ:

Έφυγα από το σπίτι της παρά πολύ εκνευρισμενη . Γιατί κάθομαι και ασχολούμαι με πιτσιρίκια ;.
Ανέβηκα στην μηχανή και πήγα στο αγαπημένο μου μέρος να σκεφτώ λιγάκι ,να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου . Δεν το πιστεύω ότι την είχα φέρει εδώ . Κανεις δεν ξέρει αυτό το μέρος . Υποτίθεται ότι αυτό είναι το σημείο μου ,και διάλεξα να το μοιραστώ με την Μελίνα ....με την Μελίνα ρε φίλε ..που καλά καλά δεν την ξέρω .

Πολλά πράγματα περνανε από το μυαλό μου . Νομίζω πως εχω ξαφνιάσει και τον ίδιο μου τον εαυτό με το πόσο άσχημα νιώθω αυτή την στιγμή . Είμαι τσαντισμενη και ξενερωμενη ... περισσότερο με με μένα ..γιατί νιώθω εκτεθειμένη. Αφησα τον εαυτό μου για λίγο να παρασυρθεί από ένα κοριτσάκι .
Έχω περάσει από αυτή την ηλικία . Ξέρω πως είναι να θες να εξερευνήσεις τα πάντα ,να θες να πηδάς τα πάντα ...ειδικά όταν έχεις μόλις ξεκινήσει .

Θα έπρεπε να έχω μάθει από τα λάθη μου .
Προφανώς δεν το έχω κάνει.
Γιατί με πειραξε τοσο πολύ γαμωτο ; Αφού δεν έχουμε κάτι ουσιαστικό σωστά;

Σωστά . Αστείο που κάνω εσωτερικό διάλογο.

(Μήνυμα ):

"Δανάη γιατί έφυγες έτσι; Έγινε κάτι; Έκανα κάτι που σε πείραξε; "

Δεν απάντησα .

Έφυγα έτσι γιατί δεν μάρεσει να μιλάω εν βρασμώ . Και τι να έλεγα; Ότι ζήλεψα; Ότι δεν θέλω να την μοιράζομαι; Με τι δικαίωμα; Σκατα ....

Με παίρνει τηλέφωνο . Αφού δεν απαντάω γιατί επιμένει . Τι θέλει τώρα ;
Κάνει σαν να μην καταλαβαίνει γιατί έφυγα έτσι . Γιατί είναι πανέξυπνη αποκλείεται να μην καταλαβαίνει . Μήπως όντως δεν ξέρει;

Χμ Δανάη ηρέμησε και δώσε βάση στις λεπτομέρειες . Ο μικρός σου άνοιξε την πόρτα φουλ ντυμένος, ξενέρωσε που σε είδε ..είπε ότι είπε όντας θυμωμένος . Η Μελίνα δεν έδειξε ξαφνιασμένη σαν να την είχες "πιάσει στα πράσα" ίσα ίσα ...ήταν χαρούμενη και ενθουσιασμένη που με έβλεπε ...κάτι δεν μου κολλάει .

Μήπως ο φλωρακος τα είπε όλα αυτά για να μου την σπάσει ; Στην τελική του έφαγα την γκόμενα και εγώ έτσι θα ήμουν και ας νομίζει η Μελίνα ότι είναι οκειι και τα βρήκανε . Όλοι έχουμε εγωισμό μέσα μας .

Νομίζω πως αν όντως φασωνοντουσαν η Μελίνα θα μου το πει . Εδώ ήρθε και μου είπε ότι έκαναν σεξ όταν δεν είχαμε πραγματικά τίποτα . Θα της δώσω την ευκαιρία .

Η συμπαικτρια.Where stories live. Discover now