Burak Yiğit Alaca'dan :Karşımda oturan Verda'ya bakarken olayların nasıl hızlı geliştiğini, nasıl bu kadar çabuk ona alıştığımı düşünüyordum. Yüz yüze tanışmamızın üstünden bir ay geçti, konuşmamızın ise iki buçuk ay. Bana ilk yazdığında Deniz'in şakalarından biri sanmıştım ama sonradan anladım ki Deniz değildi. Nedenini bilemediğim o zamanlarda ne kadar benim için yabancı olsa da içten içe bana yazmasını o kadar istiyordum ki. Yazıyordu da, en son dayanamayıp görüşelim dediğimde kabul etmişti. O zaman da çok güzeldi, şimdi de... Numaramı annemden aldığını ve annemle konuştuğunu öğrendiğimde şaşırdıktan sonra annemin buna çok sevinmiş olacağını düşündüm. 20 yaşında evde kaldığımı düşünüyor çünkü. İsminin anlamı gibi güzel olan Verda Deniz Alaca uzun zamandır aklımı kurcalayan, aklımda büyük bir yer edinen bir kızdı. İlk tanıştığımız gün masaya gelip çekingen bir sesle 'Merhaba' dediğinde ona baktığımda sadece aklım da değil, kalbimde de sorunlar oluşmuştu. Tanıdık gelen siması kalbimin hızlı çarpmasına neden olmuştu, çevrem de çok olmamasına dikkat ettiğim kızlar gibi değildi ve gerçekten dediği gibiydi. Gergindi, heyecanlıydı ama çok güzeldi.
"Burak Yiğit"
Güzel sesiyle bana seslendiginde daldığım düşüncelerimden kurtulup ona döndüm
"Efendim Güzelim"
"Şey sen ne alacaksın ben karar veremedim."
"Bilmem Cold Brew alırım heralde"
"Hmm, tadı güzel mi?"
"Güzel"
"Bende deneyeyim bari"
"Tatlı da söyleyelim mi? Ya da başka bir şey"
"Yok teşekkürler"
"Peki"
Siparişimizi verdikten kısa bir süre sonra kahvelerimiz servis edilmişti.
"Neden edebiyat okumayı seçtin?"
"Bilmiyorum desem inanır mısın?"
"İnanırım da nasıl bilmeden seçebildin onu anlamıyorum"
"Aslında kimsenin bilmediği kısa bir hikayesi var dinlemek istersen anlatabilirim"
"Çok isterim."
"9.sınıfta edebiyat dersini çok severdim. Edebiyat hocası dersin hakkını verir, hani aldığı parayı sonuna kadar hak ediyor sözü var ya onun için geçerliydi. Rukiye hocam, değer verdiğim bir hocamdır sonra okul değiştirdiğim için başka hoca giriyordu dersimize ama o kadar Rukiye hocaya alışmışım ki çok tökezledim. Sınavlarım düştü, derse ilgim azaldı., daha sonra hangi mesleği seçsem diye çok düşündüm ve edebiyat dersini bana sevdiren Rukiye hocam gibi edebiyat öğretmeni olmaya karar verdim."
"Bence çok güzel öğretmen olacaksın ve edebiyatı herkese sevdireceksin. Çünkü gerçekten öğretmen kadar önemli bir şey yok bence. Benim çok sık söylediğim bir söz var 'Bir öğretmen sevdiğiniz dersten nefret ettirebilirken, bir öğretmen nefret ettiğiniz dersi sevdirebilir.' diye."
"Aynen öyle ve maalesef bu işi sadece para ve rahatlık için yapanlar var"
"Maalesef öyle olanlar var. Hayatın acı gerçekleri."
"Konu konuyu açar, sohbet sarar ama ondan önce seninle konuşmak istediğim konuyu konuşalım. Her şeyi netleştirelim."
"Tamam."
"İlk başlarda yazmanı istemesem de nedenini bilmeden içten içe yazmanı istiyordum da. Aklım sürekli seninle doluydu ve seni gördüğüm ilk an o 'Merhaba' dan sonra sana baktığım an kalbim aklımla birbirine karıştı. İyi ki dedim o an, iyi ki konuşmayı kesmemişiz. İyi ki bıkmadan yazmış bu kız bana. Yabancıları sevmeyen, onlarla konuşmayı da sevmeyen ben bir yabancı'ya aşık oldum. Hani bir alıntı yapmıştın hatırlıyor musun?"
" 'Bir gün bir yabancı senin evin olabilir'* "
"'Ve sonra o ev senin dünyan olur.'** Dünyamın içine girdin ve girdiğin dünyamda çok güzel çiçekler açtırdın. Sana aşık oldum demek için çok kısa bir zaman geçti ama başka bir kelime olamaz onun yerine. Sana sevgili olalım dersen olalım derken ciddiydim. Sana alıştım Verda Deniz Alaca ve ben hayatımın her anında seni görmek, seninle vakit geçirmek, seninle mesajlaşmak istiyorum. Benim sevdiceğim olur musun Gül Çiçeği?"
"Sana Ruh-u Revanım demişken, kalbimi sana vermişken, sana hayır diyemem Burak Yiğit Alaca. Bir senin sevdiceğin olurum"
"Demek Ruh-u Revanım?"
"En başından beri hemde"
"Gerçekten mi?"
"Tabi ki de"
________
*Yalancılar ve Yabancılar kitabından alıntıdır
**Yalancılar ve Yabancılar kitabından alıntıdır****
Umarım beğenmişsinizdir 💕
Sizi seviyorum 💖
Hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh-u Revanım / Yarı Texting
ChickLitDokunulmasa da, görülmese de; Kalpte yer verilir bazısına, Nedensiz... Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, En güzel çaresizliğimsin. Keyifli okumalar 📚