𐮚𐮚𐮚𐮚𐮚𐮚𐮚Bulgaristan ve İngiltere maçı için çoğu öğrenci Hogwarts'tan uzakta kamp yerlerine gitmiş, yarın sabah olacak maçı konuşuyorlardı.
"Slytherin'lerin kazanmasındansa Bulgaristanın kazanmasını yeğlerim." diye homurdandı Sirius çadırı kurmaya çalışan James'e yardım ederek. Her ne kadar şu sıralar etrafta dolanan ölüm yiyenler yüzünden reşit olmayanların Hogwarts dışında büyü yapılmasına pek karışılmıyor olsada işlerini bu tür şeyler için riske atmıyorlardı.
Bir yıl öncesi olsa dördüde rahatça riske bulaşırlardı ancak son senelerine gireceklerdi ve ortalıkta bir savaş vardı.
"Yanlış yapıyorsunuz."
James duyduğu sesle arkasını dönerken diğer üçü oflamıştı. Çadır kurmaktan anlamıyorlardı, Muggleların dünyasında büyümüş Remus bile.
Lily James'e yaklaşıp onun elindeki küçük vidaları aldı. Temaslarıyla irkilen James kızardığını hissetti.
Lily çadırın bir ucunu toprağa geçirdi. "İşe yara Sirius."
Sirius söylenerek oturduğu yerden kalktı ve Lily'e çadırı kurmasına yardım etti. James ve Peter diğer iki köşe için uğraşırken Peter onlara yiyecek bir şeyler almaya gitmişti.
Sonunda çadırı yaptıklarında James Lily'e teşekkür etti ve Lily arkadaşlarının yanına gitti.
"Neyseki hayatımızı kurtaran James'in prensesi var." dedi Sirius çadırın içine bakıp sırıtırken. Her iki kişiye bir çadır düşüyordu.
Normalde James Sirius ile kalacaktı fakat Sirius, Remus'un sakladığı sigaraları gördüğü için Remus ile kalmaya karar vermişti.
"Herkes sevgilisiyle kalıyor Pati." dedi Remus imalı bir şekilde. Bir yandan pijamalarını giyiyordu. "Benden söylemesi."
Sirius kaşlarını kaldırdı, fark etmemişti. "Öyle mi?" diye sordu. Remus kafa sallarken yorganlardan yaptıkları yatakta gerneşti. "Hatta James Lily ile kalmak için Dorcas'ı ikna etmeye çalışsada becerememiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗜𝗺𝗽𝗲𝗿𝗶𝘂𝘀 || 𝗦𝗶𝗿𝗶𝘂𝘀 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸
FanfictionAmelia'nın ailesine istediğini verebilmesinin tek yolu Black veliahtının zihnini ele geçirmekti. 🥇#siriusblack | 09.2022 🥇 #prongs | 09.2022 🥇 #moony | 09.2022 _____________________ ...