"ကင္မ္ သား ေတာ္ မင္း ဘာလိုခ်င္ေနတာလဲ
ခမည္း ေတာ္ ဂုဏ္ သိကၡာ ကို မငွဲ႔ ဘူး ေျပာစမ္း...မင္းဘာျဖစ္ခ်င္ေနတာလဲ ကင္မ္ထယ္ေယာင္း!!!"'omg အခု အေဖ့ရဲ႕မ်က္ႏွာ က ျခေသၤ့တစ္ေကာင္လို မာန္စြယ္ေနပံုမ်ဳိး မွန္း...အေဖ့ ကို ငါဘာအျပစ္လုပ္မိပါလိမ့္ ငါစားေသာက္ၿပီး ကတည္း က အခန္းထဲ မွာ ေနတာပါ ငါသူ႕ကို႐ိုင္း႐ိုင္း ဆိုင္း ဆိုင္းလဲ မေျပာခဲ့ပါဘူး '
"ခမည္း ေတာ္ ကြၽန္ေတာ္ နားမည္ဘူး.
ဘာေတြ ေျပာေနတာလဲ "ေျပာလိုက္ကာမွ ပိုဆိုးသြားၿပီး အေဖ့မ်က္ႏွာ ဟာ မ်က္လံုးေတြနီရဲ လာေတာ့သည္
"ငါတို႔ လို မင္းမ်ဳိးမင္းႏြယ္ေတြ က အေျပာဆို ေျပျပစ္ရတယ္ ထိန္းသိမ္းရတယ္ ဂုဏ္သိကၡာ နဲ႔ လိုက္ေရာညီ ေထြ မႈ ရိွေအာင္ေျပာဆို ဆက္ဆံတက္ရတယ္ နန္းတြင္းမွာ မ်က္စိေတြ အမ်ားႀကီး ရိွတယ္ မင္း လုပ္တဲ့ လုပ္ရပ္က ဘယ္ေလာက္ထိ ဆုတ္ယုတ္လဲ မင္းေသ ခ်ာသံုးသပ္ ကင္မ္
ခမည္းေတာ္ ျပန္ႂကြ အံုးမယ္ "မ်က္လံုး ထဲ ကို စူးရွတဲ့ အၾကည့္ေတြ နဲ႔ေျပာသြားတဲ့ အေဖ့စကား ဟာ.ေသြးေၾကာအတြင္းထိ ေရာက္သြားတာေၾကာင့္ မသိစိတ္က သိမ္ငယ္သြားရသည္..၀ဲတက္လာတဲ့ မ်က္ရည္ မ်ား အား မ်က္ေတာင္ပုတ္ခတ္ျခင္းျဖင့္ ေျပေပ်ာက္ေစလိုက္သည္
" မင္းသားေလး..မင္းသားခမည္းေတာ္ကအခုထိ မင္းသားေလး ကို ေစာက္ေရွာက္လာတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ ကို ေခါင္းမျဖတ္သြားတာဘဲ ကြၽန္ေတာ္ေက်းဇူးတင္ေနမိတယ္"
"ဟမ္...ဘာလို႔ ခင္ဗ်ား ကို ေခါင္းျဖတ္ရမွာလဲ အဓိပၸာယ္မရိွတာေတြ.. "
"ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးက မင္းသားေလး လူမွန္းသူမွန္း သိတက္စကတည္းက မင္းသား ကို ခစားလာရ တာေလ မင္းသားေလး ဆိုး သမႈ ေကာင္းသမႈ အကုန္ ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးနဲ႔ သက္ဆိူင္မႈ ရိွတာေပါ့ "
"ေအာ္ ဟုတ္လား ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါ့တယ္ အဲ့ လို ျဖစ္ဖို႔မရည္ရြယ္ပါဘူး"
"ကြၽန္ေတာ္ကမင္းသားေလး ကိုငယ္ငယ္ထဲ က ၾကည့္႐ူခစား လာတာဆိုေတာ့ မင္းသား ရဲ႕ အတြင္းစိတ္ထိ ဘာျဖစ္ခ်င္တယ္ ဘာလုပ္ခ်င္တယ္ဆိုက အစ ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးနားလည္တယ္ ေနာက္ၿပီး အခုအမွန္တရား တစ္ခု ေျပာခ်င္တာက မင္းသားေလး ရဲ႕အခု အျပဳအမႈအေနအထိုင္က အရင္ကမင္းသားရဲ႕ စိတ္၀ိဥာဥ္မဟုတ္ဘူး အျခား တစ္ေယာက္ဆိုတာလဲ ကြၽန္ေတာ္ သိေနတယ္"
YOU ARE READING
ဂျလေဘီရဲ့မဟေသီ(Taejin)
Romanceနည်းနည်းလေးဘဲကြောင်တာပါ မင်းတစ်ယောက်တည်းကိုဘဲချစ်တာ...