Uyandığımda Pansy çoktan hazırlanmıştı bile. Sabah işlerimi hallettikten sonra hazırlanmaya başladım.
Üstüme bunları giydim(siz farklı bir şey düşünebilirsiniz<3) Yanıma kitaplarımı ve asamı alıp Pansy ile aşağı indim. Hiç yiyesim yoktu bu yüzden bir kaç şey atıştırdım. Çok durmadan derse girdim. Tom tam çaprazımda oturuyordu. İnsan bi sağına soluna bakar. Çocukta sıfır hareket! Derken bir anda bana döndü. Hay ağzımı açmaz olaydım.. şimdi daha da ürkütücüydü. Dik dik baktıktan sonra önüne geri döndü.
Dersler bitince bahçeye çıktım ve kitap okumaya başladım. Kitapta küçük kızın şizofrenlik süreci anlatılıyordu.
——————————————
Bu kitabı tamamladıktan sonra isterseniz o konuda bir kitap yazabilirim. Yorumlarınızı bekliyorum <3
——————————————Yanıma birinin gelip oturduğunu hissettim.
Cedric: Ne okuyorsun bakalım?
Sara: Küçük kızın şizofrenlik sürecini anlatan bir kitap.
Cedric: Seni bu günlerde çok durgun ve solgun görüyorum. Bu akşam kaymak birası içmeye gidelim mi ne dersin?
Sara: Hayır demem! Saat 19:00 uygun mu?
Cedric: Tabi ki de. Bahçede beklerim seni
Sara: Tamam hoşçakall
Cedric ile ayrı binalarda olsak bile abi kardeş ilişkisine sahibiz. Her üzgün olduğumda ya da durgun olduğumda beni mutlu etmesini iyi biliyor.
Biraz daha oturduktan sonra kalkıp giyinmeye gittim. Altıma bol gri pantolon, üstüme siyah sweatshirt geçirdim ve kulaklık takıp bahçeye indim. Şarkı dinlerken Cedric'in gelmesini bekledim. Geldiğinde bir cafeye gittik. Cedric 2 kaymak birası söyledi. Çok içmek istemiyordum.
Cedric: Ee anlat bakalım neden yüzün sürekli asık?
Sara: Bilmiyorum... Günlerdir yorgun hissediyorum çok garip.
Cedric: Tom'dan dolayı mı?
Sara: Ne? Bir dakika Tom'u nereden çıkardın?
Cedric: O sana ne kadar nefret dolu baksa da senin bakışların biraz daha değişik gibi
Sara: Nefret dolu mu bakıyor?
Cedric: 1. Sınıftan beri olan düşmanlığınız var sonuçta tabi ki de nefret dolu bakıyor. Ama bir abi tavsiyesi.. Eğer Tom'a karşı bir şey hissediyorsan dikkatli oyna. Tom kolay biri değildir, ya her fırsatta senin kalbini kırmak için uğraşacaktır ya da umrunda bile olmayacaksındır. Tehlikeli birinden bahsediyoruz. Sağı solu asla belli olmaz.
Sara: "Ona karşı bir şey hissetmiyorum.." diye mırıldandım fakat Cedric pek inanmamış gibi bakıyordu. Aslında korkuyordum. Ona aşık olmaktan korkuyordum. Ah hadi ama.. Aşk asla benlik değil.
Kaymak biralarımı bitirdikten sonra üstüne sohbet edip Hogwarts'a geri döndük. Odama çıktığımda Pansy kitap okuyordu.
Sara: Selam..
Pansy: Selam Sara neredeydin?
Sara: Hiç öyle Cedric ile kaymak birası içmeye gittik sohbet ettik geldik
Pansy: Eğlendiniz mi?
Sara: Bir konu haricinde evet.
Pansy: Ne konusu?
Sara: Tom Marvolo Riddle. Yine her zamanki gibi!
Pansy: Anlaşılan Tom bu sene başına bela olucak..
Pansy gülmeye başladı.
Sara: Komik değil Pansy!
Ben de gülmeye başlamıştım.
Pansy: Hey hey ciddiyim benn
Biraz zaman geçtikten sonra kendimi çoktan uykuya bırakmıştım bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒯𝒪𝑀 𝑀𝒜𝑅𝒱𝒪𝐿𝒪 𝑅𝐼𝒟𝒟𝐿𝐸 / 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐢𝐭𝐬𝐞𝐥𝐟
Science FictionSara adındaki yetim kız, 11 yaşında mektup alır. Kısa süre içinde Hogwarts adındaki büyücülük okuluna kaydı yaptırılır. Seçmen şapkaya ilerler ve kafasına geçirir. Slytherin seçildiğinde bir çocuğun yanına oturur. Çocuk bunu tersler ve yanından kalk...