O Şimdi Asker | 5

12.1K 944 259
                                    

Önemli!
Ben ilk kitapta, Feza Huzeyfe'ye ilk söylediği yaş ile ilgili açıklama yapmayı unuttum.

Feza askerlik ile soru uydurmak için kendi yaşının 20 olduğunu söylemişti ama o zaman 18 di.

Bu kadar.

"Etrafta dağınık tek çöp görmeyeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Etrafta dağınık tek çöp görmeyeceğim." Huzeyfe sıraya dizilen çavuşlara genel emri verirken ben hala odadaydım. "Askerler on dakika içinde yataklarını toplamış şekilde hizaya girmiş olsun!" Sesi tüm koridoru inletirken, askerlerin ayak sesleri duyuluyordu.

"Kuzey komutan nerede?" Diye sordu Huzeyfe odaya girerken, arkadaki uzman çavuş "Ali çavuşum ile nizamiyenin nöbetini ayarlıyormuş komutanım." Dediğinde Huzeyfe'nin
Gözleri bana kaydı. "Sen çıkabilirsin asker." Dediğinde kafa sallayıp odadan çıktım.

Koğuşa girip yatağımı topladıktan sonra formamı giymiştim. Rıza abi beni görünce, "Lan Feza, Huzeyfe komutan seni niye çağırdı?" Diye sorduğunda yutkundum. "Sabahki çelme olayını sordu, ben de şikayet etmeye gerek duymadığımı söyledim." İshak abi düğmelerini iliklerken kaşlarını kaldırdı. "Oğlum bu komutanlar seni niye koruyor lan? En şanslı er sensin alayda." Dediğinde gülümsedim.

"Sevimliyim İshak abi, ondan kazanıyorum." İshak abi kaşlarını elleriyle tarayıp, hayali saç tutamlarını geriye tarıyormuş gibi yapıp Rıza abiyi dürttü. "Ben de sevimliyim değil mi Rıza?" Dedi omzu ile omzunu iteklerken. Rıza abi gülüp kafasını sallayıp güldü. "Tövbe estağfurullah, dadandın yine  baykuş gibi gitsene oğlum." Dediğinde tüm koğuş gülmüştü.

"Siktirtmeyin lan gevşekliğinizi, albay geliyor." Diye koğuşa girdi Oğuz çavuş. Hepimiz birbirimize baktığımızda, ters bir bakış atıp gitti. "Hâlâ kuyruk acısını bizden çıkarıyor he." Dedi Rıza abi sinirle.

"Ne kuyruk acısı?" Dedi İlhan merakla. "Bu eskiden bu koğuştaydı, İshak ile kavga ettiler, koğuş değiştirdi, ama mimlendi. İshak'ın durduk yere kavga etmeyeceğini bildikleri için komutanlar taraflı davrandı, olan ona oldu hâlâ bizi görünce kuduruyor." Dedi

O ŞİMDİ ASKER | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin