Dün gece beş genç ile karşılaşmamın hayatımın en korkunç tecrübesi olduğunu düşünüyorsam yanılmak üzereydim.
"Prescott Koleji gayretli, zeki ve parlak geleceği olanlar içindir." dedi okul müdüremiz.
"Biz saygısızlıklara tolere etmeyiz, geçen geceki olaya karışanlar ağır cezalara tabi tutulacaktır.
"Benim yıllara dayanan tecrübelerim, okul malına yapılan vandalizmin öğrenciler tarafından mı yabancılar tarafından mı yapıldığını ayırt etmeyi öğretti. Bunu aklınızda tutunki okuldaki her bir öğrenci sorgulanacaktır."
"Bu konu hakkında bilgisi olan öğrencileri beni en yakın zamanda bilgilendirmeye davet ediyorum. Pervasız davranışlar Prescott Kolejinin tahammül sınırları içerisinde değildir. Bu durumdan sorumlu olanlar okuldan atılacaktır."
"Sorgulama yarın başlayacaktır ve eğer akıl sağlığınızla ilgili bir raporunuz yoksa artık Prescott Kolejinin bir parçası olamayacaksınız."
Evet. Bu kesinlikle daha korkunç.
Kimse tek kelime edemedi. Kimse yanında oturan kişiye sessizce fısıldayamadı bile. Müdüremiz en korkutucu atmosferi yaratmayı başarmıştı, herkes nefes almakta zorlanıyormuş gibi görünüyordu.
Ya da bu sadece bana oluyordu.
Kalbim...kalbim öyle çarpıyorduki müdürenin duyabileceğine inanıyordum.
Müdüre konuşurken bir şey sakladığımı anlar diye gözlerine bakamıyordum.Bu beni asıl soruya yöneltti, konuşacak mıydım?
Ne derdim?
Okulun içinde hapsoldum ve olanları gördüm. Üzgünüm size kim olduklarını söyleyemem - maskeli balo tarzı maskeleri vardı. BİR DAKİKA - BÜYÜK İP UCU - LİDERLERİ İSPANYOL AKSANLI SEKSİ BİR ÇOCUKTU!
Evet, hayır.
Prescott Koleji benim için dünyalar kadar önemliydi. Arkadaşım dediğim harika insanlarla tanıştım, öğretmenler beni seviyor, okul aktivitelerine dahilim, akademik kazanımlarımı destekliyor...Prescott benim parlak geleceğime giden yolum.
Bunu riske atmam.
~*~
Gabby'le mini güneşlenme seasımızın tadını çıkarırken çarkıfelek meyveli yoğurdumu yediğim kaşığımı yaladım.
Charlie de yanımızdaydı.
"Lanet olsun size. Hayat hiç adil değil." Allie mızmızlandı. "Hepiniz saatlerce güneşte kalıp seksice bronzlaşıyorsunuz ama ben? Üç dakika
kalıyım ve lanet olası bir domates oluyorum!" Bize vurabileceğini bildiğimizden gülmemizi tuttuk."Ayrıca," Allie devam etti. "Hiçbiriniz güneş kremi sürmediniz, cilt kanseri ilerleme halinde."
Üçümüz de hızlıca kalktık ve gölgenin altında sığınak aradık.
Allie, Charlie ve Gabby D vitamini alma ihtimali ile cilt kanseri olma ihtimalini tartışıyorlardı. Aslında bunu izlemek komikti. Charlie iki dakikada bir cildini inceliyordu. Ne paranoyak bir çocuk.
Sonra donakaldım.
Bunlar onlardı. Dün geceki beş çocuk okulun arkasından çıkıyorlardı. Onları tanımak çok kolaydı. Onu tanımak çok kolaydı.
"Chloe, iyi misin?"
"Gabby, futbol sahalarının oradaki gri t-shirtlü çocuk kim?" Gabby gözlerimi takip etti - Charlie ve Alli de aynısını yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Bad Boy, Cupid & Me (Türkçe)
Teen FictionReece gülümsedi "İyi kız her zaman kötü çocuğa aşık olur Chloe, güven bana. " Chloe Armel iyi bir kız. Hiçbir zaman belaya bulaşmaz, mükemmel notlar alır ve herkes tarafından sevilir. Reece ise... Asi, sert ve daha fazla büyüyemeyecek kadar geniş bi...