2022. 01. 08. szombat
Tegnap beszéltem az egyik osztálytársammal beszéltem, akit Kishercegnek becézek. Boldog volt, hogy boldognak hall. Nem tagadom tényleg csodásan éreztem magam. Újra önfeledten kacagtam. Megkérdezte miért vagyok ennyire boldog már napok óta. Nem tudtam neki konkrét válasz adni.
Miért ne lehetnék csak egyszerűen boldog? Csak ennyi feleltem.
Egyszer néztem a Szex és New York-ot, a filmet. Amikor a lányok beszélgettek a boldogságról Sharlott azt mondta, hogy ő minden nap boldog. Ez annyira megütötte a fülemet, hogy azóta majdnem minden nap eszembe jut. Szerintem mostanra értettem meg.
Emlékszem karácsony délutánján egyedül ültem a szobámban és a karácsonyi fényeket néztem. Kis csillagoknak képzeltem őket, amik körülöttem táncolnak. Olyan békésnek tűnt már csak egy szerető társ hiányzott, hogy tökéletes legyen a pillanat.
Akkor jöttem rá, hogy a boldogság nem a nagy dolgokban rejlik, a nagy ajándékokban, vágyakban, teljesítményekben, hanem az aprócska, de annál értékesebb dolgokban. Elég egy szép pillanat, kép, gesztus vagy éppen egy gondolat.
A mai rohanó világban gyakran elfelejtünk megállni egy pillanatra és körül nézni a környezetünkbe, mert mindent magától értetődőnek gondolunk, pedig nem az. Néha meg kell állnunk ahhoz, hogy meglássuk mennyire csodálatos dolgok vesznek minket körül. Tudnotok kell, hogy az egész világ egy nagy csoda, maga az élet egy csoda. Nem csak az enyém, de mindenkié az, még akkor is, ha nehéz.
Én megtaláltam a boldogságom a mindennapi életben. Hiába vagyok most képletesen bezárva, hiába élem a mindennapjaimat fájdalommal már olyan régóta, hogy egyáltalán nem emlékszem milyen nélküle élni, én mégis minden nap fölkelek és boldogan konstatálom, hogy kaptam még egy napot az élettől, hogy tanuljak valamit, és adjak valamit a világnak. Minden nap fölkelek, és boldog vagyok, hogy vannak csodálatos barátaim és családom, akikért bármikor adnám akár az életemet is.
Egyszóval a boldogság egy olyan dolog, ami bárhol és bármikor megtalálható, csak nyitott szemmel és szívvel kell járni a világban, mert a jó mindenütt ott van még akkor is, ha éppen nem látjuk.
Kívánok mindenkinek nagyon boldog életet!
YOU ARE READING
A Kezdet Fájdalma
Non-FictionEgy 18 éves mozgássérült lány igaz történetét fogom leírni. A kockázatos gerincűtétére való, idegörlő várakozásától egészen a felépüléséig. Ha egyátalán felépül...