Part 18

202 8 1
                                    

Kómásan dobott ki az ágy, a konyhába mentem, ahol bátyám és Soph kávéztak. Le ültem közéjük is, nem kellett sok idő, hogy rá jöjjek hiányzik valami, mégpedig Chris. Vajon hol lehet? Gondolataimból bátyám hangja zökkentett ki.

- Sophie merre van Chris? - Na akkor csak fsltűnt neki is.

- El ment valamelyik haverjával a városba. - Rántotta meg a vállát hanyagul, jelezve hogy nem nagyon érdekli testvére holléte.

- Ja értem rendben. - Válaszolt ennyivel Matt, közben be toppant Nate is.

- Sziasztok. - Köszönt mosolyogva, oda jött és egy puszit nyomott a számra. Utálom hogy meg kell játszanom, azt hogy szeretem, de ez az ára annak, ha olyanba kezdtem amibe nem kellett volna.

- Szia Nate. - Köszöntem mosolyogva. Le ült mellém és beszélgetésbe elegyedett mindenki mindenkivel.

- Ne mondd már Matt. - Nevetett fel Nate annak hallatán, hogy Chris-nek komoly barátnője van. - Chris tud a szívével is látni, nem csak a farkával? , Mindenki fel nevetett, rajtam kívül. - Mi a baj kicsim? - Ölelt át Nate.

- Ja semmi. - Mosolyogtam fel rá.

- Nekem akkoris hihetetlen, hogy Chris-nek is lehet komoly kapcsolata. - Rázta a fejét hitetlenül.

- Miért ne lehetne? - Vontam fel a szemöldököm.

- Hahó tudod te kiről van szó? Ő Christopher Morton, az a srác aki arról híres, hogy egy új lányt se hagyott szüzen a suliba. - Világosított fel.

- Tudom, de ő is meg tud változni, ahogy mindenki képes rá. - Bólogattam helyeslően a saját véleményemre.

- Miért véded ennyire? - Vonta fel a szemöldökét kérdőn, na ezt jól megcsináltam magamnak, most ebből másszak ki.

- Nem védem, csak az én véleményem az, hogy mindenki képes megváltozni, főleg ha belép az életébe egy olyan személy, akit szeret. - Vontam meg a vállam.

- És ebben teljesen igazad van. - Helyeselt Matt is. Matt el készült és indult a suliba a többiekkel együtt. Én fel vonszoltam magam a fürdőmbe és zuhanyozni kezdtem. Egy kis idő múlva, a szemem sarkából megláttam, hogy Chris ott áll és mosolyogva engem néz, azt hittem ott esek össze ijedtembe.

- Chris mi a frászt csinálsz? Majdnem szívrohamot kaptam. - Kaptam a szívemhez ijedten.

- Csak nézem a szexi barátnőm, ahogy zuhanyozik. - Mért végig perverz vigyorral.

- Ugye tisztában vagy vele, hogy ez nagyon beteg? - Vontam fel a szemöldököm. Ő csak megrántotta a vállát mosolyogva. - De ahelyett, hogy ott állsz jöhetnél is ide. - Húztam az agyát vigyorogva.

- Áh nem köszi jó nekem itt nézni téged. - Bólogatott hevesen.

- Hát te tudod miből maradsz ki. - Húztam végig habos habos kezemet, a melleimen, majd a hasamon, közbe a szemébe néztem, láttam hogy nem sokáig bírja már, megcsináltam még egyszer.

- Menj arrébb! - Parancsolt rám, és villám gyorsan el kezdte le venni magáról a ruháit. Nevetve húzodtam arrébb a tágas kabinba. Be lépett mellém, a víz azonnal végig csurgott a kockás hasfalán. Minden szó nélkül csókolni kezdett, derekam szorosan ölelve húzott magához. - Már mondtam Emily, hogy nem szabad a tűzzel játszani. - Kaján vigyor terült el az arcán. Aztán meg fordított neki háttal, a hideg csempének döntött, jobb kezét a számra helyezte, amit nem tudtam mire vélni. Fülemhez hajolt és kéjesen bele súgott. - Azóta az éjszaka óta, nem is voltam benned. - Harapta meg a fülcimpám, vissza egyenesedett, aztán meg értettem, miért fogta be a számat, erőteljesen belém hatolt, aminek következtében a tenyerébe sikítottam, ami tompította a sikolyom hangját. El kezdte mozgatni a csípőjét, a tenyerébe nyögtem, Chris kicsit durva volt, de én élveztem ezt is. Keze ami eddig a derekamon volt, végig simított rajtam, és gyengéden, tényleg gyengéden rá markolt a nyakamra, majd egy kis idő múlva hajamba markolt, minden egyes percét élveztem, kezét egy percre se vette el a szám elől, végig a tenyerébe nyögtam és sikítottam, aztán éreztem hogy el fogok élvezni, ekkor eszembe jutott, hogy nem is védekezünk, nem sokat tudtam ezen gondolkodni, mert a gyönyör végig söpört a testemen, majd Chris gyorsan ki húzta magát belőlem, és úgy élvezett el a lefolyóba. Oda hajolt és csókokat nyomott a nyakamra. Lassan el vette a kezét a szám elől, lihegve remegő lábakkal álltam a  zuhany alatt. Chris felé fordultam. - Sajnálom, ha egy kicsit durva voltam Emi. - Tűrte el vizes hajam az arcomból. - Annyira el kapott a hév, nem tudtam uralkodni magamon. - Döntötte homlokát az enyémnek.

- Semmi baj. - Öleltem át a nyakát. - Élveztem. - Nyomtam egy puszit a szájára. Szenvedélyesen csókolózni kezdtünk, Chris fel kapott az ölébe, neki döntött a hideg csempének újra, de mielőtt lehetett volna egy újabb zuhany szex, a kilincs le nyomódott ijedten kaptuk oda a fejünket.

- Nyugi bezártam. - Suttogta a fülembe Chris, amitől kicsit megkönnyebbültem.

- Emi bent vagy? - Kiabált be Sophie.

- Igen! Várj meg a konyhába lassan végzek. - Kiabáltam vissza halál nyugodt hangon.

- Rendben csajszi. - Kiabált vissza, aztán hallottam hogy a szobám ajtaja be csukódik.

- Ez nagyon meredek volt. - Sóhajtott fel Chris, le tett az öléből el zártam a vizet, adtam Chris-nek is egy törölközőt, meg törölköztünk. - Haza megyek meg szárítkozok rendesen, és majd utána jövök. - Én bólintottam. - Ezt majd még kell ismételjük kicsim, rohadt jó volt. - Csókolt meg hosszasan.

- Nekem nincs ellenemre a dolog. - Simítottam meg az arcát, majd résnyire nyitottam a fürdőajtót, hogy ki nézzek Soph tényleg le ment e, de nem volt a szobámba. Chris ki mászott az ablakon és gyorsan haza ment, én meg le mentem Sophie-hoz.

- Szia csajos. - Öleltem meg.

- Szia sokáig tartott a zuhany, addig itt unatkoztam. - A mosoly rám fagyott.

- Mióta vagy itt? - Kérdeztem kiváncsian.

- Hát egy 20 perce kb. - Sophie végig a lakásban volt, amíg én a bátyjával zuhany szexeltem, ez kicsit le sokkolt. Még jó hogy nem hallott belőle semmit. - Baj van? - Nézett rám furán.

- Ja nem dehogy. - Ráztam meg a fejem, és témát váltottam. - Mi a helyezt veled meg Mike-al? - Könyököltem az asztalra.

- Ah nagyon jól meg vagyunk. - Áradozott és azt hittem leolvad a székről. - Olyan kedves és aranyos srác, a második ramdinkon megcsókolt, de akkoris úgy hogy előtte meg kérdezte szabad e. Olyan figyelmes fiú. - Mosolygott szerelmesen barátnőm.

- Annyira örülök, hogy végre találtál magadnak egy normális fiút Soph. - Mondtam mosolyogva őszintén. Ekkor toppant be Chris.

- Sziasztok. - Mondta és le ült közénk ő is. Neki álltunk beszélgetni, aztán az az ötletünk támadt, hogy menjünk el kajálni. Mindannyian el készültünk, és be ültünk Chris kocsijába. El mentünk a kedvenc pizzériánkba, ahol sokat beszélgettünk és nevettünk.

- Sziasztok. - Állt meg az asztalunk mellett Jessica, mire én meg forgattam a szemem.

- Szia. - Köszönt neki Chris unalmasan.

- Tudunk beszélni? - Nézett mosolyogva a fiúra, aki csak unottan kémlelte a lányt.

- Mondjad. - Rántotta meg a vállát.

- Négyszemközt gondoltam. - Dobta hátra a haját. Jessica nagyon szép lány, magas vékony lábai vannak, szép keskeny csípője, formás mellei és feneke. Nem is hiszem el hogy Chris, le cserélte őt rám.

- Nekem nincsenek titkaim előttük. - Mutatott rám, és szerintem ezt ő se gondolta komolyan.

- Rendben. - Egyezett bele Jessica. - Nem értelek Chris. - Fonta össze a kezeit maga előtt. - Olyan jól meg voltunk, aztán mintha 180 fokot fordultál volna, nem kerestél, amikor én kerestelek csak akkor beszéltél velem, azon az estén amikor majdnem meg történt, mi volt a baj? Én? A semmiből fel állsz és kijelented, hogy neked ez nem megy, te ezt nem tudod meg tenni és el mész, aztán sms-ben közlöd velem hogy vége. - Vázolta a helyzetet Jessica.

- Figyelj Jessica. - Állt neki Chris. - Idő közben meg ismertem valaki mást, és rá jöttem hogy szerelmes vagyok. - Mosolyodott el. - Sajnálom ha megbántottalak ezzel, de én szeretek egy lányt, akit sose akarnék megbántani. - Szeme sarkából észrevétlenül rám nézett.

- Rendben értettem, bocs hogy zavartalak. Sziasztok. - Azzal el ment, mi meg ettünk és beszélgettünk tovább.

Este mikor otthon feküdtem az ágyamba, Chris szavai jártak a fejembe. Mosolyogva öleltem a párnámat, annyira boldog vagyok, hogy bele kezdtem ebbe, persze úgy kezdtem bele hogy tudom mik lesznek ennek a következményei, de nem érdekel én is szeretem Chris-t más nem számít. Mosolyogva hunytam le a szemem, és rám talált az álom.

Legjobb barátnőm bátyjaWhere stories live. Discover now