38 Alecs Verleden

2.3K 22 0
                                    

"Hey, sorry van daarnet. Ik heb geen idee waarom Alec zo fel moest reageren Noof." zegt Tom voor ik wat kan zeggen.

"Ik weet het wel hoor, ik vertelde hem dat mijn taxichauffeur Lorenz wat voor mijn verjaardag heeft geregeld. Ik heb die jongen 1 keer ontmoet en daar deed Alec jaloers over, denk ik."

"Ik weet hoe Alec kan zijn maar geef hem alsjeblieft nog een kans, ik heb hem nog nooit zo opgewekt gezien als de laatste tijd met jou. Je hebt een goede invloed op hem maar hij is bang voor verandering. Hij durft zich niet te hechten omdat hij bang is om diegene te verliezen. Hij is vroeger zijn jeugdvriendin verloren. Ze waren beiden nog erg jong. Ze kregen een relatie toen ze nog maar amper 10 waren. Op de 16de verjaardag van Julia, zijn vriendin, stierf ze. Hij was een jaar jonger dan haar. Hij was er kapot van. Aangezien ze altijd samen waren. Het ergste van dit verhaal is dat ze de avond voor ze stierf hem vertelde dat ze geen gevoelens meer voor hem had en al een paar maanden iemand anders had. Hij heeft erna gezworen dat hij vanaf toen alleen nog maar onserieuze relaties zou nemen met meisjes en niet meer verliefd zou worden. Hij zou zich nooit meer laten kwetsen. Ook al waren ze erg jong, zij betekende alles voor hem."

Ik krijg geen woord door mijn keel, ik blijf stil nadat Tom dit allemaal tegen me heeft verteld.

" Heeft Alec jou hier niks over verteld? Ik had mijn mond moeten houden. Fuck. "

" Nee bedankt Tom, dat je dit met me gedeeld hebt. Ik kan me nu beter inbeelden hoe hij zich voelt. Ik begrijp ook dat jij het nu ook erg moeilijk hebt met Laura aangezien jullie ook zo lang een relatie hebben gehad en onafscheidelijk waren."

" Hoe bedoel je? Laura en ik zijn nog samen? Is er wat gebeurt dan?"

Shit! Ik dacht dat Laura het al tegen Tom had verteld, en dit is niet mijn taak om dit tegen hem te vertellen. Ik heb hier niks mee te maken, ofja eigenlijk wel maar ik wil me er niet mee bemoeien. Ik vind het al erg genoeg dat ik Laura moest betrappen met Ashley. Ik hou me van de domme en doe alsof ik me vergist had.

"Oh nee dat bedoel ik niet, ik had me even vergist. Laura en ik hebben trouwens deze avond afgesproken, daarom zit ik hier in de lobby. En jij ? Waarom zit jij hier?"

"Ik wacht hier op Mase. Maar die gozer is natuurlijk weer te laat."

Ik moet lachen. Ik kijk nog een keer naar de tijd en zie dat het eindelijk 10u is. Ik zie Laura in de verte al aanlopen. Ik loop naar haar toe en probeer in privé met haar te praten. We staan in de hoek van de ruimte.

" Laura, je moet het vertellen tegen Tom! Nu nog! Ik had me net bijna versproken omdat ik dacht hij er al van op de hoogte was. Je vertelt het nu! Je houdt hem niet meer voor de gek."

"Ja oké oké rustig, dit kan wel even duren. Ik doe het nu, nu meteen."

Ik geef haar een steunende knuffel en ze loopt naar haar toe. Ik besluit in de tussentijd naar de bar te gaan. Ik kan dit niet aanzien. Eenmaal aangekomen bij de bar zie ik Kyra samen met Liv zitten.

" Kijk daar ! Daar komt die hoer weer aan." hoor ik Kyra zeggen. Ik besluit hun voor de gek te houden.

"Hey dames, wat een heerlijk rustige avond, niet ?" ik ga langs hun zitten bestel een rosé.

"Het is inderdaad een rustige avond maar moet jij niet bij mijn ex zijn ?" vraagt Liv kattig.

Admit It, You Want Me🐚 With A Badboy Roommate NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu