'/10

927 70 51
                                    

Y/N: Bak El kendi canımı bir hiçe bile sayarım sizin için . Bu yüzden size bir zarar gelmeyeceğine dair bir söz vermeni istiyorum . Hatta sen onları koru ben Vecna'ya karşı gelebilirim. Ölsem bile lütfen sadece onları koru. Tamam mı?

El: Y/N sence senin başına birşey gelrse bizimkilerin öylece durucağını mı sanıyorsun ? En baaitinden sevgilin , asla öylece durup senin ölümünü izlemez. Bu yüzden öleceksek beraber öleceğiz her şeyde beraber olduğumuz gibi bunda da beraber olacağız .

Ben gözyaşlarımı tutamayıp birden El ve Max'a sarıldım. onlar bana cidden de gerçekten cennetteymiş gibi hissettiriyorladı. Saat gece 3 olmuştu bile ve ben çok sıkılmıştım .

Y/N: Eeee kızlar birşeyler mi yapsak ?

Gözyaşlarımı silerken kafamızı dağıtmak için yukarı çatıya çıkmayı düşündüm.

El: Olur . Ne gibi ?

Y/N: Çatıya çıkalım? Donutları yeriz , otururuz , sodalarımız ile gündoğumunu izleriz ?

Max: Olurr Y/N senin höperlör var ya ondan da kısık sesle arkadan şarkı açarız . Hem zaten fazla sıkıldım hadi çıkalım.

Yukarı çıktık ve Max höperlörü ayarladı , El küçük bir kilim serde bende arkadan çıkıp yastık ve çarşaf getirdim . Hepimiz girdik içine , elimizde donutlar , sodamız ve arkada hafif kısık seviyede çalan Penolepe Scott-Rät . Çok güzel bir ortamdaydık . Tam karşımızda uçurtma tepesi vardı ve tepenin direk arkasındaki güneş hafifden doğruyordu. Ben hala tedirgindim çünkü yarın haftasonuydu ve ya başaramazsam diye düşünüyorum.

Y/N: Ya olmazsa ?

Max: Ha ?

Y/N: Ya yapamazsam ? Ya herhangi birşey göremezsem ?

El: Öyle deme inanıyorum sana .

Max: Ve tek Jane'de değil hepiniz inanıyoruz sen başaracaksın.

Y/N: Bende zaten bundan korkuyorum . Başaramazsam hepinizi boşa ümitlendirm-

Tam lafımı bitirmek üzereyken Max ağzıma donut sıkıştırdı.

Max: Konuşursan böyle olur Munson.

Y/N: MONSON MO DODON SON ?!

Max: Monson dodom bon kamzlzlal

El: akmsosmks herneyse sabah oluyo artık uyusak mı ? Ayrıca senin de uyuman gerek Y/N.

Y/N: Offf tamam.

Gözlerimi kapattım ve çatıya yaptığımız muhteşem lüks olmayan yerde uyuya kaldım . Çok huzurlu bir ortamdı ve arkadaşlarım yanımdaydı . Yarın her ne olacaksa olsun şuan endişelenmeyi bırakıp anın güzelliğine odaklanacaktım öyle de oldu .

~Sabah~

El: Y/NNNN hadi uyaaan . Hadii Eddie geldi .

Y/N: EDDİE Mİ GELDİ ?!

El/Max: KAMSKSMKSKSKKSOKEEOKS

Y/N: LAN NERDE BU !?

El: Salak gelmedi uyan diye dedik hemencecikde uyandın.

Y/N: Ya ama yaa .

Max: Görürsün sevgilini hadi kahvaltı yapalım annen çağırıyor.

Y/N: Tamam .

Aşağı indik ve kahvaltıya oturduk. Yemek yerken bir araba durdu kapının önünde bakmaya çıktığımda gelenin Eddie olduğunu gördüm . Gel diye işaret ettim ona. Eddie arabadan çıkıp geldi ve kapıyı çaldı kalbim deli gibi atıyordu. Eddie Munson ailem ile tanışacaktı. Çok heyecanlıyım Allah'ım kalp krizi geçireceğim.

Eddie Munson & Y/N Alien ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin