59 (MURAT-ALİ)

5.2K 311 37
                                    

!!!!Baştan sona cinsellik içerir bebişler. İyi okumalar shdjsjf!!!!

Kumaşın üzerinden bakıştığım penis az önceki haşmetli haline oranla daha da haşmetli bir hale bürünürken, yutkunup dudaklarımı baksırın üzerinden ucuna değdirdim.

Bu hareketimle birlikte önünde diz çöktüğüm bedenin titremesiyle yüzüme küçük bir gülümseme yerleşmiş olsa da hemen silerek işime odaklanmaya devam etmiştim.

Dilimin ucunu baksırın üzerinden sürterek, tükrüğümü hafifçe bırakıp ince kumaşın ıslanmasına neden olurken kalın sesli adamın, sesinin aksine minik olan inlemeleri kulağıma dolmaya başlamıştı bile.

Ellerimin fazla boş durduğunu hissederek, yavaşça bacak arasına attım ve parmak uçlarımı hafifçe batıra batıra ilerleyip, penisine doğru gelerek aynı yavaşlıkta okşamaya başladım.

"A-ah Ali!" Diyerek inleyen adamın bu küçük dokunuşlardan bile etkileniyor olması içimi titretirken fark etmeden daha da şevkle yalamaya başlamıştım.

Mavi baksırın üzerindeki koyuluk büyürken hafifçe bir kaç kez daha emdikten sonra artık dayanamayacağımı fark ederek, ellerimi lastiklerine geçirip hızla indirdim ve aynı hızla yere fırlattım.

"Ali!" Diye şaşkın bir biçimde bana seslenen adama arsızca göz kırptıktan sonra gördüğüm büyük penise yutkunarak bakmıştım.

Tüm cesaretim götüme kaçmıştı bir anda.

"Ne oldu bebeğim?" Diyerek saçımı okşayan bedenin, kendini gülmemek için tutmaya çalışması beni kendime getirmişti.

"Gül sen gül, penisini kopardığımda da böyle gülebilecek misin bakalım?" diye çatık kaşlarımla konuştuğumda artık kendini tutmadan kahkaha atmaya başlayan bedenle birlikte daha da hırslanıp, yerimde dikleşerek sertleşmiş penisi parmaklarımın arasına aldım.

Hassiktir!

Ellerim bile tam olarak kaplayamamıştı, deliğime nasıl girecekti bu şey?

Kulağıma dolan ikinci bir kıkırtı ile bu düşünceleri beynimin derinliklerinde usulca itip kendime geldim ve ıslak dilimi usulca korktuğum penisin ucunda gezdirdim.

Az önce kumaşın üzerinden yaptığım bu hareketi şimdi penisinin üzerinde tekrarlarken, bir yandan da ellerimi oynatmayı ihmal etmiyordum. Penisinin yeterince ıslandığına kanaat getirinceye kadar aynı hareketi yapmış, şimdi ise fazlasıyla sertleşmiş olan penisi sıcak ağzımın derinliklerine almıştım.

Uzunluğunun yanında kalınlığı da fazlasıyla olan penis beni zorlanmasına rağmen aşırı hoşuma gidiyordu.

Minik ağzımı biraz daha aralayıp, sert penise dilimi bastırarak boğazıma kadar almış olsam da daha yarısına anca gelmiştim. Ellerim de ağzımla aynı hızla hareket ederken az önce gülen çocuk gitmiş, elini kafama bastırarak inleyen biri gelmişti.

Zevk suyu hafif hafif ağzıma dolmaya başladığında, başımdaki el beni biraz daha bastırmış, hissettiğim sertlik ise karnımın kasılmasına ve penisimin daha da yükselmesine neden olmuştu.

"A-ah yeter!" Diyerek saçlarımdan tutarak beni kaldıran adamın kızarmış ve terlemiş yüzüne bakarken dudaklarımı yalamakla meşguldüm.

"Ah sen var ya sen çok fena bir çocuksun" diyerek saçlarımdan tutup dudaklarıma yapışan adama anında karşılık vermiştim.

Bir elimi omzundan atıp kendime daha çok çekerken, diğeri ile penisini okşamaya devam ediyordum. Aynı esnada dudaklarımızın sesi odada yankı yapıyor, bizim daha da sert bir biçimde öpüşmemize neden oluyordu.

MESAJ / GAY / TEXTINGWhere stories live. Discover now