12.09.1971
Sabah günlük rutinini uygulayıp ortak salona inmişti lily,tahmin ettiği gibi her yer boştu kimse onun kadar erken kalmazdı o da bundan memnundu sonuçta baş belası potter ve arkadaşları yoktu ve en azından sabahları çıkma teklifi etmiyordu. Lily'nin ona karşı hissleri
var mıydı emin değildi fazla zorba biriydi. Özellikle arkadaşı severus'a karşı, ona lakap bile takmışlardı.Çapulculardan sadece remus'u seviyordu, sakin ve nazik biriydi potter'da aradığı özellikler ondaydı. James, remus gibi olsaydı Lily çoğu kişiyi karşısına alırdı lakin james, Remus değildi.
Peki remus ne düşünüyordu bu konuda lily'e üzülüyor muydu? Kızın birçok kez isyanlarını duymuştu peki neden james'ı zapt etmesi zordu. Çünkü James fazla inatçıydı, dinlemiyordu. Ayrıca yaşları henüz küçüktü, Remus bunun ergenlik hormonlarından olduğunu düşünüyordu.
Lily için yapabilecek çok şey yoktu. Lily arkadaşına yapılan zorbalığı unutamazdı. Eğer ablası burada olsaydı hem çapulculara severus'a zorbalık yaptıklarında sessiz kalmaz hemde potter'ı sürekli ona çıkma teklifi etmesinden vazgeçirirdi. Bir kere gördüğü fotoğraftan ablasının yüzünü biliyordu.
Babası ablasını seviyordu fakat annesi ve en büyük ablası öyle baskılıyordu ki babası, lily'e gizlice fotoğrafını göstermişti. Ablası aynı Lily gibiydi. Kızıl saç, yeşile yakın gözler fakat evalyn'nin gözlerinde yoğun bir mavilikte vardı. Ablasını ilerki zamanlarda bulduğunda onu asla bırakmayacaktı geçmişte yaptıkları için af dileyecekti.
"Lily, iyi misin ne zamandır sesleniyorum" dedi bir erkek sesi.
"İyiyim remus, bilirsin bu seneki sınavlar zorlayıcı"dedi Lily.
Remus söylediğine gülümsemişti. "Anlıyorum,neden kütüphaneye gitmiyoruz bizimkiler hala uyuyor. Rahatsız edecek kimse yok." remus, arkadaşlarının rahatsız edeceğini bildiğinden dolayı erken kalkıp lily'nin yanına gelmişti.
"Olur remus"
Lily Bunu kesinlikle istiyordu. Remus, bir elinde lily'nin eşyalarını tutarken diğer boşta kalan eliyle de lily'nin kalkmasına yardımcı oldu lily minnetle başını eğdi sonrasında Remus'un elindeki eşyaları aldı ve salondan ayrıldılar.
***
Lily ve remus kütüphanede buldukları muggle kitaplarını okuyorlardı. Dumbledore muggle yaşamına ilgi duyduğu için kütüphaneye Kitaplar yerleştirmişti. Tek okuyucuları ise dumbledore, Remus ve Lily idi. Remus'un gözleri kitap ve lily arasında gidip geliyordu sonrasında cesaretini toplayıp "Neden snape ile arkadaşsın" diye bir soru yöneltti, lily başını Remus'a çevirdi belli ki beklemiyordu "yalnız biri beni yansıtıyordu" dedi lily. Severus ile arkadaşlığı bir çok kişiye tuhaf geliyordu bazıları lily'e hain derken bazıları ona acıyordu.
"Bak üzgünüm karışmak istemezdim fakat biliyorsun biraz tuhaf bir arkadaşlığınız var" dedi çekinerek remus. Lily'nin arkadaş seçimine karışma hakkı yoktu.
"Önemli değil remus"
Lily remus'un bunu sormasına üzülmüştü. Remus'un sorgusuz sualsiz onlara saygı duyduğunu sanmıştı. Başını, okuduğu kitaba gömdü. Bu konuşmanın aralarında geçmemiş gibi davranmak istiyordu.
Bir süre sessiz oturdular. Lily kahvaltı saatinin geldiğini fark etmiş olmalı ki "Saat 10'a geliyor gitsek iyi olur" diye yanında kitap okuyan Remus'a. "Ne zamandır buradayız, tanrım vakit hızlıca geçmiş teşekkür ederim Lily, bana eşlik ettiğin için"
"Bende teşekkür ederim Remus"
ikili yemek için kütüphaneden ayrıldı. Konuşmadan anlaşmış gibi ne Lily ne de Remus ağzını açmıyordu. Sakince büyük salona gitmeyi hedefliyorlardı.
"Lily-çiçeğim nerelerdeydin" ikisini de james'ın sesi döndürmüştü.
"Seni ilgilendirmez potter!"
james alınır gibi yaptı "hadi ama çiçeğim, üzüyorsun bu çocuğu" dedi.
"Git işine potter"
"Öyle diyorsan çiçeğim"
James, lily'nin yanındaki remus'u yeni fark etmişti. Gözleri Lily ve Remus'un yakınlığına kaydı. Remus'a " senin bizimle olman gerekmiyor muydu" james şüphe ile ikisine bakıyordu. Remus'un lily'nin yanında ne işi vardı.
"kütüphanede karşılaştık potter farklı anlamlar yükleme" dedi Lily. Bu cevabı hem Remus'u kurtarmış hem de james'ı rahatlatmıştı.
"Öyleyse yemeğe gidebiliriz dostum, bak her zamanki sıkıcı ikili" dedi sirius. Lily onlarla daha fazla durmak istemediği için kızıl saçlarını onlarla baş başa bırakarak hızlı adımlarla ilerledi. Sirius eğlenceden biraz zarar olmayacağına kanaat getirerek öndeki lily'nin koluna girdi.
"Hey! bırak beni Sirius " ona inat daha da hızlandı sirius, artık lily koşmak zorunda kalıyordu diğerleri de arkalarından koşuyordu. içeri girdiklerinde lily kolunu kurtarmayı başarmış ve myra'nın yanına oturmuştu, diğerleri de ona yakın bir yere oturdu.
"James ne kadar da yakışıklı değil mi" lily bakışlarını az ilerde oturan genç cadıya çevirdi "onu unut izzy, lily'den başkasına bakmayacağını biliyorsun" dedi arkadaşı. Gruptaki kızlar lily'e doğru "lily evans olduğu sürece james potter asla başkasına bakmaz" lily bu konuşmadan rahatsız olmuştu neden herkes bunu söylüyordu.
James lily için yaratılmış erkek gibi görülüyordu ve lily'nin seçim şansı yokmuş gibi konuşuyorlardı. Elindekileri itekledi;
"size afiyet olsun"
Oradan ne kadar erken ayrılırsa o kadar iyiydi. Masadan elindeki kitaplarla ayrıldı ve doğruca yatakhaneye ilerlerdi ablasına mektup yazacaktı. Belki bu sefer görür ve yanıt yazardı. Belki de ilgisini çeken bir mektup yazamamıştı Lily.
Lily evans🕯️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤𝐬 『𝐉𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫』
FanfictionMuggle mahallesinde üç kardeş dünyaya geldi. İkisi 'ucube' denilen kişilerden oldu diğeri ise hiçbir kırıntı göstermedi. Fakat iki kardeşinde farkları vardı. Evalyn'in kardeşinden yedi yaş büyük olması onu daha farklı kılmıştı. Lily zekiydi, güzeldi...