Hétfő reggel az iskola kapuban találkoztam Nate-el, oda mentem hozzá és megcsókoltam. Kézen fogva sétáltunk a suli felé, közbe beszélgettünk, mikor Chris nagy iramban el ment mellettünk majdnem fel lökve Nate-et. El engedte a kezem és Chris után ment, aminek én pontosan tudtam hogy nem lesz jó vége. Oda ért és válláról fogva vissza húzta a fiút, aki meg fordult, a szemei szikrákat szórtak.
- Nem kértél bocsánatot! - Jelentette ki Nate, amire Chris csak fel húzta a szemöldökét.
- Miért is kéne? - Tette zsebre a kezeit lazán.
- Mert majdnem fel löktél. - Mutogatott Nate a kezeivel, Chris az ég felé nézve fel nevetett, aztán komoly arccal vissza pillantott Nate-re.
- Nem is fogok. - Jelent meg egy fél mosoly az arcán, ott álltam Nate mellett feszengve.
- Fiúk elég lesz! - Mondtam erélyesen.
- Ebbe ne szólj bele Emily! - Mondták teljesen egyszerre rám se nézve, amin nagyon megdöbbentem.
- Kérj bocsánatot! - Nézett Nate ellent nem mondásos arccal.
- És ha nem? Mitcsinálsz? - Vigyorgott Chris, ekkor ért oda hozzánk a bátyám, akinek fel vázoltam a helyzetet.
- Na elég lesz! - Szólalt fel Matt erélyesen. - Eddig semmi bajotok nem volt egymással, mi a fasz történt köztetek? - Tárta szét a kezeit.
- Köztünk semmi. - Sziszegte Chris.
- Hogy érted hogy köztetek semmi? - Vonta fel a szemöldökét.
- Sehogy. - Rázta meg a fejét, majd elindult az iskola felé.
- Ns haragudj Nate. - Szabadkozott bátyám.
- Mi a baja velem? - Tárta szét a kezét hitetlenül.
- Veled semmi, szerintem amiatt a csaj miatt ilyen, akiről mesélt. - Sóhajtott fel, aztán ő is elindult be az iskolába, utána mentünk mi is. Oda mentem Sophie-hoz akinek mindent el meséltem.
- Nemtudom mi van Chris-el, napok óta nagyon furcsa. - Sóhajtott fel. - Alig jön ki a szobájából, nem hülyéskedik már velem, alig akar enni. - Nézett rám aggodalmasan.
- Sajnálom szegényt. - Ráztam a fejem sajnálkozva, azon gondolkoztam hogy ez mind miattam van.
Suli után Lia át hívott magához kettesben beszélgetni, mivel régen beszélgettünk ketten.
- Mi a baj Emi? - Simított végig a kezemen, fel sóhajtottam. Azon agyaltam el mondjam e neki.
- Szörnyű ember vagyok Lia. - Temettem az arcom a tenyerembe sírva.
- Mi történt? - Ölelt át biztatóan.
- El mondom, de ne mondd el Sophie-nak kérlek! - Kezdtem könyörögni.
- Nem mondom el. - Sóhajtottam egyet és bele kezdtem.
- Voltunk egy buliba a múltkor, ahol Nate egy másik lánnyal smárolt, amiért csúnyán össze vesztünk, Chris haza vitt engem, aztán én.. - Sírtam el magam.
- Nyugodj meg és mond csak. - Simogatta a hajam.
- Én nagyon rossz dolgot tettem Lia. - Néztem rá könnyes szemekkel.
- Mit tettél? - Kíváncsian fürkészte az arcom.
- Lefeküdtem Chris-el. - Mondtam ki egy szuszra, Lia ki dülledt szemekkel nézett rám.
- Nagyon vicces vagy. - Nevetett fel.
- Ez nem vicc Lia. - Ráztam a fejem komoly arccal.
- Te tényleg lefeküdtél Chris-el? - Bólintottam. - Istenem Emily. - Ölelt át, amitől azonnal sírni kezdtem. - Senki se tudja? - Suttogta miközben rám vezette a tekintetét.
YOU ARE READING
Legjobb barátnőm bátyja
RomanceOtt álltam vele szembe, és csak néztem rá. Hirtelen közelebb lépett hozzám, én hátrébb léptem egyet. - Miért csinálod ezt velem Chris? - Kérdeztem könnyek közt. - Hogy miért? - Nevetett fel. - Emily. Fogd már fel hogy szeretlek! - Csapott a falba...