Dicle Nehiri : Deniz'le sevgiliyizDicle Nehiri : Abimden korkmadığını söyledi
Dicle Nehiri : Ama bunu derken gözlerinden korkusu belli oluyordu
Dicle Nehiri : Djjdjdjd
Siz : Hayırlı olsun Dicle Nehrim
Siz : Artık sen uğraş dur Deniz'le
Dicle Nehiri : Uğraşırım ben
Dicle Nehiri : Bu arada
Dicle Nehiri : Abime anlatacağım
Dicle Nehiri : Bilmesi gerekiyor
Dicle Nehiri : O bilmeden olmaz
Siz : Bilmesi güzel olur
Dicle Nehiri : Bu yüzden sende geliyorsun
Dicle Nehiri : Hatta ekstra olarak eniştemi de getiriyorsun
Dicle Nehiri : Yengeme anlattım zaten
Dicle Nehiri : Bu akşam abime de anlatacağız
Siz : Ben geliyorum şimdi
Siz : Burak Yiğit'e söylerim müsaitse gelir
Dicle Nehiri : Tamam canısı görüşürüz
Siz : Görüşürüz
*****
Herkes salonda oturmuş Dicle'nin konuşmasını bekliyorduk. Burak Yiğit işini bitirip gelmişti, Bade hanım ise uyuyordu.
"Abi ben sana bir şey söyleyeceğim"
"Dinliyorum Diclecim"
"Abi ben Deniz'e aşık oldum"
Bir çırpıda söyleyip nefesini veren Dicle ile hepimiz soluğumuzu tutmuş Boran abinin tepkisini bekliyorduk
"Deniz'e aşık oldun? Abicim senin yaşın kaç aşk değildir o boşver sen derslerini çalış"
"Abicim yengeme aşık olduğunda yengem benimle aynı yaştaydı. Ayrıca derslerimi etkileyecek olsa bunu dile getirmem bile"
"Şimdi ben Deniz'i dövmeliyim o zaman"
"Abi!!"
"Abiyim kızım ben saksı değilim hem o nerede?"
"Onun söylediğinden haberi yok. Senden gizli olmasını istemedi ama önce kendini hazırlayıp öyle anlatacakmış sana, ben önceden bil istedim."
"Demek öyle"
"Abi Deniz deli çocuktur, biz çocukluktan beri arkadaşız. Biz birlikte büyüdük, acımız, sevgimiz birdir. Deli davranır, sinir eder, boş konuşur ama kalp kıramaz. Kendini hazırlıyor çünkü ciddi olduğunu görmeni istiyor kardeşini isteyerek üzmeyeceğinden ismimin Burak Yiğit olduğu kadar eminim"
"Özünde iyi çocuk zaten o belli ama bizdeki de tek kız kardeş, canımız o bizim"
"Öyle tabi"
"Kapı çalıyor, ben kapıya bakayım"
Beren abla kapıyı açmaya gitti ve Deniz ile salona girdi. Elindeki çiçek çikolatayı Beren ablaya verip herkesle selamlaştı. Gömlek pantol giymiş, ciddi duran Deniz'e şaşkınlıkla bakıyordum çünkü ilk defa onu böyle görüyordum.
"Nasılsınız Boran abi?"
"İyi, iyi"
"Bade'de iyidir umarım?"
"Çok iyi Deniz abisi"
"Adaşını özlemiştir heralde değil mi Beren abla?"
"Bence de özlemiştir uyandığında getiririm seversin istersen"
Deniz hastaneye zamanında yetiştirince Beren abla göbek ismini Deniz koyalım dedi Boran abi ben o zibidinin ismini kızıma koymam dese de Beren abla dediğini yapıp göbek adını Deniz koydu. Gerçi Boran abininin de gönlü vardı da naz yapıyordu...
"Neden geldin sen?"
"Şimdi Boran abi madem sadede hemen gelmemi istedin geleyim. Şimdi ben deli dolu, herkesi sinir eden, delirten, yemeği çok seven Deniz gibi sakin olmayan bir insanım. Ben senin kardeşini seviyorum abi müsaaden olursa da onunla sevgili olmak istiyorum. Okuluna engel değil destek olmak, üzüldüğünde üzen değil gülümseten olmak, onu sinir ettikten sonra saatlerce bana söverek konuşmasını dinlemek istiyorum. Senden gizli kardeşinle sevgili olup gezemem böyle bir şey yapmak istemiyorum o yüzden seninde gönlün olsun"
Ne güzel konuştun be yengesinin Deniz'i, Boran abi bir anda ayağa kalkınca hepimiz kalktık. Deniz'in önüne geçti aha şimdi dövecek Deniz'i umarım sağ salim çıkabilir
"Delikanlı çocuksun, bu yaptığını herkes yapmaz. Dicle bizim canımız ben dövmüyorum ama diğer iki abisi dövebilir, onlarla da ben konuşurum. Bu sana gıcık olmadığım anlamına gelmiyor çünkü sana hala gıcığım. Gözüm üzerinizde kardeşimi üzersen, üzülmekle kalmazsın haberin olsun"
"Eyvallah abi"
"Ay bir an döveceksin zannettim"
"Dövemeyi düşündüm ilk önce zaten sonra adam gibi geldi konuştu dövmeyeyim dövecek başka bir zaman bulurum dedim vazgeçtim. Ayrıca bu evde bebek var gürültüye uyanırdı"
"O zaman ben müsaadenle Dicle ile dışarı çıkmak istiyorum abi"
"Sende dakka bir gol bir onay verdik diye saksı sanma bizi!!"
"Al git ben yengesi olarak izin verdim. Bakma öyle Boran koltukta yatırırım seni!"
"Teşekkürler, görüşürüz"
Deniz ve Dicle gidince bizde biraz Bade bebeği sevdik sonra Burak Yiğit beni eve bıraktı kapının önüne geldiğimizde yabancı araçlarla kaslarımı çattım, bu araçlar neyin nesiydi böyle?
"Anneme bakmam lazım, bunlar kimin arabası bilmiyorum"
"Gelmemi ister misin?"
"Çok iyi olur sevgilim"
Burak Yiğit ile birlikte arabadan inip eve girdik, salona geçtiğimizde gördüğüm yüzle olduğum yerde kalmış, sessizce fısıldamıştım
"Abi..."
___________
Ben Deniz ve Dicle ve Boran'ı yazmayı çok seviyorum sanırım djjdjd
Sizce Verda'nın abisi neden gelmiş olabilir?
Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazabilirsiniz ✨
Sizi seviyorum 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh-u Revanım / Yarı Texting
ChickLitDokunulmasa da, görülmese de; Kalpte yer verilir bazısına, Nedensiz... Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, En güzel çaresizliğimsin. Keyifli okumalar 📚