24-Kardeş

161 35 49
                                    

Binbaşı duyduğu şeyi idrak etmeye çalışsa da pek beceremiyordu.

"Ne?"

"Yanlış duymadın. Masum bir insanı öldürdün sen."

"Hayır. Ben öyle bir şey yapmam! Benim gibi birini neyle suçladığınızın farkında mısınız?!"

Taehyung delirmiş gibiydi. Böyle bir iftirayı kendisine yediremezdi. İşi için canını verecek birisi masum olanı nasıl öldürebilirdi?

"Kimi öldürmüşüm de böyle konuşuyorsunuz!? Cevap versenize!"

"Kardeşimizi."

Taehyung derin derin nefesler almaya başlamıştı. Kardeşleri kimdi de öldürdüğünü söylüyorlardı ?

"Ben masumları öldürmem!"

"Kardeşim ne yaptı lan sana?! Ne suçu vardı?!"

Ji yine yakasına yapışmış hesap sorarken büyük abisi aldı onu.

"Dur."

"Bırak da planımızı icraata geçireyim. 2 gündür durdurup durma beni sabrım kalmadı artık!"

"Abinle böyle konuşmaya utanmıyor musun? Saygılı ol ve çekil şuradan!"

Ji sinirle geri çekilirken büyük abi cebinden bir fotoğraf çıkarıp Taehyung'ın önüne uzattı.
Binbaşı fotoğrafı eline alıp kaşları çatılarak incelemeye başlamıştı.

"Siktir.."

"Öldürdün değil mi? Tanıyorsun! Onun için böyle tepki verdin."

Ji aralarında en sabırsızı ama en de zekileriydi. Binbaşının karşısında durmasına bile takati yoktu.

"Kes lan sesini! Masum dediğiniz kişi bu piç miydi?!"

Taehyung'ın beynine kan çoktan sıçrarken çıldırmış gibiydi.

İsyan eden bir günahkar kadar çaresiz görünüyordu.

"Hem öldürüyorsun hem de piç diyorsun.. Sen ne şeref yoksunuymuşsun Binbaşı!"

"Bu herif ölmeyi hak etti..Hiçbir şeyden haberiniz yok aptallar!"

"Abi tanrı aşkına bırak beni öldüreyim şunu."

"Dur şurada Ji. Sebebini açıkla Kim Taehyung. Neymiş bizim haberimiz olmayan şey. Ne biliyorsun?"

Taehyung fotoğrafa baktıkça o güne gidiyordu. O an gözlerinin önüne geldikçe yüzü daha da nefrete bürünüyordu.

"5 sene önce.."

SeokJin onu sadece dinlemekle yetinebiliyordu. Kendisine ne kadar kızsa azdı..

"Eun ile yaşıyorken.Ona tamamen sakin bir hayat sözü vermişken bir gün eve geldiğimde.."

Gerisine devam edemiyor, cümleleri boğazına diziliyordu.

"Devam et."

Taehyung delirmiş gibi gülmeye başladı. Odadaki 4 kişi ona şaşkın şaşkın bakarken devam etti anlatmaya.

"Sizin o masum dediğiniz kardeşiniz.. Eun'un kalbine ateş etti! O siktiğimin herifi yüzünden hayatım mahvoldu! Eun öldükten sonra o sikik herifin dışarıda başka kadınları da öldürmesine izin veremezdim. Eun buna asla müsade etmeyecek olsa da..."

Küçük kardeş 'benim abim böyle bir şeyi yapamaz..'
Diye düşünse de diğer 2 büyük kardeş şüpheye düşmüştü bile.

"Bana son bakışlarını görseniz. Şu an deli olarak bile anılabilirdiniz. Ki ben siz değilim. Sizin o kardeşiniz yüzünden her şeyimi kaybettim.. Gebertmeyip de ne yapacaktım?"

Sodus-TaeJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin