5.

4 0 0
                                    

Гледна точка на Лина:

Когато отидохме в стаята на Хоб той ме гушна през кръста и ме дръпна силно към него и аз обвих ръцете си около кръста му. Той леко ме целуна по челото и се усмихна. Сложи ме на леглото, съблече ме и започна да целува врата ми след като продължи надолу. Аз чак сега осъзнах, че съм по бельо пред него и дръпнах завивката да се скрия. Той ме погледна и ме попита.

-Какво има не искаш да го направим така ли?-попита той с лека усмивка.

-Аммм да......не мисля че сега му е времето.-казах аз гледайки го в очите.

-Добре!- целуна ме по челото и излезна от стаята.

Той ме разбра, той не искаше да го направи без позволението ми. Облякох се и излязох от стаята, и отидох при другите. Попитах Хоби да излезнем за малко да се разходим и той веднага се съгласи. Взе якетата и ми подаде моето. Излезнахме и започнахме да си говорим за мечтите си и така нататък.....Той ме хвана за ръката и аз отвърнах и така се разхождахме вече от два часа.

#########

Прибрахме се, часа беше 21:30 и тръгнах към стаята си но Хоб ме дръпна и ми прошепна в ухото:

-Тази вечер ще спиш в моята стая с мен, любов!-каза, вдигна ме и тръгна към стаята.

-Хобббб пусни ме мога и сама да ходя!- казах аз, а неговата усмивка грееше.

-Спокойно де, просто ще те отнеса и ще те оставя!-въздъхна той.

Вече бяхме където стаята му и той отвори врата и ме остави на леглото. Станах и влезнах в банята му и си взех душ, но осъзнах че нямам кърпа. Трябваше да попитам Хоб, но ме беше много срам.

-Хоб!- извиках аз.

-Да?- чу се от спалнята.

-Трабва ми хавлия!

-Излез и си вземи.-каза той смейки се.

-Хоб, моля те!

-Добре де момент.- почука на вратата аз леко отворих и той ми подаде дълга бяла кърпа.

Завих се и излезнах да си взема дрехи. Той четеше книга, аз реших да го целуна по челото докато чете.
Приближих се и го целунах по челото, той ме хвана и ме целуна по усните аз леко го бутнах и тръгнах кам банята. Чух как леко се смееше.
Вече бях готова, излезнах и видях, че Хоби беше заспал без тениска. Беше уникална гледка, приближих се и го завих да не настине и легнах до него. След около 10мин вече бях заспала.

########

Когато се събудих Хоби ме беше прегърнал през кръста и реших да не го събуждам и останах така и си взех телефона да играя на нещо докато се събуди.

След около половин час той се събуди и ме целуна и тръгна към кухнята да направи закуска. Аз се оправих и също тръгнах към кухнята. Когато влязох забелязах една жена........

Коя ли, ще разберем в 6та част...❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love story (J-Hope)Where stories live. Discover now