kırmızı halı merasimi bir şekilde atlatılmıştı. sosyal medya hyunjin ve minho ikilisiyle sallanıyordu.
müziğin yüksek sesli olduğu, alkolün bol olduğu ve içerisinin ünlü kaynadığı mekana giriş yaptı ikili. yanlarına gelen birkaç ünlü ile fotoğraf çekinmişlerdi. tam bir köşeye çekilmek üzereydiler ki yanlarına gelen kameraman ikisinin fotoğrafını çekmek istediğini söylemişti.
minho hyunjin'in arkasına geçmiş, başını omzuna koymuştu. ellerini de hyunjin'in beline yerleştirmiş, okşuyordu. bu pozisyona karşılık hyunjin kalçasını minho'nun kasıklarına yasladı ve ellerini minho'nun damarlı kollarına yerleştirdi.
adam fotoğraflarını çektikten sonra gitmişti. adamın gitmesinin ardından ikisi bir süre daha öyle durmuş, ardından güçlükle birbirlerinden ayrılmışlardı.
"arkalara geçmek ister misin?"
minho'nun sorusu üzerine başıyla onu onayladı hyunjin. el ele tutuşup tenha, kameraların onları göremeyeceği bir masaya yerleştiler. ikisi gittikçe yakınlaşıyor, gülüşüyor, ara ara ufak temaslarda bulunuyordu.
aralarındaki cinsel gerilim çok fazlaydı ve ikisi de bunun farkındaydı.
biraz alkol aldılar. artık ikisi de daha cesaretliydi; ufak temaslar artık ufak değildi, minho'nun eli hyunjin'in bacağındaydı ve gittikçe yukarı çıkıyordu.
yüzleri birbirine yaklaştı,minho hyunjin'in dolgun dudaklarına bakıp iç çekti. ardından dudaklarındaki gözlerini hyunjin'in gözlerine çıkardı. izin alırcasına baktı, hyunjin cevabını dudaklarını minho'nun dudaklarına sürterek verdi.
ikili gözlerini kapamış, şehvetle öpüşmeye başlamıştı. minho, hyunjin'i belinden yakalayıp kucağına çekti. hyunjin ise kollarını minho'nun boynuna dolamıştı. nefesleri kesilene kadar öpüşmüşlerdi.
ikisi de nefessiz kalınca geri çekilip bir süre birbirlerine baktılar. nefes nefese kalmışlardı. minho, hyunjin'in şişmiş dudaklarına bakıp sırıttı.
kısa bir süre sonra tekrar öpüşmeye başlamışlardı. kendilerini çeken kameradan habersizlerdi ve durmaya hiç niyetleri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
so it goes | hyunho ✓
Fanfiction[kısa hikaye, oneshot] model olan hwang hyunjin, yıllardır hayran olduğu lee know ile aynı galaya katılacağını öğrenmişti ve onunla tanışmaya kararlıydı.