55. Bölüm Gitmek

4.3K 388 579
                                    

                Herkese Merhabalar 🤍

Sonunda geldi yeni bölüm 🤭 Bu kadar ayrı kalmayı asla istemezdim. Neyse neyse sizleri yeni bölüm ile başbaşa bırakıyorum ♥️ Keyifli okumalar diliyorum 🌼

Buraya 💙 bırakırsanız sevinirim 🌼

Dipnot: Asıl bomba diğer bölüm de 🤭💥

..........................

Çığlık atarak uyanan genç kadın iki eliyle yüzünü kapattı. Gördüğü rüyalara, içindeki korkularına artık söz geçiremiyordu. Kalbi korkudan deli gibi atarken önce ellerini yüzünden çekti. Yatağın diğer yanı yine boştu. Gözlerinden akan yaşlarıyla yataktan kalktı.

Günler, haftalar artık aylara devrilmiş Yılmaz gelmemişti. Nurcan’ın eşi’nin durumu bir kötü bir iyiydi. Öylece bırakıp gelemiyordu kocası.

Tek başına bebeğiyle birlikte günleri çok zor geçiriyordu. Aylardır korkunun pençesinde sıkışıp kalmıştı. Balkon kapısını açıp yeni yeni aydınlanan gökyüzüne kaldırdı başını....

.......................

Ayağında salladığı oğlunu uyutmaya çalışırken içeriye Selvi girdi. Yüzünde büyük bir gülümsemeyle hemen gelip yanına oturdu.

“Yenge bir şey yaptım.”

Sesi bile heyecandan titreyen Selvi’ye merakla sorusunu sordu.

“Ne yaptın?”

“Test yaptım.”

Anında yüzünde büyük bir gülümseme oluşan Hilal hemen konuştu.

“Hamile misin?”

Selvi mutluluktan ağlarken sadece başını sallayabilmişti. Hilal bebeğini koltuğa bırakıp Selvi’nin elini tuttu. 

“Çok güzel bir anne olacaksın Selvi.”

“Ben anne oluyorum.”

“Cemal’e söyledin mi?”

“İlk sana söyledim yenge. Ne tepki verecek bilmiyorum.”

“O da sevinir elbet.”

“Hiç çocuk konusunu konuşmadık.”

“Korkma boşuna, Cemal sevinecektir bu habere.”

“Ay inşallah. Ben evime gideyim, nasıl söylesem diye düşünmem gerekiyor.”

“Tamam canım.”

Selvi ayağa kalkmadan hemen önce yeğenini öpüp Hilal’e sarıldı.

“Görüşürüz yengelerin bir tanesi.”

Ağzı kulaklarında yanından giden Selvi’ye tebessüm ederken oğlunun elini tuttu. Mışıl mışıl uyuyan oğlunun yanaklarından öptü. Derin bir nefes alırken çalan telefonuyla hemen ayaklanıp odadan çıktı....

................

İki gündür babasının evindeydi fakat Hilal hiç iyi değildi. Kadının sözleri iliklerine kadar işliyor, yavaş yavaş yok ediyordu. Nefes almak bile zoruna gidiyordu. Telefonu eline aldı ve kocasını aradı. İstediği sesi bir türlü duyamadı.

Yüreğimden TutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin