Tüm vampirleri kontrol eden, vampirleri Yuu'nun üzerine gönderen fakat ona zarar vermemelerini söyleyen kişiydi o koltukta oturan kişi.
Koltukta oturan kişi Mika'ydı..
-----------------------------------------------------------
Yuu sadece Mika'nın yüzüne baktı, yüzündeki hayal kırıklığını görsün diye..
"Bunu.. Bana neden yaptın..?"
"Yuu bana kanını ver"
"Yapma Mika"
"Yuu, canını yakmak istemiyorum."
"Yakma o zaman.. Bunu bana yapma, yapmak zorunda değilsin ki! Birlikte kaçabiliriz, seni koruyabilirim! Canım pahasına seni koruyabilirim."
"Üzgünüm Yuu"
Mika Yuu'nun üstüne atladı ve yere düşürdü.
--Yazarcığınız: yazarken ciddili gözlerim doluyo--
Yuu'nun boynuna yaklaştı. Elindeki cam tüpü de boynuna yaklaştırdı ve durdu.
"Özür dilerim.."
Mika'nın gözünden bir damla yaş düştü.
Boynunu ısırdı. Yuu'nun acı çığlıkları bu işi yapmasını daha da zorlaştırıyordu. Geri çekilip elindeki tüpe doldurdu kanı. Yuu'nun yüzüne bilerek bakmıyordu, çünkü biliyordu ki bakarsa dayanamayacaktı ve onu ölümüne terk etmek zorunda kalacaktı.
"Acıyor.."
"Yuu yapma.."
"Mika acıyor.. yanıyor.. bir şeyler yap"
-----------Bir kaç gün önce-------
"Mika, bırakacak mısın beni?"
"Bu da nerden çıktı? Hayır tabii ki de!"
"Söz mü?"
"Söz!"
Dedi Mika ve gülümsedi. Onlar ayrılmayacaktı. Ayrılamazlardı.
----------------şimdi-------------
"Söz mü?"
Mika Yuu'nun gözünün içine baktı.. Onu bu halde bırakabilir miydi? Bunu yapabilir miydi? Sözünü dışına çıkabilir miydi?
"Noldu sözüne? Hani söz vermiştin?"
"Herkes birbirine söz verir, fakat yerine getirmez"
"Seni kurtaracağıma söz veriyorum Mika"
"Bari sen tutamayacağın sözler verme Yuu"
"Tutacağım"
Mika Yuu'ya son bir kere bakıp çıkışa yöneldi. Yuu bu sefer hiç bir şey söylemedi. Mika'nın arkasını dönüp gitmesini izledi sadece. Mika gözden kaybolduğunda Yuu da aynı çıkışa doğru yürüdü. Ve küçük kapıdan o da çıktı.
Mika gözden tamamen kaybolmuştu. Garip bir şekilde kapı Vampir İmha Birliği'ne çıkmıştı.
Yuu'yu arayan askerler vardı hala. Gördükleri an bağırmaya başladılar ve Mitsuba'nın takımı anında aşağı indi.
"Yuu! Öldüğünü sandık! Seni vurmuşlar,noldu nasıl oldu?" -shinoa
"Ben.. iyiyim"
Yuu'nun sesi oldukça bitkin ve halsiz çıkıyordu. Yorulmuştu, fazlasıyla.
"Üstünde.. kan var?" -yoichi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle misin? | Mikayuu
Random"Mika, bırakacak mısın beni?" "Bu da nerden çıktı? Hayır tabii ki de!" "Söz mü?" "Söz!" Dedi Mika ve gülümsedi. --------------------------------------------- 🔻 Hikayede smut vardır. Geçmek isteyen geçebilir.