Po snídani se vypakovalo pár lidí domů. A zůstala jen původní parta. S Hankou jsme se domluvili že dnes strávíme nějakej ten čas spolu sami aby jsme mohli drbat, kecat a tak. Dohodli jsme se, že se po dlouhé době posadíma na naše starý místo na cingláku. Musela jsem být extra opatrná, protože po mě teď šlo celý město. Nebo aspoň taťka a fizlové. Když jsme konečně vyběhli na naše starý místečko a usadili se, tak Hana vytáhla nějakým zvláštním způsobem dvě pivka z tašky. „dáš si? Čmajzla jsem to Popelkovi." Vytrhla jsem jí jedno z ruky a zasmála se. Došlo mi, jak moc dlouho jsme nebyli sami spolu.
„takže co je novýho u tebe s Péťou??" Mrkla jsem na ni jedním okem.
Ta potvora zakoulela očima.
„no.. myslím že včera jsi viděla docela dost. Takže se nemusíš úplně vyptávat. Spíš mi řekni co jste vyváděli včera vy?? Vidělas vůbec co to má chudák na krku?"
Sakra to je potvora. Vytáhla na mě moji slabinu. Tupě jsem se zatlemila.
„neměl se mi smát když jsem si rozbila držku o nějakej posranej stůl." Začala se mi řehtat jak nějaká kobyla a já jsem se přidala.
„hej a ty víš že Popelka se včera kousal úplně namol na gauči s Veru?"
„POČKEJ COŽE?!" Zařvala jsem že to slyšeli i kluci u Popelky doma.
„no ona se pak na něj nasrala protože usnul a tak odešla. Taky byla pěkně na sračky, tak by mě zajímalo jestli ji mama pusti ven."
Byla jsem dost silně zmatená. „hele co to takhle jít zkontrolovat?"
Hana souhlasila a tak jsme běželi k Veronicy baráku.Vylezla jsem Haně na ramena a zaklepala na okno. Spatřila jsem ale svýho fotra jak se baví s její mámou na gauči. Lekla jsem se a ztratila jsem rovnováhu. S Hanou jsme obě tvrdě spadli na prdel. Dali jsme se na útěk, protože mě nic lepsího nenapadlo.
„CO TO MĚLU KURVA ZNAMENAT?!" vyvalila na mě Hana svoje voči. „TYKRÁVO TEN PIČIFUK BALIL VERONIKY MÁMU KURVA!" Byly jsme obě úplně mimo. Začali jsme se pochechtávat a nakonec jsme se řehtali jak kobyly a váleli se po trávě.„tě péro děvčata. Co se tady řehtáte?" Otočila jsem se za sebe a tam stál Petr.
„co tady děláš?" Zakoulela očima Hanka. Ale jenom jako, protože ve skutečnosti ho viděla ráda.
„chyběli jste nám. Hoši se teprve plazí do večerky. Upečem si kuře na cingláku."
„proč doprdele kuře?" Začala jsem se smát. Vsadím se že to vymyslel popelka. Ale tak ráda si dám to jejich posraný kuře k večeři žejo. Šli jsme pro nějaký klacky na oheň. Mezitím přišli Aleš s Míťou a s Popelkou. Nesli v rukách chlast, cigarety a kuře.
„vám to včera nestačilo jo? Vy se potřebujete ožrat i dneska?" Řekla jsem když jsem brala Popelkovi víno z ruky.
"Vlastně to není až tak blbej nápad. Stejně potřebuju zapít sračky co dělá můj fotr." Zabručela jsem a otevřela flašku.
Co se dá dělat. Dofám že se aspoň pořádně zjebu.Sedl si vedle mě Míťa.
„čau kočko, neměla si už dost?" Zvedl obocí a vytrhnul mi flašku z ruky.
„ne." Usmála jsem se a chňapla po flašce zpátky. Ten přerostlej zvipičus uhnul.
Jenom se tupě tlemil. „dej mi to jinak tě zbiju." Začla jsem mu vyhrožovat, ale on se jenom smál a měl z toho obrovskou prdel. Použila jsem svuj malej ožralej mozek a začala jsem fňukat jak štěně a válet se po něm. „dej mi toooo." On se zvednul. "Tak si pro to pojď." A zvedl ruku s flaškou nad sebe. Neměla jsem samozřejmě šanci. Tak jsem jako chytrá silná žena zakročila jinak. Nastavila jsem mu nohu a silou jsem do něj žduchla. Když ležel na zemi na zádech, tak jsem si na něj sedla a vytrhla mu víno z ruky. „děkuju." Usmála jsem se a pozorovala kam zírá. Napila jsem se z flašky. „zajímalo by mě, co ti řekne babička na ty cucáky co más na krku." Oznámila jsem mu a slezla z něj. Stoupla jsem si a ukradla Alešovi kuřecí nohu z ruky.
„máš pěkný nohy zezadu." Zašklebil se Míťa a pleskl mě přes prdel.Dožrali jsme kuře a Šli ho s Alešem vyprovodit domů. Schovali jsme ze za keř a poslouchali, co mu řekne babička.
„Čau babi jsem doma!"
Babička se mu začala smát na celý kolo.
„Dimitrij ty vypadáš jako by na těba zaůtočila smečka jezevčíkov!" Začala se chlámat ještě víc. „tak dík babi." Zašuškal potichu a snažil se zakrýt si rukama krk.
YOU ARE READING
Symfonie pro tebe//obcansky prukaz
FanfictionObčanský prukaz pov bude to nářez haha