new enemy | 32

5.6K 482 199
                                    

"Ya Changbin neden inat ediyorsun hala?" diye sordu Seungmin hiddetle. "Banane ya, binmeyeceğim işte hız trenine. Sen niye bu kadar ısrar ediyorsun?" diye cevap verdi ona Changbin. Bir pazar günü, ikili buluşup lunaparka gitmeye karar vermişti. Seungmin hız trenine binmek için inat ederken, Changbin de binmemek için inat ediyordu.

"Bineceğiz o trene. Kaçışın yok." dedi Seungmin. Aklına gelen fikirle gülümsedi. "Yoksa korkuyor musun?" Changbin "Korkmuyorum ama keyfim ve kahyası binmek istemiyor." dedi Changbin. Seungmin başını alaycı bir biçimde salladı. "Tamam, anladım ben seni. Korkuyorsun ancak söylemiyorsun." dedi Seungmin. "Korkmuyorum lan!" diye çıkıştı ve Seungmin'in üstüne yürüdü Changbin. "Var mısın lan iddiasına? Eğer ki trende korkarsan, iddiayı ben kazanacağım. Eğer ki korkmazsan, iddiayı sen kazanacaksın. Kazanan, kaybedene istediğini yapabilecek!" diyerek olayı iyice saçmalaştırdı ve o da Changbin'in üstüne yürüdü. İkilinin yüzleri arasında az bir mesafe kalırken, Seungmin sertçe yutkundu. Changbin garip garip hisler içerisindeyken, bir yandan da karşısındaki oğlanın benzersiz güzelliğini izliyordu.

En sonunda Seungmin kafası karışmış bir şekilde geri çekildi. İkili birkaç saniye duraksadı. Changbin ise cevap verdi. "Tamam lan, sırf senin inadına bineceğim oğlum!" dedi ve Seungmin'in elinden tutarak hız trenine gitmeye başladı. Seungmin, bir yandan Changbin tarafından çekiştirilirken; bir yandan da elini kavrayan el ile garip hislere kapılmıştı. Hislerin ne olduğu hakkında ise çok net olmayan fikirlere sahipti.

_______________

Trende sanki başka yer yokmuşçasına en öne binmişti ikili. Yan yana oturmuş ve Seungmin büyük bir heyecanla, Changbin ise büyük bir gerginlikle trenin hareket etmesini bekliyordu. Görevli komut verdi ve tren harekete geçti. Başta yavaş yavaş yukarı çıktı ve birden aşağı doğru hızla gitmeye başladı. İnsan sesleri arasında, en çok da Changbin'in çığlıkları duyuluyordu. Seungmin, Changbin'in sakinleşmesi için elini tuttu ancak bu Changbin'i sakinleştirmedi. Aksine içindeki kelebekler delirmiş gibi uçuşmaya başladı ve Changbin daha çok heyecanlandı.

Tren bol atraksiyonlu yerlerden geçerken, Changbin telaşla konuştu. "Seungmin, ben korkudan öleceğim galiba!" dedi ve devam etti. "Ve bunu söylemeden ölmeye hiç niyetim yok." dedi ve son cümlesini de söyledi. "Senden hoşlanıyorum!" dedi ve çığlık attı. Seungmin sanki hız treninde değilmişçesine dondu. Bu sefer hissettiği heyecan duygusu trenden değildi. Bu seferki heyecan hoşlantıdan kaynaklıydı.

Bir süre sonra tren durmuş ve herkes inmişti. İkili hızlıca bir banka oturmuştu. Changbin, kalbinin yerinden çıkacak gibi attığını hissedebiliyordu. Hem trenin yaşattığı korku, hem Seungmin'in trendeyken elini tutması, hem de Seungmin'e karşı ani aşk itirafını kalbi kaldıramıyordu.

"İddiayı kaybettin." dedi Seungmin sessizliği bozarak. Changbin, Seungmin'e baktı. "Ne yapacaksın peki?" diye sordu Changbin. Seungmin ayağa kalktı ve Changbin'in elini tuttu. "Benimle gel. Burada olmaz." dedi ve kuytu köşe bir yer aramaya koyuldu.

En sonunda Seungmin aradığı yeri bulduğunda, etrafta kimsenin olup-olmadığını hızlıca kontrol etti ve olmadığını görünce Changbin'in dudaklarına yapıştı. Changbin başta şaşırsa da, hemen karşılık vermeye başladı. İkili bir süre sonra ayrıldıklarında, Seungmin konuştu.

"Changbin, biz şimdi sevgili mi olduk?" diye sordu Seungmin. Changbin, yandan sırıttı. "Bilmem, senden hala bir şey duyamadım." dedi Changbin. Seungmin, Changbin'in ne demek istediğini anladı ve Changbin'in kulağına eğildi. "Senden hoşlanıyorum, sevgilim." dedi yaramazca. Changbin de Seungmin'in kulağına yaklaştı.

"Seungmin, diyorum ki; senin geçen sene yaptığın şakayı gerçeğe mi çevirsek? Ha, güzelim?" diye fısıldadı kulağına. Seungmin bu soruyla gülümserken "Daha çok erken, sevgilim." diye fısıldadı ve Changbin'in kulağından uzaklaşarak elini tuttu. "Şimdi sevgili olarak ilk randevumuzu yaşamalıyız." dedi ve Changbin'i elinden çekiştirerek çarpışan arabalara doğru koşmaya başladı.

______________

seungbin'im de seungbin'im ya.

FİC 20K OLMUS HEPİNİZE COK TESEKKUR EDERİM BENİ COK MUTLU ETTİNİZ😭💗

e o zaman gorusuruz, kendinize iyi bakin, stray kids ile kalin!!<3

new enemy, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin