--meliorism ~ Hoț cu ochii de azur

31 2 2
                                    

🤩     Promovator: Arianagomez25
🤩      Autor: --meliorism

"Imperiile se ridică, imperiile cad.,,

🤩    Încă de când ne naștem, soarta noastră este scrisă în cărțile Akashice, care sunt adăpostite în Biblioteca Cerurilor. Dumnezeu ne hărăzește destinul de dinainte să ne naștem, astfel, că noi îndeplin voia Lui, și mai puțin pe cea a oamenilor.
Suntem supuși cu sau fără voia voastră vâltorii existențiale în care sunt amestecate  bucuriile deopotrivă cu tristețile, succesele cu eșecurile, speranțele cu deznădejdile și plăcerile cu neplăcerile.

🤩      Așa, și trăinicia unui regat, domnia unui monarh și ascensiunea sau decăderea unei dinastii sunt tot hotărâte de El; căci și acești oameni, purtători ai sângelui albastru prin vene, se află tot la mâna lui Dumnezeu. Nu putem aprecia vreodată cât contează voința noastră în comparație cu cea a Domnului.
De altfel, nici regii și reginele nu pot spune cât timp își vor păstra tronul și coroana.
Dar vai! Ce sunt tronul și coroana? Armele și, totodată, garanția Puterii suverane de care atârnă viața poporului și a regatului.

🤩      Nikolas și Katrina nici nu se catadicsesc să cugete asupra vulnerabilității Puterii. Nu-și dau de seama că o simplă adiere a Destinului le poate spulbera în câteva clipe ceea ce posedă, căzând printre rândurile mulțumii de rând. Pământurile și toate averile pe care astăzi le stăpânesc, mâine pot încapă sub sabia altcuiva, altui monarh; mai puternic și de obârșie mai regală decât de ei.

🤩      Lucru care începe să se și înfăptuiască încetul cu încetul o dată cu apariția lui Icarus. Acest destoinic fiu al lui Robin Hood, ce cutreieră regatele în lung și-n lat neîncetat, ducându-și existența ca un hoț, ajunge să joace un rol important în drama dintre două regate aflate la un pas de război.
Deși în fruntea sa strălucește steaua Providenței, acest tânăr de o frumusețe enigmatică și proaspătă, care sporește prin licărirea focului viu din spatele ochilor de azur vibrant, nu bănuiește cât de aproape se află de ziua în care porțile Soartei se vor deschide pentru a-l primi să-și îndeplinească datoria de viață..

🤩    Dar cum o va întâmpina Icarus pe Fortuna în cale sa? Nikolas își va asuma datoria regală? Katrina va reuși să facă față uneltirilor dușmanilor ei?
Care dintre cei trei își va revendica Puterea și care va pierde totul?

🤩     Draga mea Stephanie, nici nu-ți imaginezi ce plăcere mi-a pricinuit promovarea cărții tale!! De când așteptam să se ivească oportunitatea! Și uite că mi-am îndeplinit visul.
Te felicit încă o dată pentru concursul câștigat la categoria fantezie din cadrul acestui grup și-ți doresc toată inima mea și mai multe succese și realizări de excepție pe viitor!!! Pupici!

⭐⭐⭐⭐⭐

Crângul Sălășluirii ~Promovări~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum