1.

17 4 1
                                    

" BANA KARTIMI GERI VER MAMMON" Levi kulağının dibinda bağırıyor. Bugün ikinci kez.

"Anladım Lev paranı vereceğim sadece sabret." Yarı gülümseyerek söylüyor Mammon. Bu sefer kredi kartını alma sebebi Levi'yi kızdırmaktı. Levi sinirlendiğinde kıpkırmızı oluyordu ve Mammon bu halini gülmeden izleyemiyor.

Levi acı bir şekilde baktı. " Neden hep böyle kartımı alıyorsun? Sadece paramı israf ediyorsun. Senden nefret ediyorum." Sanırım bu sefer şakanın dozunu kaçırdı.

" Lev sadece şaka yapıyordum. Kartını alabilirsin hiç para harcamadım." Sessizce mırıldandıp kartı uzattı.

" Sonunda hakkım olan! Bir daha gözüme gözükme Mammon yoksa seni parçalara ayırırım." Tükürürcesine söyledi. Bu hareket pek Levi'ye göre pek değildi ama belki de gününde değildi. Ya da herhangi bir sorunu yok sadece Mammon bir pislik.

O hareketten sonra bir anlık afalladi ama hemen kendine gelip odasına yürüdü. Belki de MC'nin yanına uğramalıyım diye düşündü. Sonuçta uzun zamandır ( 3 saat kadar ) onu görmüyordu. MC'nin kapısının önünde durdu ve tam kapıyı çalmak üzereyken Belphegor onu durdurdu.

" Mammon MC'nin kapısının önünde ne yapıyorsun? Sonunda sapık yanın ortaya mi çıktı? MC'yi rahatsız etmeye cüret etme." Ne oluyor? O sadece MC'ye selam verecekti ve su yaptığına bak.

" Ben öyle şeyler yapmam Belphie."

" Senin gibi bir pislikten her şeyi bekleyebilirim değil mi? Ve bunu anlayabileceğimizi dusunemeyecek kadar aptalsın. Evet bu hareketler tam sana göre."

" Ne? Hayır Belphie-"

" Burada ne oluyor? Bir sorun mu var?" MC kapının önünde onlara bakıyordu.

" Önemli bir şey yok MC. Sadece şu sapığı kapının önünden alıyordum." Hala aynı şeyi diyor. Mammon'u hiç tanımıyor mu?

"Hayır MC dediği hep yalandan ibaret. Sadece-" Belphie saçın tutup arkaya doğru çekti. Çok acııı-

" Biz seni rahatsız etmeyelim MC. Sen rahatına bak. Hoşçakal." MC'ye el salladı ve Mammon'u da çekerek kapıdan uzaklaştı.

" Mammon öyle şeyler yapmaz ki ..." MC kendi kendine mırıldandı.

Kapıdan yeterince uzaklaştıklarda Belphie saçlarını bıraktı.

" HEY BEN OYLE-"

" Mammon özür dilerim ama sapık olmasan dahi MC'yi yeterince yoruyorsun. Onu biraz rahat bırak. Dinlenmeye ihtiyacı var." Belphegor kaşlarını çatarak söylüyor. Bugün neden herkes böyle?

" Bak çok büyütüyorsun. Ben sadece-" Belphegor'un acıyan bakışlarıyla karşılaşınca sesi yavaşça gidiyor.

" Selam mi vereceksin? Kafasını aptalca sözlerinle mi ağrıtacaksın? Hadi hepimiz biliyoruz ki MC sadece seni kırmamak için bir şey demiyor ama sadece onu yoruyorsun. Anla artık bunu." Ne? Ne? Gerçekten bu kadar aptal mı? Çok konuşuyor ve başını agritiyor olabilir ama... Söyledikleri o kadar gereksiz miydi? Kendisinin aptal bir pislik olduğunu biliyordu ama ...

Hava alması lazım. Dışarı çıkıp hava alması lazım. Temiz hava aldığında kendine geleceğinden emin. Saate baktı. 12'den önce gelmeliydi yoksa Lucifer o saatten sonra kapıları kilitliyordu ve girmesi sonraki güne kadar imkansızdı. Ufak bir nefes verip dışarıya adımını attı.

                           *      *      *
Mammon nehir kıyısında biraz yürüdü ve uzunca bir süre ateş böceklerinin izledi. Kendini ufacikta olsa biraz daha iyi hissetti. Zaten kötü hissetmeye hakkı da yoktu.

Şatonun kapısına geldiğinde saatin 12 olmasına dakikalar vardı. Mammon kendini dışarıda yatmaya hazırlayarak kapıyı itti. Kapının açılmasının sevincini yaşarken üstüne kocaman bir şey atladı. Bir anlığına ona sarılan biriymiş gibi hissettirdi ama. Gözlerini açtığında karşısındaki şeyi gördü. Cerberus.

Öyle bir çığlık attı ki Cerberus bile çok az olsa da dondu. Mammon hemen Lucifer'in odasına koştu. Cerberus'u durdurabilecek biri varsa o da Lucifer. Koşarken Satan'a çarptı ama yine de yoluna devam etti.

" LUCIFER! CERBERUS-" Lucifer sinirle kapıyı açtı.

" Ne Mammon? Cerberus'u ben koydum dışarıdan gelenleri güzelce karşılasın diye? Görmedin mi?"

" Dışarıdaydım ve içeri girince üstüme atladı."

" Bu saatte dışarıda olman senin hatan. Evden geç saatlere dışarıya çıkmanın yasak olduğunu zaten söylemiştim."

" Ama saat daha 12-" Saatin 12 olduğunu duyuran sesler koridoru doldurdu. Mammon'un söyleyeceklerini bir önemi yoktu artık.

" Ve Mammon? Saat 12, duydun değil mi? Şuan sana yapabileceğim tek şey evden geç saatte çıktığın için ceza vermek."

" Lucifer, en azından Cerberus'u durdur." Lucifer yavaşça sinsi bir gülümseme yaptı.

" Cezan Cerberus'la bir gece geçirmek. Sana iyi şanslar Mammon." Böylece Lucifer kapısını kapattı.

" Lucifer." Peki şimdi ne yapacak. Belki Lucifer'in kapısının önünde kalırsa Cerberus gelmezdi. Zaten şimdiye kadar gelmeyliydi. Koridorda merdivenlere doğru yavaşça yürüdü. Cerberus Satan'in kitaplarını çiğniyordu ve daha da kötüsü Satan da oradaydı. Mammon geldiği gibi geri Lucifer'in kapısına gitmeyi düşündü.

" Mammon, onu kapıdan buraya kadar sen mi getirdin." Öfkesi sesine yansıyordu ve bu hiç iyi bir haber değildi.

" Satan, bak özür dilerim ama o Cerberus. Ondan kaçmam lazımdı ve onu durdurması için Lucifer'a soylemeliydim. Cidden kitapların için özür dilerim."

" Sence özür dilemek kitaplarımı eski haline mi döndürecek?" Aurasının güçlendiğini birkaç metre öteden hissedebiliyor. Şimdi öldü işte...

"SENI APTAL! KITAPLARIMI NASIL GERI GETIRECEĞIM ŞIMDI? " Mammon küçücük kaldı. Bugün yaptığı en aptalca şeyin Gazap Avatarını kızdırmak olduğunu düşünüyor. Belki de dedikleri kadar aptaldı.

" Yine ne yaptın Mammon?" Satan'in sesinden dolayı Lucifer odasından çıkmaya karar vermiş olmalı. Lucifer uzun bir nefes bıraktı.

" Satan sessiz ol. Kitapların yenisini buluruz tamam mı? Şimdi bırak da diğerlerinin dinlenmesine izin verelim." Lucifer da kapıdaki hâline göre sinirli görünüyordu. En azından Satan'i durdurdu.

" Teşekkürler Luc-" Yanağına sert bir şey çarptı ve kendini duvarda buldu. Sanırım bir dişi çıktı.

" Senin için kendimizi daha ne kadar tutmak zorundayız? Aptalca hareketlerinin sonu yok. Bıktım usandım seninle uğraşmaktan." Mammon yanağını tutarak Lucifer'i izledi.

" Levi bugün seni bana şikayet etti kartını alması hakkında. Belphegor da şikayet için yanıma geldi. Ve tabiki şikayet konusu yine sendin. Bizler senin bu hareketlerini artık anlayabiliyoruz ama MC'ye de böyle yaparsan? Işte o zaman..." Nefesini tuttu.

" Senin yüzünden MC buradan gitmek isterse ve bu Diavolo'nun bana verdiği görevin başarısız olması demek. Seni öldürürüm." Lucifer'i ilk kez bu kadar sinirli görüyordu. Sinirle döndü ve Cerberus ile Mammon'u tek başına bıraktı. Lucifer giderken durdu ve kafasını çevirdi.

" Cerberus, Mammon'a hakettiği cezayı ver." Gitti. Mammon sabaha kadar onunla uğraşmak zorunda kaldı.

                          *       *       *

Yoruldu. Çok yoruldu. Şeytanların arasında en hızlı olması sayesinde Cerberus'dan kaçmayı başardı. Cerberus yorulup peşini bırakana kadar. Acıkmıştı. Mutfağa gitmeye düşünürken vazgeçti. Buzdolabından herhangi bir şey yerse Beelzebub onu  öldürürdü. Neyin Beelzebub'a ait olduğunu bilmiyordu çünkü. Zaten yemek yemeyi haketmiyordu. Burada kalmayı da haketmiyordu. MC'yi de. İlk adamının kendisi olması çok berbat olmalıydı. Pislik ve aptal. Yattığı yerden kalkıp odasına doğru yürüdü. Orada dinlenebilirdi.

Family Line Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin