Nabız Ölçer -Kısım 1-

283 20 69
                                    

Yazım Tarihi: 22/07/2022

Yayımlanma Tarihi: 30/01/2023

Heyyo!

1. Sezonun 6. Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!

Remember'ın bu kadar okunması olması şaka falan mı? Tamam belki de 100'ü benim önizleme yaparak okumalarımdır ama yine de çok yüksek inanamıyorum. Gerçekten bu kadar okunacağını tahmin etmemiştim :') Umarım serinin diğer kitaplarına da aynı sevgiyi gösterebilirsiniz.

Yine bölüme uygun gif bulmakta zorlandım ndsjndjdnfds. Bu yüzden bu tarz bölümle çok alakalı olmayan gifleri görebilirsiniz. Alakalı olunca ben haber veririm zaten dnfjdsfnjsdf.

Bu ve 7. Bölüm, açık ara 1. Sezonda en sevdiğim iki bölümdür bu arada.

Yine 3. Şahıs kısımlarını yazamazsam üzgünüm. Benim için gerçekten zorlar. Ama yazmazsam da hikayenin bütünü bozulacak.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

---------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

Scott, elindeki market poşetleriyle otoparka giriş yaptı. Etrafına kısa bir süre baktıktan sonra arabasının burada olmadığını fark etti ve kendisine lanet okuyarak bir alt kata indi.

Geçen gece yaşananlardan sonra, ne Hazel ne de Stiles onunla konuşuyordu. İkisinden de defalarca özür dilemiş olmasına rağmen araları bir türlü düzelmemişti ve bu yüzden market alışverişine yalnız çıkmak zorunda kalmıştı. Normalde Hazel'la gittiği için yalnız başına kalmak gerçekten moralini bozmuştu.

Otoparkın ortasına kadar gitmesine rağmen arabasını göremeyince cebinden anahtarı çıkartarak düğmesine basmaya başladı. En azından sesini duyarak bulabilirdi.

Bu esnada yere bıraktığı poşetlerden bir süt şişesi yuvarlanmaya başladığında hızla tutmak için atıldı, fakat geç kaldı. Almak için yere iyice eğilmek üzereyken, bir anda süt şişesi üstünde bir pençe iziyle dönerek kendisine geri geliyor. Scott başını yavaşça kaldırırken, arabalardan birinin camındaki yansımadan arkasından geçen hafif bir karaltı gördü.

Hızla koşmaya başlarken, arada bir de arkasına dönüp kendisini takip edip etmediğine bakıyordu.

En sonunda bir arabanın arkasına saklandığında, kalp atışlarının fazla yüksek olduğunu fark etti. Kendisini sakinleştirmeye çalışsa da, bunun işe yaramayacağını anlayarak hemen düşünmeye başladı.

Ya kalp atışlarını duymasını engelleyecek kadar yüksek bir ses olursa?

Saklandığı yerden ayrıldı ve hemen yanındaki arabaların üzerinde zıplayarak alarmlarının çalmasını sağladı. Daha sonra başka bir arabanın arkasında saklanırken, bu sefer de bir anda telefonu çalmaya başlıyor. Telefonu cebinden çıkartamadan biri tarafından yukarı çekilerek arabanın kaportasına sertçe fırlatıldı.

Derek Hale, Scott'ın tepesinde duruyor. "Öldün."

~

"Bu da neydi şimdi?" her şey sakinleştikten sonra ikisi yürümeye başlıyorlar.

"Ders vereceğim dedim. Zamanını söylemedim." Derek kendinden emin bir şekilde cevap verdi.

Scott, hala vücudunda dolaşan adrenalinden dolayı bağırdı, "Ödümü bokuma karıştırdın!"

Derek arkasını dönüp onu hafifçe kokladı, "Daha değil."

"En azından hızlıydım, değil mi?" bir ümitle sordu.

Remember 0.1Where stories live. Discover now