Bana dediklerini umursamayarak yürümeye başladım.Hala şoktaydım.Sevdiğim adam kuzenimdi.Üvey veya öz olması önemli değildi.Beni kandırmıştı.Ne diyebilirdim ki.O sazan balığı avlamaya çıkmış balıkçıydı,bende sazan balığı oluyordum.
Hastane odasından çıkıp yürümeye başladım.Şuan hastanenin kokusu bile midemi bulandırıyordu.Hızlı adımlarla gözümdeki yaşları silerek ilerledim.Ağlamamalıydım.Karnımda kısa süreli bir sancı oluştu.Sende üzüldün değil mi bebeğim? Baban bize bunu yapmamalıydı. Anneni kandırdı meleğim.Bebeğim büyük olsaydı Türk filmlerindeki gibi tükür babanın suratına derdim.
''Alina bekle.Bildiğin gibi değil.Anlatmama izin ver.'' Dedi yalancı düzenbaz bir o kadarda aşık olduğum kocam.
"Yine nasıl bir yalan söyleyip beni kandırmayı düşünüyorsun. Artık uzak dur benden.Ve bebeğimden." Dedim.Bu yaptıkları yüzünden bebeğim doğarsa ona göstermeyecektim.Onu görmeyi hak etmiyordu bu domuz.
"Önümden çık" dedim sert bir şekilde.
"Önünden de hayatından da çıkmayacağım.Unut o düşünceyi Alina Anderson" bana kendi soyadıyla seslenmişti.Hayvan herif Bilerek yapıyor beni sinir ediyordu.Ve sinirlendikçe karnımdaki sancı devam ediyordu.
"Konuşmanı bile istemiyorum.Benim soyadım şuan Anderson olabilir ama yakında boşandığımızda eski soyadımı kullanacağım" dedim.Gerçekten ondan boşanır mıydım ki? Ya da o beni bırakır mıydı?
"Soyadın ben yaşadığım sürece değişmeyecek çünkü biz hiç boşanmayacağız Rus güzeli." boşanmayacağını biliyordum zaten bay hödük.
"Düşünmem için bana zaman ver.Bu konustuklarımız hemen idrak edebileceğim şeyler değil.Bu yüzden sen annenin yanında kalıyorsun ve bende Ayça'nın yanına Türkiye'ye dönüyorum." Dedim.Konuşmak için ağzını açtığında bir kız Alex'e seslendi.
"Alex seni görmek ne güzel." Diyerek bütün dikkatini Alex'e verdi.Yanına gelip bir de Alex'e sarılınca bende şarteller koptu.Alex halimi görüp uzun fiziği benden düzgün olan kıza baktı.Alex eli ile beni gösterince kız bana döndü.Kızın dikkat çekici su yeşili gözleri olduğunu fark ettim.Ne var benimde gözlerim yeşil bende senin gibi Sarışınım bayan kevaşe.
"Karım Alina.Alina bu da Katty.Eski bir arkadaşım."dedi Alex.
Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip adının Katty olduğunu ögrendiğim kıza sert bakışlar atarak.Bu arada atmak istediğim bakışlar o kolunu kocamdan çek yoksa seni birazdan hamile halimle öldüreceğim gibi baķışlar ama karşımdaki yelloz gülümseyerek önemsemeden bana baķtı.
"Memnun oldum.Ben Alina.Alex'in de dediği gibi onun eşi şuan karnımda olan evladının anasıyım." Dedim.
"Bende memnun oldum Alinacım.Bu arada evlendiğini bilmiyordum yakışıklı.Insan hiç eski sevgilisini düğününe çağırmaz mı?"
Ovlondoğono bolmoyordom yokoşoklo.He anan Katty anan.
Bir dakika ne?
O eski sevgilim mi dedi ben mi yanlış duydum? Seni yolarım ben paçoz. "Siz keyfinize bakın.Beni bebeğimle yalnız bırakın." diyerek oradan uzaklaşmaya başladım.
"Katty sonra görüşürüz" dedi Alex ve peşimden gelmeye başladı.Yanıma gelince kolumdan tutup durdurdu.
"Kıskandın mı sen? Ne bu yüzünün hali?" diye sordu.
"Kıskanmadım." Dedim "Kimdi o yelloz?"
Alex sesli bir kahkaha attı. "Yelloz ha" dedikten sonra sesli gülmeye devam etti. "Biraz daha gülersen ağzına sinek kaçacak"
Gülümsemesini durdurdu. "Hiçbir yere gidemezsin. Konuşacaklarımız var.Demin gördüğün kızda komşumuz Caroline'nin kızı.Annemi sevdiğinden merak edip gelmiş olmalı. Ve eskiden sevgiliydik.Onu sevmiyordum o da bunu biliyor zaten."
"Konuşmak falan istemiyorum ben.Türkiye'ye dönüp biraz kafa dinlemem lazım.Sende annenin yanında dur.Aradan biraz zaman geçsin.Kafamı toplayınca Rusya'ya tekrar geleceğim"dedim.
"Geri döneceğini söz ver o zaman" dedi.
"Söz veriyorum.Teşekkür ederim.Şimdi beni en yakın uçak biletiyle Türkiye'ye yollar mısın?" Dedim
"En fazla ne zamana kadar kafanı toplamış olursun? Seni ve bebeğimi bulmuşken erken kaybetmek istemiyorum." Dedi Alex.Sesi üzgündü.Ben de üzülüyorum be kocacım.Ama onu beni kandırmadan evvel düsünecektin.
"Bana sadece 1 ay ver" dedim.Gözleri büyüdü.
" 1 ay mı? Sen kafayı mı yedin Rus güzeli. 1 ay çok fazla en fazla iki hafta" dedi
"Peki, iki hafta" dedim mırıldanarak.Alnımdan öptü.Havalimanına gelince dudaklarıma aç kaplan gibi saldırdı. Hamilelikten midir nedir hormonlarım coşmuştu.Söyleyeceğim şey yüzünden utanıyordum ama ne yapayım ona tam 2 aydır hasret kalmıştım.
"Alex ben....yarın gitsem.Seni özledim" dedim utanarak.Güldü.
"Bende seni özledim bebeğim.Hadi evimize gidelim." Dedi.
Bir eve gelmiştik.Villaydı ve çok büyüktü.Içerisi sıcaktı.Alex içeriye girince üzerindeki t-shirtü çıkardı.T-shirt çıkınca karnında bir yara olduğunu fark ettim. "Alex,ne oldu sana?" Diye sordum karnına dokunmaya çalışarak.Gözlerine bir cevap bekler gibi baktım. "Önemli bir şey değil" dedi kolumdan tutarak ama beni göturmesine izin vermedim ısrarla "Ne oldu orana?" Dedim
"Kendime zarar verdim" dedi.Şaşkınca ona baktım.
"Ne yaptın,ne yaptın? Sen kendine zarar mı verdin manyak mısın Alex?" dedim kızarak.Kolumu sıkıca tuttu.Gözlerimin içine bakıyordu.
"Sen yoktun,benim canım,nefesim,umudum,karanlığımı aydınlatan ışığım yoktu.Ben yine o karanlık dünyamda tek başımaydım.Yatağımızda bile senin kokun var ve o koku beni çılgına çeviriyordu.Türkiye'ye falan gitmeyeceksin yarın.Seni özledim be Rus güzeli" diyince bir an ağlayacağım zannettim. Pardon şuan gözümden akan yaşlara bakarsak ağlıyorum.
"Ağlama" dedi yatıştırıcı sesiyle.Bütün hasretimle onun dudaklarına yapıştım.O benim erkeğimdi.Beni koruyan çelik bir kalkandı o.Iyi ki evlenmişiz diyorum şimdi.Dudaklarımı talan etmeye başlayınca üstümdeki kot ceketi çıkarıp gelişi güzel bir yere fırlattı.Yatak odası gibi bir yere gelince elleri elbisemin askısına gitti.Kollarımdan askıyı yavaşça indirdi.Iç çamaşırla kalınca o da elleri kemerine gitti ama izin vermeyip kemerini ben açtım.Beni usulca yatağa yatırdı.Bir eli bacağımdayken beni öpüyordu.O akşam tam iki buçuk ayın acısını çıkarmıştı.Onu özlediğimi fark ettim,hem de çok.
Sabah uyanınca kararımı çoktan verdiğimden hemen kalkıp üstümü giyinmeye başladım.Kıyafetlerimi giyince Alex'e mektup yazmaya başladım.
"Ben küçükken karanlıktan çok korkardım.Bana 'korkma kızım ben yanındayım' diyen bir annem yoktu.Üvey annemin korkusundan babamıda çağırmazdım.Kısacası yalnızdım Alex.Tüm benliğimle yalnızdım.Bir de yağmur yağar gök gürlerdi ya işte o zamanlar daha çok korkardım.Bazen 'anne' diye ağlardım.Ama sonra büyüdüm.Artık karanlıktan korkmuyordum.Alışmıştım.Ama seninle evlenip,senin karanlığına girince aslında artık alışamadığımı hala küçükken olduğu gibi karanlıktan korktuğumu anladım.Gene karanlıktan kaçıyorum.Bazen karanlıkta ki ışıklarda kapanır.Tekrar geri geleceğim.Beni unutma asi adam.Seni seviyorum... "
Rus Güzeli...Gözlerimdeki yaşları silerek kağıdı komidinin üstüne koydum.Alex'in yanına gidip,bebek gibi uyuyan haline gülümseyerek dudağına bir öpücük kondurarak fısıldadım. "Görüşürüz asi adam"
YOU ARE READING
HARAM SEVDA (Düzenleniyor.)
RomanceKadın ağladı, adam güldü. Kadın delirdi, adam tebessüm etti. Kadın bileklerini kesti, adam öylece yaşadı. Kadın tebessüm etti, adamın gözleri doldu. Kadın güldü, adam ağladı. Kadın intihar etti, adam öldü.