פרק 11

910 92 31
                                    


נגיע ל30 תגובות? תגיבו על פסקאות גם ואני בטוחה שזה יקרה בזכותם!!


היילי משפשפת את עיניה בפעם המי יודע כמה לבוקר זה, כבר לא אכפת לה משעות ההשקעה על האיפור על פניה, שבטוח כבר נמרח על כל פניה.

היא פוחדת שאם לא תעשה זאת, היא פשוט תיפול על הקרקע ותירדם על הרצפה המלוכלכת, לא אכפת לה מכך שהרצפה דביקה ודוחה שעליה הולכים חרקים קטנים הכמעט לא נראים לעין, הדבר היחיד שאכפת לה ממנו היא העייפות השולטות באטיות אך בהתמדה על כל איבריה.

היא נושמת נשימה עמוקה ופוקחת את עיניה בחוזקה כמעט עד לכאב, היא לוקחת נשימות קצרות ומדודות על מנת כדי להחזיק את עצמה עומדת על רגליה.

היא עייפה ומותשת ורגליה גם כאובות כל כך, היא רקדה רוב הלילה איך הן לא יהיו כל כך כאובות?!

אני שוב מבטיחה לעצמי הבטחה ריקה מתוכן שאני לא אשתה יותר, אבל אני יודעת שאני אפר הבטחה זו ברגע הראשון שיזדמן לי.

ואז ללא התראה מוקדמת מתגנבות לראשה מחשבות שקטות שמערערות את השקט הנפשי הקטן שהצליחה להשיג ברגעים האחרונים, המחשבות הללו על זאין ועל הזדמנות מפז שפספסה.

ומה הוא יאמר לה? האם התנהגותו תשתנה או הוא ישאר על הבטחתו, כל כך הרבה שאלות ללא מענה, מה יקרה הלאה? שאלה זו מנקרת בראשה ללא לאות.

כאילו על פי אות, היא שומעת צעדים, והיא יכולה לשייך אותם בדיוק  לאדם שצעדים אלו שייכים, לא בטוחה כי היא רוצה לפגוש באדם זה, לא כרגע שכל מחשבותיה כל כך מבולבלות.

ואולי לא אף פעם, אולי היא פשוט רוצה לחזור לחייה לפני כל זה, הרי היה הרבה יותר עדיף ככה, חייה היו שקטים יותר רגועים יותר ופחות מלחצים.

אומנם זה אחד מהדברים שהכי רצתה, אך היא לא בטוחה כי המחיר הכול כך גבוה שזה גובה ממנה שווה את זה.

"את לא נראית משהו" קולו של ליאם נשמע מאחוריה.

היא טורקת את דלת הלוקר שלה, מצמידה לגופה את הספר והמחברות שבידה, ומלמלת בקושי "אני אפילו לא רוצה לדעת איך אתה יודע את זה".

"זה לא בעיה, הקול שלך צרוד ומהוסס, העיניים שלך פוקחות לרווחה אך זה נראה כאילו זה מכאיב לך, את לא נוקשת באצבעותיך על הספר למרות שאת ממש חסרת סבלנות אליי, אני מניח שזה בגלל שאין לך מספיק אנרגיה לזה, את מאופרת קצת יותר מידי להסתיר את הסימונים של חוסר שינה, כל אלו מעידים על כך שאת לא ישנת בלילה ומכך נראה לי שהלכת למועדון או לבר, אני טועה?".

היילי מרגישה כרגע כי היא רוצה להכניס לו בוקס, זה מעצבן אותה שהוא יודע כל כך טוב מה עובר אליה, למרות ההכירות הקצרה שלהם..

Red RoseWhere stories live. Discover now