Aslında dediğini duymuştum. Şuan aşırı gaza gelip onu öpecektim çünkü sadece dudağıma bakıyordu. Hızlıca nefes alıyordum ve oysa anlamış olmalıydı .
Jason Carver: Hey siz öpüşmenizi başka zamana mı saklasanız ?
Birden odak noktam olan Eddie'den ayrıldım .
Y/N: Öpüşmüyoruz zateeen !
Bunu dedikten sonra Eddie birden sanırım gaza geldi .
BENİ BELİMDEN TUTUP ÖPTÜ . DUDAĞIMDAN ÖPTÜ . ÖPTÜ DİYORUM ! O kadar şaşırmıştım ki hiçbir kelime edememiştim . Hiçbir kelime. Beni öperken karşılık vermiştim çünkü ben bu anı bekliyordum . Ondan hoşlanıyor olamazdım . Bu sadece bir d-c içindi . D-c içindi? Yoksa değil miydi? Neeeeeeee
Eddie : Bu anı bekliyor gibiydin ksmkaak
Y/N: Belkide bekliyorumdur ?
Eddie : Aynı şekilde desem .
Hala şoklardan şoklara giriyordum . Ve hala ona bakıyordum . Çok mutlu gibiydi . Sonra Jason ucubeler deyip gitti . Ve Max onun kafasına su dolu plastik şisesini fırlattı . Ve isabet ettirdi . Canım Max'ım benim .
Eddie ile el ele tutuşup kafeteryaya doğru yürümeye devam ettik. Ki ben hala şaşkındım.Y/N: Eddie..Şey bunlar sadece oyunun parçası mı ?
Eddie: Oyun? Haaa ya ben onu unutmuşum .
NEEEE bu çocuk nasıl bu kadar rahattı ? Arkada Jane ve Max bayılmak üzereydi aynı şekilde bende ve Eddie beni kendine çekip öptükten sonra "oyun için" şuan ben oyunu unuttum diyordu ? Aşık mı oluyorsun Y/N ? Oluyor olabilirim . Ama olmamam gerek . Of çok karışık kafam.
Kafeteryaya gittik ve Eddie dünde oturduğu gibi kendi masalarına baktı .
Eddie: Eh onlar kalsın ben şuanki kız arkadaşımla oturacağım.
KİZ ARKADAS Mİ ?! Bunu bizim grupta duymuştu . Ve hepsinin ağzı açık kaldı çünkü karşısında dünyanın en ünlü kişisi bile dursa onunla değil kendi masalarında otururmuş. Ve benimle oturunca hepsi şaşırdı ve hepsinin ağzı açık birbirlerine bakakaldılar.
Masaya geçtik . Eddie birden bana bir yerleri işaret etti .
Eddie: Bak Y/N ben buralarda da yürümüştüm.
Kıkırdadım . Sonra yemeğini yerken masanın altından elimi tuttu. Ben hiçbirşey yemek istemiyordum sadece ona bakmak ve konuşmak istiyordum.
Eddie: Noldu Y/N ? Neden yemek yemiyorsun ?
Y/N: Ha yok pek iştahlı değilim .
Eddie: Nasıl ya ? Bekle al bak çorba iç .
Eddie bana yemek yediriyordu şuan. Eddie hani. Bildiğimiz Eddie. Allah'ım çıldırıcam bu çocuk nasıl bu kadar tatlı olabiliyordu ?
Y/N: kamskmsk Eddie heryerim çorba oldu bırak ben yerim ksmsksma
Eddie: Yaaaa bekle banane ben yediricem . Ben daha çocuklarımıza da yemek yediricem böyle . Haylazlık yapma .
Yüzüm kızarmıştı . Hissediyordum ve emindim ben kızarmıştım . Çünkü bunun için evlenmemiz ve.. işte veeeee yani . O yüzden gerçekten çok şaşırdım .
Y/N: aksmksms sen yemeğini ye önce sonra yedirirsin çocuklarımıza .
Eddie: Sen öyle diyorsan tabiiki.
Maxlar hemen yanımızdaki masaya oturmuşlardı . Ve bizi duymaları an meselesiydi.
Max : Olm bunlar çocuklarımız fln diyo lan . Yenge hızlı çıktı ajakskkska.
Jane : He ua kamkkaks
Will: Bide Y/N bugün onlarda kalıcakmış.
Max: Oooo oldu bu sevgililik işi.
Dustin : Başka birşey olmasın da ksmskzk
Max: Dustin düşündüğün şeye bak .
Will: Şimdi onlar aralarına yastık da koyarlar uyurken XNDJDNKSMDKA
Jane: Üzgünüm ama bu çok komik JANKXKSKKSKD .
Konuşuyorlardı ama ne konuştuklarını bilmiyordum. Kesin bizin hakkımızda. Ben diyorum. Sizin öpüşme hakkındadır belki de ? Çok güzel değil miydi Eddie çok güzel öpüyor keşke bidaha öpse . BU SEFER FAZLA KONUŞTUN SUS İSTERSEN !
Y/N: Eee şey bugün size gidicek miyiz ?
Eddie: Tabiiki de Y/N . Şey yanlış anlama lütfen ama sorayım dedim bizde kalıcak mısın ?
Y/N: Tabiiki evett sizde kalıcam .
Eddie: Sevindimmm . Diğerleri kalmıcakmış .
Y/N: Biliyorum ama sorun olmaz yaa.
Eddie: Tamam o zaman .
Uzatmıyorum okul biter*
Son dersin de zili çaldı ve çıktık .
Y/N: Eee şey Eddie'lere geliyorsunuz değil mi ?
Max: Evet çantamızı bırakıp üstümüzü değişip gelicez .
Eddie: Tamam o zaman biz geçiyoruz .
Max Dustin'e kol attı . Ben o sırada Eddie'ye bakmakla meşguldüm .
Eddie: Tamam. Hadi Y/N gel biz gidelim güzelim .
Y/N: Olur gel .
Biz arabaya bindik ve karavana doğru gittik. Bizimkilerin yanından ayrılmıştık ama hala el ele tutuşuyorduk . Ve şahsen ben halimden memnundum. Karavana vardık ve hala el eleydik . Sonra içeri geçince Eddie'nin elini bıraktım . Şey Eddie ben üstümü değiştiricem de . Banyo hangi tarafta ?
Eddie: Koridorun sağ tarafında.
Y/N: Tamam.
Aslında dalmıştım ve Eddie'yi duymamıştım bu yüzden herhangi bir ordaya girdim . Burası Eddie'nin odası gibiydi.
Y/N: Eddie ben senin odandayım!
Bağırdım ve duymuş olmalı diye düşündüm.Üstümü çıkardım ve sonra altımı hemen altına birşey giydim . Mükemmel kareli pijamamı 😌👌 daha zonra çantamda üstümü ararken odaya birden Eddie daldı .
Eddie: Ahhh üzgünüm .
Ben şaşıp kaldım . Öylece kaldım yani . Hiçbir şey diyemedim . Eddie hala kapının arkasından özür diliyordu. Aşırı utanmıştım . Tabiiki üstümde iç çamaşırı vardı fakat aşırı utandım. Giyindim ve dışarı çıktım .
Eddie: Y/N bak gerçekten çok özür dilerim . Gerçekten girmek istememiştim odaya senin burda olduğunu bilmiyordum gerçekten özür dilerim...
Eddie hala söyleniyordu ve susacak gibi de değildi o yüzden aklıma bir fikir geldi . Evet deliceydi ama bu susmazdı yoksa.
Eddie: Özür dilerim yani bak gerçekten öyle bir amacım yokt-
Birden onu öptüm. Ben bile böyle birşey beklemiyordum kendimden ama öptüm . Ve geri çekildim .
Y/N: Sorun değil . Tamam ?
Eddie : Ben daha mı çok söylensem ?
Y/N: Ya Eddie !
Eddie: Tamam tamam skmsksmsks
İçeri geçtik ve kolunu omzuma attı . Tam ona sarıldım ve biz öyle film izlerken kapı çaldı . Dustinler gelmiş olmalı .
Eddie: Sizde tam zamanında geldiniz he .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson & Y/N Alien ~
Fanfiction"Y/N tanrılar seni bana emanet etti . Ailen gittiğinde ben senin ailen olmaya en büyük yemini ettim."