2.

8 2 0
                                    

TW: Intihar teşebbüsü, ilaç kullanımı.

MC POV:

Gözlerimi saatin alarmı sayesinde açtım. Garip bir rüya gördüm ama bunu kelimelere dokemiyorum. Yatağın içinde 10 dakika boyunca rüyanın etkisinin üzerimden kalkmasını bekledim. Bu sırada dünkü olayı düşünme zamanım oldu.

Mammon genel olarak benimle olmaktan hoşlanmıyor. Beni içten şekilde sevdiğine inanıyorum. Dünkü olay eminim ki yanlışlık olmuş olmalı. Mammon'un kapımı dinleyecegini falan düşünmüyorum. Belphie abartmış olmalı. Bunlar dışında gece olanlar bundan daha beter. Hepimiz en geç saat 12de evde olmamız gerektiğini biliyoruz. Mammon da 12'den önce gelmişti zaten. Lucifer'in odası odama yakın olduğu için konuşmayı biraz duydum ve Mammon açık ara haklıydı. Lucifer'in hatalı olduğunu kabul etmesini beklemiyorum sonuçta o Gurur Avatarı. Ama kardeşine bu kadar kötü davranmamaliydi. Neden böyle yaptığına şimdi bile bir anlam veremiyorum.

Genel olarak kardeşlerinin hep Mammon'a çok yüklendiğini düşünüyorum. Mammon pek takılmıyormuş gibi görünüyor ama hissediyorum. Azar azar canını yakıyor.

Yataktan kalma enerjisini kendimde bulduktan sonra elimi yüzümü yıkıyorum. Duş alıp almamayı biraz düşünüyorum ama saate bakınca duş vakti olmadığını anlıyorum. Hızlıca formami giyip düğmelerini ilikliyorum. Düğmelerin ufak kuru kafa şeklinde olmaları ve sadece benimkinde olması özel hissettiriyor ama aynı zamanda saçma. Evet şey okuluna gidiyorum bu kadar gözüme sokmana gerek yok.

Saçlarımı şöyle bir elimle tarıyorum. Neyseki taramama gerek kalmayacak kadar kısa. Parfümü de sıkıp odamdan çıkıyorum. Çantamdakileri hemen kontrol ediyorum yürürken. Kahretsin, fizik kitabım eksik. Dersi zaten dinlemiyorum ama yine de kitabı almazsam Lucifer canıma okur.

Kitabı son anda Mammon'a verdiğimi hatırlıyorum. Umarım uyanıktır yoksa ikimizde geç kalacağız.

" Mammon, uyanık mısın? Fizik kitabımı almam lazım." Ses yok. Demekki hala uyuyor. Bu kadar samatadan sonra bende uyuyakalırdım.

"Mammon kitabımı almam lazım. Eğer kapıyı açmazsan girmek zorunda kalacağım." Hala ses yok.

" Iyi Mammon. Sonra bana kızma ama." Kapıyı açtım. Odasının çevresine baktım ama Mammon'u göremedim. Yatağında da yoktu. Fizik kitabım masasının üstündeydi. Kitabı aldım ve Mammon'u bir süre daha odada aradım. Genelde böyle kaybolmak Mammon'a göre bir şey değildi.

" Mammon banyoda mısın?" Yeniden sessizlik. Kapıyı ittigimde-

"AAAAAAAAAAAAAA" Bağırdığımı dakikalar sonra farkediyorum. Ağzımı elimle kapadım ama zaten duyulmuştum ve diğer şeytanlar içeriye girmişti bile. Lucifer Mammon'u kontrol etti.

" Bu aptal neden hep böyle?" Sakince söyledi. Bunun normalmiş gibi söyledi. Eğer bir süre burad kalmasaydim ona inananabilirdim.

" Eğer onu hastaneye goturmezsek ölebilir." Satan konuştu. Asmodeus yanımda elimden tuttuğunun da yeni yeni farkına varıyorum. Beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Levi ise hiç görmediğim derecede stresli görünüyordu. Tırnaklarını yiyecek kadar.

" Eminim o kadar kötü değildir ." Lucifer yeniden sakince konuştu. Sadece onu boğmak istiyorum

Bir hışımla ayağa kalktım. " Nasıl böyle söylersin? O senin kardeşin Lucifer. KARDEŞIN!" Sesim istemeden yükseldi. Bu acıyı biliyordum.

" Lucifer konuşmak yerine onu hastaneye götürmeliyiz." Satan Lucifer'in davranışlarından benim gibi sinirlenmeye başlamıştı. Beel önce konuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Family Line Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin