2.

7 0 0
                                    


-Махни се от мен, не ме докосвай!!!-казах аз. Хоби тръгна към мен с бърза крачка и ме хвана през рамо и ме хвърли на леглого....

Какво прави той, никога няма да му се оставя...

-Какво правиш остави ме!-казах аз той ме погледна учудено.
-Просто не искам да викаш, няма да те нараня спокойно, дойдох да видя как си бебчо.-каза той подавайки ми черна рокля.
-Рокля?-попитах учудено аз.
-Облечи я, ще ходим всички на бар, чакаме те долу.
-Амм добре. Ще излезнеш ли?-попитах аз.
-Какво ще стане ако не излезна.-каза той смеейки се докато излизаше.

########

Облякох се, гримирах се и вече бях готова. Слезнах долу и видях и заварих Шуга и Мони да се целуват ....... и Хоби с втренчен поглед в мен и голите ми карака, дамм роклята беше адски къса.

-Боже Лин какво си облякла?-попита Шуга ядосано.
-Рокля? Хоби ми я даде.-казах аз.
-Добре да тръгваме!- каза Хоби.

Излезнахме отвън и ни чакаха няколко коли, Хоби ме викна с него а Шуга гледаше ядосано. Качихме се и потеглихме. Пътувахме в голяма тишина и аз я нароших:

-Защо се държиш така с мен?-попитах аз тъп въпрос както винаги
-Как?-обърна се към мен и сложи ръка на бедрото ми, а с другата караше колата.
-Така! Защо се държиш мило, а в следващия момент гадно?
-Виж ще говорим после за това, става ли?-каза той.
-Ам Добре.

########

Пристигнахме в "Роли бар" и с момичетата отидохме до тоалетна докато момчетата запазят маса. Направихме някоя снимка и отидохме при момчетата. Аз седнах на края на дивана. Хоби го нямаше, огледах се за него но го нямаше. Защо ме интересуваше къде е?
Станах да отида до тоалетната, защото си забравих телефона на плота. Докато вървях някой ме хвана:

-Кой си ти?
-Ох че си сексииии! Ще те изчукам грубо, ще плачеш скъпа.
-ПУСНИ МЕЕЕ!!-казах аз ритайки го в слабините, започнах да бягам и видях Хоби и отидох при него.
-Хобб помощщ!-извиках аз.
-Какво става?-попита той притеснено.
-Някъв искаше да ме изнасили.
-Къде е ?- попита той ядосано.

Казах му че е в тоалетната, той се запъти на там, хвана го и излезнахме извън бара и започна да забивя юмруци в лицето му докато не му потече кръв. Аз се намесих и го спрях. Прегърнах го, почувствах се в безопасност с него, защо ли?

-Добре ли си?-попита ме той, докато галеше косата ми.
-Вече да, Благодаря ти!-казах аз тихо и уплашено.
-За теб винати и спокойно.-каза нежно той.

Върнахме се в бара и той ми каза да седна до него, и ми прошепна:

-Аз ще те пазя малката.

След тези думи се изчервих, той видя колко съм червена и ме гушна а аз от срам се сгуших в него без да се замисля.

##########

Гледна точка на Хоби

Минаха окоро 4 часа, още бяхме в бара, Лин беше уморена и заспа върху краката ми, цели часове галих косата й, и я гледах колко е невинна и сладка докато спи. Реших да я прибера унас за вечерта.

-Момчета ние тръгваме ще заведа Лин унас.-казах аз.
-Добре!-казаха всички.

Сложих я на задната седалка да легне и потеглихме. След около 25 минути бяхме пред моето имение. Взех я като булка докато спеше сладко и я сложих в леглото си. Завих я и я целунах по челото, след това взех кана с вода и 2 чаши от кухнята сложих едната до нея, а другата до мен и налях вода и на двама ни. Легнах до нея, и заспах.......През нощта се събудих от нечие докосване......Това беше тя, тя ме гушна през кръста, а аз я погалих по косата, и отново заспах.

На сутринта се събудих преди нея, слезнах долу и направих закуска взех я на поднос и един лаптоп. Отидох до нея и леко я бутнах:

-Ейййй сънчо ставай!-казах аз тя сладко се изправи и ме погледна с ядосан поглед.
-Какво става?-попита тя сънено.
-Направих ти закуска, вчера ти стана лошо и си легна.-казах аз.
-Къде сме?-каза тя гледайки стаята.
-Унас.-казах бързо аз.

Дадох и подноса в леглото, пуснах лаптопа и пуснах анимационно филмче и тя бързо започна да хапва и да гледа в лаптопа. Седнах до нея, забелязах че косата и пречеше, бях подготвил ластик и се протегнах да и вържа косата.

#########

Следва продължение....❤

Love story (J-Hope)Where stories live. Discover now