Kuzenim böyle yaz dedi kötü olursa onu dövün 😘
Bu arada subini piç yapıcaktım vazgeçtim
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Beomgyu zorlukla da olsa Taehyun'dan kurtulmuş ve Yeonjun'un yanına dönebilmişti. Yeonjun her ne kadar bu konularda destekleyici biri olsada şuan kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu. Gülmek istemesinin sebebi ikisinin öpüşürken aptal gibi görünüyor olmalarıydı. İkisi de acemiydi ve bu elli kilometre öteden bile belli oluyordu.
Beomgyu her ne kadar gizlemeye çalışsa da karşısındaki bedenin gizli gizli kıkırdadığını görebiliyordu.Zaten utançtan kulaklarına kadar kızarmıştı bir de üstüne Yeonjun'un bu davranışları iyice utanmasına sebep oluyordu.
"Yeonjun gülme lütfen zaten oldukça utanıyorum."
Beomgyu'nun sözlerinin ardından Yeonjun'un minik kıkırtıları büyük kahkahalarla dönmüştü. Uzun bir süre tek kelime etmeden kahkaha attı. Bu sırada bir eli masada diğer eli boğazındaydı çünkü çok yükses sesle kahkaha atıyordu ve bu yüzden boğazı ağrımaya başlamıştı. Sonunda nefeslerini düzene sokmayı başardığında. Doğrulup karşısında utançtan domates gibi olan bedene baktı ve tekrar kahkaha atmaya başladı.
Bir kaç kez gülerken ölme tehlikesi atlattıktan sonra sonunda iki kelime konuşabilmişti. Yüzü çok gülmekten daha doğrusu can çekişmekten kızarmıştı ve göz yaşları kirpiklerine yapışmıştı.
"Aşırı komiktiniz! İkinizinde ilk öpücüğü olduğu o kadar belliydi ki. Birbirine yapışan ahtapotlar gibiydiniz!"
Beomgyu bu benzetme ile tek kaşını kaldırıp yüzünü Yeonjun'a yaklaştırdı ve imalı bir şekilde konuştu.
"Seni de göreceğiz."
Yeonjun duydukları ile geri çekilip iki elini de dudaklarını kapatmak için kullandı. Ve kaşlarını çattı.
"Iyy! Beni de mi öpeceksin!" yüksek sesle konuşurken Beomgyu garip bir ifade ile kendisine bakıyordu.
"Öyle bir niyetin varsa üzgünüm ama tipim değilsin."
Beomgyu gülerek bakışlarını masaya indirdi ve tekrar tek kaşını kaldırırken aynı zamanda başını kaldırdı ve imalı bakışlarını karşısındaki bedene çevirdi.
"Peki ya Choi Soobin?"
Yeonjun duyduğu isim ile gözlerini kocaman açtı. Duymayı beklediği en son isim bile değildi. Aslında teneffüslerde uyumayıp etrafına bir defa olsun baksaydı Beomgyu ve Soobin'in arkadaş olduğunu bilirdi.
"O-onu tanımıyorum!"
(B-b-b-b-b-bırak k-k-k-olumu a-acıyor)
Telaşlı olduğu kekelemesinden ve gözlerini ellerine indirmesinden belli oluyordu. Beomgyu da fark etmişti tabi.
Gözlerini kısıp Yeonjun'a yaklaşırken bu kez kıkırdayan taraf kendisiydi.
"Emin misiiiinnnn?" Yeonjun elini Beomgyu'nun suratına koyup onu kendisinden uzaklaştırırken gözleri Soobin'e kaymıştı ister istemez.
VOUS LISEZ
You are gay | Yeonbin
Fanfiction"Hadi ama Yeonjun, şu homofobik rollerini bırakta yatağa geç"