"Baekhyun....Byun Baek Hyun...!"
ဒီအသံ....
Baek Hyun တစ္ေယာက္ လူေတြအမ်ားႀကီး သြားလာလႈပ္ရွားေနတဲ့ၾကားထဲကမွ တစ္ေယာက္ေယာက္ က သူ႔ရဲ႕နာမည္ကို ေအာ္ၿပီး ေခၚသံ ကို ၾကားမိသလိုပဲ...
သူမေမၽွာ္လင့္ထားတဲ့သူျဖစ္မလားဆိုၿပီး....
အသံၾကားရာဘက္သို႔လွည့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္...
သူမရဲ႕ ျမင္ကြင္းထဲမွာေတာ့ လက္မွတ္ျဖတ္ေနၾကတဲ့သူေတြ..Luggage ေတြ ကိုယ္စီနဲ႔ လႈပ္ရွား သြားလာေနၾကတာေတြ.. Bus ကို ထိုင္ေစာင့္ ေနတဲ့သူေတြ....
နားၾကားလြဲသြားတာျဖစ္မွာပါ.... လို႔ Baek Hyun ထင္လိုက္သည္...
"ေအာ္...ေလာကႀကီးကေတာ္ေတာ္မတရားပါလား?.."
Baek Hyun ဝမ္းနည္းလာမိသည္....ေအာ္ငိုခ်င္လာမိသည္.... သို႔ေသာ္ စိတ္ကို အတင္းအဓမၼစုစည္းၿပီး ျပန္ခ်ဴပ္ထိန္းကာ.. ႀကိဳးစား၍ ေျဖသိမ့္ေနရသည္....
"Byun Baek Hyun.. မငိုရဘူး..နင္မငိုရဘူး.. နင္က စိတ္မာတယ္ေလ... Andwae Byun Baek Hyun "
Baek Hyun တစ္ေယာက္ ေလးလံတဲ့ ေျခေထာက္မ်ားကို မနည္းမ၍ လမ္းေလၽွာက္ေနရသည္... ျဖစ္ႏိုင္လၽွင္ အခ်ိန္ေတြကို ဒီမွာတင္ ထာဝရ ကုန္ဆံုးခ်င္မိသည္.....
Bus No.5 ကေတာ့ သူမအတြက္ Hell သို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးမယ့္ ကားတစ္စီးဟုသာ ထင္ပါသည္....
ကားေပၚေရာက္သည္ႏွင့္ ေနရာအျမန္ရွာကာ ထိုင္လိုက္သည္....
ကားဆရာက စက္ရပ္ထားရာမွ ႏွိုးလိုက္သည္.... ကားေပၚက ဝန္ထမ္းေလးကလည္း Information ေတြ Safety ေတြ အေၾကာင္းေျပာေနသည္...
Baek ေခါင္းထဲဘာမွမဝင္.... လံုးဝ....
ဘာေတြေျပာေနမွန္းလည္းမသိ...ဘာေတြရွင္းျပေနတာလဲမသိ..
ကားဘီးက တျဖည္းျဖည္း လွိမ့္လာသည္...
Baek Hyun စိတ္ပိုင္းခ်ကာ အိပ္၍လိုက္မည္ဟုသာ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္....
ပါးျပင္ထက္တြင္ အခ်စ္အတြက္ ခံစားမႈေၾကာင့္ က်လာရတဲ့ မ်က္ရည္ေလးေတြကိုေတာ့ Baek Hyun မသိလိုက္ရ...
=================================
Chan Yeol တစ္ေယာက္ အေဝးေျပးဂိတ္ကိုေရာက္ေတာ့ မနည္းေျပးလာရတဲ့ ဒဏ္ေၾကာင့္ အရမ္းေမာပန္းေနသည္... ေလကိုပင္ မနည္းရႉေနရသည္.....