Гледна точка на Лина:
Рано сутринта,горе долу 7:20 баща ми ме дърпаше от леглото да ставам за училище.
-Още 5 минути моля те татко!-казах аз сгушила се в завивките.
-Добре, но да не закъснееш и не е баща ти!-каза Шуга.Вече беше 7:30 и вече трябваше да ставам да се оправям за училише. Станах и отидох в банята, взех си душ. Взех си дрехи, облякох се и се гримирах, напрявих си опашка и търгнах към хола. Слезнах долу и заварих баща си там.
-Добро утро татко!-казах прегръшайки го.
-Добро утро миличка!Как спа?-попита, докато ме прегръщаше.
-Ми добре, а Шуга къде е?
-Той излезна с момчетата.-каза той.
-Аз отивам на училище, до после.Обичам те!-казах аз.
-И аз теб и успех.#######
Свърших часовете и се прибрах. Шуга беше с момчетата и обсъждаха нещо.
-Здравейте момчета!-казах аз.
-Аа ти се прибра, как си?- каза той усмихвайки се.
-Добре вие?-попитах аз.
-Добре, обсъждаме нещо.
-Аз отивам в стаята си и ще викна Джеси и Мони да дойдат да гледаме филм и да останат за вечерта.
-Окк.Качих се в стаята си и се преоблякох и си легнах да си отпочина, защото щяхме да излезнем на бар с момичетата.
#######
Чух някакъв шум и като се събудих видях момичетата говорят за нещо.
-Кога дойдохте бе?-попитах аз сънено.
-Току що!-казаха те.
-Амм искате ли да излезнем на бар?
-Амиии хубаво, към 12:30, защото имам малко работа.- каза Мони.
-Добрее.-казах аз.########
След около 3 часа се събрахме унас. Решихме да отидем на "Роли бар" и отидохме да се оправим......Облякох черна дълга рокля, с мега отворено бюстие и голяма цепка. Когато бяхме готови слезнахме в игралната стая в която бяха момчетата за да кажа на братовчеда че излизаме за да знае.
Охххх майкоо забравих да се представя. Казвам се Айлин накратко Лина и съм на 18 години, тъмно руса коса, висока съм 1,68.Аз съм нещо като мафиот, но не точно.
Но за това знаят само Моника,Джеси и Ани.Ще разкажа и за тях.......Мони която е на 19 и е с руса коса и е висока 1,69 и е много мила. Джеси която е на 19 също и тя е много мила, висока 1,66, черна коса. Ани е малко лоша, но има и добри страни, висока е около 1,67 и е с тъмно кестенява коса. И на последно място Шуга, той ми е братовчед и е мил с мен както и с приятелките ми, но ако ни нарани става лошо, даааа..... той е мафиот от "Якудза" и е много добър приятел с Джей-Хоуп така наречения им "шеф". Казват че е много затворен и не споделя с никой, а дали е така само може да гадаем.########
Та казахме на Шуга че излизаме и отидохме в бара. Беше около 2:30 и решихме да се приберем......Когато се прибрахме вече беше 3 часа......Казах на момичетата да останат за вечерта, че е късно и си пуснахме филм и по някое време чухме шум......
Мони и Джеси бяха изплашени и аз реших да проверя какво става.....Излезнах на коридора нямаше никой. Обърнах се и видях Хоби да стой зад вратата...-Какво правиш тук?-попитах го аз очудено.
-Търсех банята, но не я намирам.-каза той.
-Ела!-викнах го аз, а той ме последва гредайки голите ми крака защото бях с къси панталонки.-Такамм ето тук, аз отивам да си лягам че е късно.Тъкмо излизам, когато той ме хвана и ме притисна за вратата, и бавно ме докосваше по бедрата а аз го избутах леко:
-Какво правиш?-попитах го.
-Амм нищо?-каза той очудено.
-Не ме докосвай, никога!-извиках аз.
-Защо така бебче?-попита той с первезен поглед.
-Бебчее??Моляяя???-извиках бутайки го силно.
Тоййй ме задържа до стената, хвана ме за дупето и леко ме стисна, и ме целуна нежно, хареса ми, незнам защо и му отвърнах, той леко се усмихна ме вдигна държейки ме за дупето, и ме постави на мивката да седна......бавно свали тениската ми и започна да докосва гърдиге и да ми шепне на ухо.....-Искам те!-шепнеше ми той с много сладкия си глас.
Аз стоях без да казвам нищо продължавайки да прекарвам пръсти през големия му перчем стенейки леко. ЛИНОО КАКВО ПРАВИШ БЕ, РАЗКАРАЙ СЕ ОТ НЕГО!
Избутах го и ...... му казах:-Виж спри-казах аз.- Това не се е случвало, разбра ли?.
-Амм??-не можа да каже нищо....защото аз излезнах набързо.Отидох си в стаята и си облякох тениската и се завих. Мони и Джеси бяха заспали, а аз стоях и мислех какво се случи в банята с Джей-Хоуп.
Какво ми се случи, защо така реагирах на целувката, на докосванията, на доброто му държание. Как той е толкова внимателен, как се държеше така с мен, а казваха че е лош и затворен човек. Мислех си и накрая реших да си легна.########
Часът беше около 9:10 когато се събудих и нямаше никой в стаята ми. Къде ли са Мони и Джеси? Чудех се аз и станах, влезнах в банята да си взема душ. Излезнах от банята и тъкмо си взех дрехи и някой влезна в стаята. Видях Хоби да ме гледа опулено.....еее как да не ме гледа така като бях по бельо:
-Хоуп Врататааааа!!!!!-извиках аз завивайки се с кърпата.
-Ох малеееее колко си сексиии.-каза той прехапвайки долната си усна.########
Следва продължение скоро❤
YOU ARE READING
Love story (J-Hope)
Short StoryJ-Hope избира момиче за секса, но после разбира че я обича повече от всичко.