🌙 Autor: biancasss12
🌙 Promovator: _gryffindor_heir_🌙 „ Tot ce mi-a mai rămas sunt niște cuvinte, purtate de vântul uitării, și de durerea sufletului meu ce a apărut odată cu dispariția lor.”
🌙 Nu e tocmai cel mai vesel citat, însă nu am avut de ales, cititorule. Pe lângă fericire, trebuie să fie și tristețe ca balanța sorții să fie egală. Evident, dacă dorești să ai parte de ceva dramă și de lacrimi (pentru care te rog să ai pe lângă tine niște șervețele), atunci @biancasss12 are povestea perfectă pentru tine.
🌙 Prieteni din copilărie, Nat și Shen sunt despărțiți de niște împrejurări, despre care nu știm prea multe. Tot ce știm e că și-au făcut o promisiune și, aparent, aceasta nu a fost ținută. În ce constă ea, nu-ți voi spune fiindcă voi avea ceva probleme cu autoarea și nu-mi doresc asta.
Însă, cumva, viața pare să-i reunească când se așteaptă mai puțin și anume la o petrecere de Halloween. Incredibil de întâmplător, nu? Însă, nu pot spune că au interacționat sau nu. Asta va rămâne un mister pentru voi.🌙 Ce vă mai pot spune e că Nat e o femeie puternică, ieșită dintr-o relație ce ar fi putut fi frumoasă... dacă fostul ei n-ar fi făcut un pas greșit și ar fi înșelat-o.
🌙 Da, cititorule, din partea mea poți să-l răpești pe Mason și să te asiguri că nu va vedea lumina zilei prea curând, dar autoarea nu ți-l va „împrumuta” pentru multă vreme. Știm amândoi că are planuri extrem de mari și că nimic nu e ceea ce pare. Bine, nu mai menționăm de faptul că tatăl lui Nat are o armă pe care plănuiește să o folosească pe următorul om care o rănește pe fetița lui. De un așa tată avem nevoie toate, nu?
🌙 De asemenea, protagonista noastră se înconjoară de oameni la fel de puternici ca ea. Exemplul cel mai bun e Teresa, care s-a cam ales cu o inimă frântă din cauza cuiva care nu i-ar merita timpul, dacă mă întrebi pe mine. Și totuși, nu vrea să fie călcată în picioare și se asigură că șansa pe care i-o dă este ultima. Sunt perfect de acord cu ea, trebuie să avem grijă de propriile inimi și să ne mai punem din când în când pe primul loc.
🌙 Cât despre Shen... e un mister. Încă nu știm ce i-a despărțit, ce s-a întâmplat cu el până în momentul în care Nat îl vede la petrecere și nici dacă viața a fost blândă cu el. Autoarea preferă să ne lase în întuneric legat de el, să ne stârnească curiozitatea și să citim în continuare ce are pregătit pentru noi.
Și totuși, mai rămân întrebări.🌙 Ce se va alege de cei doi?
🌙 Vor ajunge împreună sau va fi o poveste cu final tragic? Cât de mult vom plânge și vom vrea să o căutăm pe autoare doar... pentru a obține câteva răspunsuri, nimic mai mult... da... cred că voi fi nevoită să vin cu restul de cititori fiindcă și eu sunt curioasă.
🌙 Ei bine, cam asta a fost pentru azi! E timpul să-mi iau rucsacul și să plec. Cum adică unde? Să predau, normal! Cineva trebuie să îi supravegheze pe Nat și Shen la școală, nu?
CITEȘTI
Crângul Sălășluirii ~Promovări~
Random|| Promovări|| Crângul Sălășluirii este un loc ascuns în apropiere de pădurea FireWorld, condus în special de elfi, atât elfi de lumină cât și elfi de întuneric. Binele și răul au fost mereu în contradictoriu, luptând-se pentru a arăta cine est...