Nabız Ölçer -Kısım 2-

271 22 39
                                    

Yazım Tarihi: 27/07/2022

Yayımlanma Tarihi: 02/02/2023

Heyyo!

1. Sezon 6. Bölümün 2. Kısmına hoş geldiniz!

Vay canına... 1k okunma... Gerçekten teşekkür etmek dışında ne söyleyeceğimi bilemiyorum.

Bu işe başlarken, en fazla 500 okunma olur daha sonra da kimse takip falan etmez (yani yeni bölümleri beklemez anlamında) öyle kafamdakileri anlattığım bir senaryo olur diye düşünüyordum. Daha önceden beni takip eden varsa biliyordur, bir sürü kitap yayınlayıp yayınlayıp kaldırmıştım. En yüksek okunma sayım 588 di ki 3-4 senedir bölüm atmıyordum yaklaşık 6 bölümlük hikayeye.

Sonra 2022 de Remember'ı yazmaya başladım. Üstte söylediklerimin aynısını dedim. Okunmaz öylece kalır falan. Sonra bir baktım bir ayda 500 oldu. İlk şaşkınlığım orada başladı, ama önizleme yaparken benim okumalarımdır çoğu diye çok sevinmedim.

Geçen cumartesi gözüm okunma sayısına takıldı ve 900'lerde olduğunu gördüm. Neredeyse iki ayda bu kadar yüksek olması beni korkuttu. Kendimi o kadar başarısız görüyordum ki, daha önce yazdığım hiçbir şey bu kadar hızlı yükselmediği için, bu sayının bir hata olduğunu doğru olmadığını düşündüm. Yani sanki 1k olduğu anda bana spam falan atacaklar sanıyordum (ünlü olma falan fistan değil, sen 1k olmayı hak etmiyorsun o mutluluğu yaşamaman lazım diyip engel vuracaklar gibi dfgfgdrg) ki hâlâ bana hayal gibi geliyor.

Bir de üstelik üstüme bir gerginlik çöktü diğer bölümleri hatırladıkça :) :) :) Acaba onlarda ve serinin geri kalanında bu kadar destekleyen olur mu :)

Ve ilk kitaba çok hoşunuza gidecek bir Stazel sahnesi eklediğimi de buradan spoi olarak vereyim. Ama tee 9 Martta göreceksiniz :) Ki o sahneyi yazarken neler neler çektim :)

Bölüme geçmeden önce şuraya bir-iki soru bırakayım.

1. Remember'ı nasıl keşfettiniz?

2. Madem hikayenin gözde çifti Stazel... O zaman bu çift hakkında düşünceleriniz neler? Ve onların durumuna tam uyduğunu düşündüğünüz bir şarkı var mı, varsa hangisi?

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Birkaç günlüğüne uzak duracaksın. Bunu yapabilirsin." soyunma odasına vardığımızda Stiles konuşmaya başladı.

"Birkaç gün mü yoksa sonsuza dek mi?"

"Bu 'kadınlar seni zayıf kılar' olayı biraz Spartalı savaşçı havası veriyor. Bu öğrenme sürecinin bir parçası o kadar."

"Evet ama Derek'i gördünüz. Adam acayip yalnız." iç çekerek devam ediyor, "Ya bir daha Allison'ın yanında olamazsam?"

"Tabii ölmezsen gayet hoş olurdu."

"Ölsem daha iyi." Scott'ın cevabı üzerine Stiles'ın omzuna vuruyorum. Vurduğum yeri tutup geriye çekildi, "Bu ne içindi?"

"Berbat tesellilerin için." gözlerimi devirip Scott'a döndüm. "Yalnız kalmayacaksın."

"Sonumun Derek gibi olmasını istemiyorum." o da bana döndü.

"Pekâlâ, adam yalnız çünkü neredeyse bütün ailesini yangında kaybetmiş. Ve bazı insanlar yalnız kalmayı tercih edebilir. Sonuçta herkesin sevgilisi olacak veya evlenecek diye bir kural yok."

"Evet, bu dünyada bekar insanlar da var." Stiles onayladı.

"Ayrıca Derek gördüğün tek örnek. Başka bir kurt adamla tanıştın mı? Hayır. Belki hayatında partneri olan mutlu birileri de vardır?"

Remember 0.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin