Ilk bulusma

216 11 15
                                    

~ Merhabalar aklimda pek bi sey yok ama sizi bekletmemek adina bu bolum biraz can cekisicem, cunku gercekten hic ilhamim yok cildirmak uzereyim her neyse sizi seviyorum🤩🥳😍😚😆~

Sabah yurttan ciktigimiz gibi Kirishimayi bildigim guzel bi kafe restorana goturdum.

Ikimize de Turk kulturune uygun kahvalti soylemeyi onerdeim Kirishima da kabul etti, ikimizinde maddi durumu orta halliden biraz fazla oldugu icin pek bir endisemiz yoktu, ufak tefen stajlardan da bi miktar maas alarak harclik cikarabiliyoduk zaten.

~Arkadaslad basa yazamyi unutmusum ama ana karakter (Yaguchi Aiko) ailesi Turk olsa da Japonyada dogup buyumus bi karakter, Liseye baslamadan once sık sık Turkiyeye gidio geldigi icin sanki hep Turkiyede yasamis gibi billir oranin kulturunu, evet tesekkurler bu da ufak billgilendirme😚🇹🇷~

Yemeklerimiz gelene kadar konusmadik, birbirinden hoslanan ama soylemeyen iki kisinin gerginligi vardi. Neyse ki kahvaltimiz cabuk geldi.

Masada bir dolu sey vardi ama benim en sevdigim karisik omletti icinde pastirmadan mantara kadar guzel olan her sey vardi lakin peynirden nefret ederdim her neyse bos detaylar bunlar sun anda en guzel sey bas basa olmamiz.

~amk kendimi tutamadim cok daldim bi an ama asiri canim cekti suan ne guzel yazdim amk elime saglik~

Kirishima sordu;

-Turkiyede kahvaltilar boyle oluyo ha?

+Evet, begendin mi?

-Guzel gorunuyor sevdigim seylerle dolu (kirishima temsili☺️🤤)

+Iyi cok mutlu oldum sevmene, dedim ve yemeye basladim.

Kahvaltimizi yaptiktan sonra cayimizi icip kalktik.

~ay bi an cok komik canlandi gozumde neyse devam~

Bi avm ye gittik ve orda magzalari dolastik, saati 2:30 etmistik, bi kafeye oturduk ve bi seyler soyledik.

+Kirishima?

-...

+Kirishima!

-...

+KIRISHIMA!!!

-Ah! Kusura bakma dalmisim😓.

+Ay yok sorun degil.

Ne dusunuyordu acaba, beni mi dusunuyordu, nasil itiraf edecegini mi dusunuyordu? Aaaaa cok meraklanmistim yerimde duramiyordum♡⁠(⁠>⁠ ⁠ਊ⁠ ⁠<⁠)⁠♡.

Kahvelerimiz geldi, kahvelerimizi icerken sohbet etmeye basladik;

+Egleniyo musun?

-TABIKI DE, seninle gezmek eglenceli.

+(⁠人⁠ ⁠•͈⁠ᴗ⁠•͈⁠).⁠。⁠*⁠♡

- Sey bi sey demek istiyorum sana..

+ (⁠@⁠_⁠@⁠;⁠)

- Sey... Eger sende kabul edersen...

+ (⁠ꏿ⁠﹏⁠ꏿ⁠;⁠)

- Benimle cikmak ister misin(⁠;⁠ŏ⁠﹏⁠ŏ⁠)?

+ (⁠≧⁠▽⁠≦⁠) Evettttttt bende vu ani bekliyodum!!

- nE¿

+ KIRISHIMA ILK SENEDEN BERI SENDE. HOSLANIYORUM AMA COK CEKINIYODUM SANA ITIRAF ETMEKTEN YA BENI REDDEDERSEN DIYE, SU ANDA MUTLULUKTAN PATLAMAK UZERERYIM.

- GERCEKTEN MI? Inanmiyorum keske belli etseydin cok onceden teklif ederdim✧⁠\⁠(⁠>⁠o⁠<⁠)⁠ノ⁠✧!

Mutluluktan hemen el ele tutustuk, ikimizinde mutlulugu yuzumuzden okunuyordu.

Kirishima x reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin