𝐒𝐚𝐡𝐭𝐞𝐤𝐚̂𝐫 𝐬ı𝐫𝐥𝐚𝐫;

1.4K 98 29
                                    



Muggle insanlar için büyü imkansızdı inananlar vardı fakat yapabilen yoktu. Hepimiz ebeveynlerimiz tarafından periler, masal dünyası adı altında birçok sihirli karakter ile büyüdük. Bir muggle olmak veya bir melez olmak sihir dünyası için çokta önemli değildi özellikle safkan takıntılı insanlardan oluşuyorsa. Ne kadar iyi olursan ol sınıftan şanslı bir kişi olursun.

Masallarda öyle değil miydi zengin, şımarık bir prens diğer tarafta köylü ve halk tarafından sevilen tatlı bir kız olurdu. İkisininde birbirinden haberi olmazdı baloya kadar. O gün geldiğinde kız bulabildiği en güzel kıyafeti giyer tanınmamak için maskesini takardı. Yolda karşılaştığı bir peri ilede prensin ondan gözünü alamayacağı kadar büyüleyici bir dokunuş yapardı.
Kız büyüye o kadar dalmıştı ki perinin söyledikleri aklında kalmamıştı. Gece vakti tüm büyü bozulur ve eski haline dönerdi. Sonu ise bütün masallarda olduğu gibi prens kızı bulmak için krallığın dört bir yanına haber salıp kızı bulmaya çalışırdı. Sevdiği kızı bulduğunda ise evlenip hikayesi biterdi.

Muggle insanlar içinde sihir böyleydi.  Hayatlarında sihirli, mucizevi dokunuşlar yapar sonrasında büyüsü bozulurdu.




Ilvermorny:

Evalyn, yorucu bir dersten çıkmış müdürün odasına gidiyordu. Bayan Harper kendisini önemli bir konu için çağırmıştı. Emma Harper zümrüdüanka yoldaşlığına gizliden yardım ediyordu. Emma ve Albus eski dosttu bu nedenle sadece Albus ve evalyn bilme şartı ile onlara yardım ediyordu. Bu detayı Alastor Moody dahil bakanlıkta bilmiyordu.

Giriş sütunu kurucuları Sayre ve Steward'ın mermer heykelleri ile süslenmişti. Girmek isteyenler için ilk parola bulunuyordu parolayı doğru bilen odaya kadar uzanan bina sembolleri ile desenler oluşmuş katlı merdivenden oluşuyordu.

"Gelebilir miyim bayan Harper" dedi nazikçe. Kendisinden büyüklere saygısızlık istemezdi Tom riddle hariç. O meleze hiçbir saygısı yoktu. Tom riddle'ın evalyn'e yaptıkları tamamen takıntıydı. Bu 1967 den beri böyleydi.

İçerden gelen onayla büyük ve ferah bir odanın içine girdi. Kurucular tarafından iyi dizayn edilmiş bu yer, diğer odalardan farklı olarak duvarda sayısız kahraman ve suçlu bulunuyordu. En dikkat geçenler arasında gellert grindelwald bulunması olabilirdi.

"Gel otur evalyn sana albustan bir mektup getirdim. Albus zamanın geldiğini senin ve arkadaşlarının artık Hogwarts'a gelmesini söyledi. Duyduğum kadarıyla Tom riddle bazı çarkları harekete geçirmiş bu sebeple okuldaki birçok nesne de kat ve alec burda olduğu sürece tehlikede"

Evalyn bu zamanın geleceğini biliyordu. Hogwarts'a gitmek onu 1966 yılına götürüyordu Tom riddle ile ilk tanıştığı yıla. Tom hırsına yenik düşüp çoğu kez evalyn'i öldürmeye kalkmıştı. Tom bu hırsı yüzünden evalyn'i öldürmek yerine yanlışlıkla mızmız Myrtle öldürmüştü. Evalyn şanslıydı ki koruma büyüsü fazla güçlüydü. Büyüde sekip başka birinin canını almıştı. Myrtle, kızıl cadıdan fazla iğreniyordu onun yüzünden ölmüştü.

Evalyn söze girerek "bayan Harper kardeşim Lily orda bunu biliyorsunuz. Kat ve alec olduğu sürece o ve ailem tehlikede." Dedi.

"Endişeni anlıyorum evalyn kardeşin Lily'nin zarar görmesinden korkuyorsun fakat albus kesin olarak gelmelerini söyledi seçenek sunmadı"

"Profesör Dumbledore bu şekil uygun gördüyse bayan Harper, Noel tatilinden sonra gideriz" dedi kibar olmaya çalışarak. Kadının konuşmasına izin vermeden ona son kez selam verip odadan çıktı.

Lily onun için fazla önemliydi. Aralarına yıllardır hain olduğu için lily'e kötü davranmıştı. Kardeşini üzmüştü. Evalyn çocuklukta olanları silmişti ona küs kalamazdı. Ne annesi nede ablası asla evalyn için önemli değildi. Evans ailesindeki büyücülere önem yoktu ne de olsa.

Arkadaşlarını bilgilendirmeli, regulus ve cissy için birer mektup yazmalıydı. Evalyn'in okula gelmesini uzun süredir bekliyordu ikiside. Evalyn onları görmeyeli dört ay olmuştu. İkiside ona daha fazla kardeşlik yapmıştı. Cissy ve evalyn arasında iki yaş, regulus ile sekiz yaş vardı. İkisi de ailelerine gizliden ihanet edenlerdendi. Regulus kaçıp evalyn'e sığınmıştı cissy ise ölüm yiyenler arasında bir casustu.

Lord voldemort yoldaşlarını yeni yeni toplamaya başlamıştı bu yüzden içlerindeki hainin farklına varamayacak kadar acemilerdi.

Baykuşhanede ikisi için ayrı ayrı mektuplar yazıp baykuşunun ayağına bağlayıp onun gidişini izledi. Derside kalmadığı için binasına çekilip arkadaşları ile vakit geçirebilirdi.

***

"Kitapların o tarafta eva yanlış yerde arıyorsun" dedi sakince.

Kız başını kaldırıp koltukta kitap okuyan arkadaşına baktı "bunu bana daha önce söylemeliydin!"

"Aslında tam olarak az önce söylemiştim Eva"

Evalyn arkadaşının telaşını anlayabiliyordu. Bu okul onun evi olmuştu ve evinden ayrılmak zor olacaktı. Kat ve alec okul değişikliğine sıcak bakmamıştı, okuldaki görevleri başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Evalyn yüzünden bir görev daha iptal olmuştu. Tom riddle eğer ki kızıl cadıyı takıntı haline getirmiş olmasaydı Evelyn çoktan koruma altına alınırdı.

Grindelwald ile Tom riddle arasındaki çekişme birinin ölmesiyle bitecekti. Grindelwald bu yüzden evalyn'i kendisi gibi eğitmişti. Bir kişi ölürse diğeri Tom riddle öldürecek olan antik kitapları kullanacaktı.

Cissy den öğrendikleri bilgi onların işine yaramıştı bu yüzden Albus onları çağırıyordu. Tom'un ejderha gözünü kullanmak istemesi ve okulun savunmasız olması nedeniyle alec ve kat'i okuldan uzaklaştırmak gerekmişti. Hogwarts Albus Dumbledore tarafından korunuyordu. Tom riddle, Dumbledore'un kendisinden güçlü olduğunu biliyordu. Onun okulunda, onun korumasında istediklerini alamazdı.

Evalyn ve Tom nasıl aynı güce sahipse Albus Dumbledore onlardan fazlasıydı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümün sonuna geldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümün sonuna geldik. Yorumlarınız nedir?

𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤𝐬 『𝐉𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin