Şaka maka mada faka geldik 20. Bölüme lan
OY VERMEYEN ERDOĞAN İLE ÖPÜŞSÜN
~•~•~•~•~•~•~•~•~
Okulun her yerinde aradığı kişiyi soran Yeonjun en sonunda Soobin'e sormayı akıl edebildi. Dersin başlamasına bir kaç dakika kalmışken sınıfa koştu ve Soobin'in sırada oturup telefonu ile oynadığını gördü. Yanına gelip oturduğunda Soobin'in bakışları kendisine döndü. Beklemeden konuştuğunda Soobin kaşlarını çattı hafifçe.
"Soobin tek seferde söyleyeceğim, iyi dinle. Şimdi sen boynumu kemirdiğin için annem dedi 'bu ne?' falan, babam tutmasaydı beni öldürüyordu, sonra sandı ki sevgilim var o beni kemirmiş ama bilmiyor ki aç bir ayı-"
Soobin elindeki telefonu kapatıp masaya bırakmadan önce Yeonjun'un susması için elini dudaklarına yapıştırdı.
"Yavaş, tane tane ve kısa anlat."
Yeonjun onayladığını belli etmek için başını salladı. Soobin elini çektiğinde ısırmasına gerek kalmadığından dolayı mutluydu.
"Kısacası annem bir sevgilim olduğunu sanıyor ve bu hafta sonu olmayan sevgilimi evimize davet etti! Ben de Huening Kai'nin sevgilim rolu yapabileceğini düşündüm. Aslında Beomgyu'dan isteyecektim ama sevgilisiyle daha önce kıskançlık nedeniyle ayrılmışlar zaten."
(Hatırlarsanız hikayenin başında Taegyu sevgiliydi ama sonra ayrılıp arkadaş kaldılar sonra barıştılar.)
"Çok kısa oldu cidden sağol." Soobin'in imalı sözleri Yeonjun'un çokta umurunda değildi.
"Ne demek her zaman." Mütevazi görünmek için elini göğsünün üstüne koydu.
Soobin birşey söylemek üzereyken Yeonjun Huening Kai'nin sınıfa girdiğini gördü. Ayağa kalkıp ona doğru yürüdü. Arkasından Soobin de ayağa kalktı.
"Huening Kai senden bir şey rica edecektim-"
Soobin küçük olanın lafını böldü.
"Bebeğim Kai hafta sonu müsait değil."
"Aslında hafta sonu bir işim yok ama..." Kai kararsızlıkla söyledi.
"Kai! Müsait değilsin ya." Soobin dişlerinin arasından sertçe söyledi ama sesi yüksek değildi. Daha çok kaş göz hareketleri ile bağırıyordu.
"Haa evet doğru!" Huening Kai hatırlamış gibi parmağını şıklattı. "Kız kardeşlerim ile birlikte piknik yapmaya söz vermiştim. Kusura bakma yenge- ah pardon Yeonjun diyecektim."
Çok inandırıcı gelmese de Yeonjun başını salladı. Henüz pes etmemişti. "Peki diğer gün. Hafta sonu iki gün sonuçta."
Telaşlı genç Soobin'e bir bakış attığında Soobin kaş göz yaparak reddetmesini söylüyordu. Kai zilin çalmasını fırsat bilerek hızlıca yerine oturmadan önce rastgele bir bahane uydurdu.
"Üzgünüm amcamın doğumu var."
~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Yeonjun son çare olarak Soobin'den yardım isteyecekti. Endişeleri ise Soobin'in saçmalamasından korktuğu içindi. Yine de başka çaresi yoktu.
Hocanın boş bıraktığı son dört dakikayı fırsat bilerek yanındaki bedene döndü. Soobin de kendine baktığında konuşmaya başladı.
"ANAMA BABAMA BOYFİENDİM OLDUĞUNU SÖYLEYİP İŞTEN SIYRILMAMA YARDIM EDERSEN İSTEDİĞİN KADAR AL SİK FANTAZİ KIRBAÇ KELEPÇE DÜKKAN SENİN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are gay | Yeonbin
Fanfiction"Hadi ama Yeonjun, şu homofobik rollerini bırakta yatağa geç"