Bölüm 2: Bay Lee kimdir?

86 8 7
                                    

Önceki görüşmenin üzerinden 1 hafta geçmişti bile. Yine aynı kilitli koridorlardan geçtikten sonra ağır kapının önüne getirilmiştim. Çoktan geldiğini bildiğim avukatın yanına girmeden önce kelepçelerimi çıkarmışlardı. Garip.

 Geçen haftaki yerime geçip oturana kadar konuşan olmadı. Ellerimi havaya kaldırıp bileklerimi gösterdim. "Kelepçeler ne iş?" kaşları az da olsa çatıldı. "Böyle daha rahat olacağınızı düşünmüştüm." üslubum hoşuna gitmese de ses çıkarmadı. "Benim bir katil olduğumun farkındasınız değil mi?" dik duruşunu bozup kollarını bağlamış ve arkasına yaslanmıştı. 

"Detaylara girersek siz katil olmaktan oldukça uzaksınız. O çatıda neler yaşandığını sizin kadar iyi biliyorum." tehlikeli bir adım çoktan atılmıştı. "Kim olduğunuzu o kadar merak ediyorum ki Bay Lee..." devamı yoktu kıkırtısı havaya karıştı. "Anılarınızdan birinde kilitliyim Bay Bang, çok dikkatsizsiniz." işte bu şaşırtmıştı, eğlenceli.

"Sizi buradan çıkaracak kanıt elimde desem ne yaparsınız?" beklenmedik bu atağı sırıtışımın düşmesine sebep olmuştu ve fark etmesiyle masaya eğildi. "Sizce birini öldürmek yalnızca bedenen mi olur?" söylediğimi gayet de anlamıştı. En azından yüzünün düşmesini buna yorabilirim. 

"Hiçbir şeyden haberin yok değil mi? Ben de bildiğini sanmıştım." sandalyesini ittirdi ve ayağa kalktı. Arkasını dönmesiyle masaya vurmam bir gerçekleşmişti. Çıkan gürültüyle arkasına bakmaya bile tenezzül etmedi. "Sen neyden bahsediyorsun?!" bağırmam etkisizdi. 

"Haftaya görüşürüz Bay Bang." sonrasıysa aynı kelepçe, hücreye varış ve bileklerimin özgürlüğüne karşılık ruhum.

***

buraya ne yazsam bilemedim

hikaye güzel mi veya merak uyandırıcı mı?



Gravity ~Chanlix~Where stories live. Discover now