T"anlaşıldı"
______________________________________
Lisa ve jennie yine buluşma yerleri olan papatya tarlasında buluşmuşlardı. Her zamanki gibi lisa jennie'ye papatya tacı yapmıştı.
Lisa her jennie ile buluştuğunda ona bir papatya tacı yapardı. Bu yüzden jennie'nin odasındaki bir köşe papatya taçlarıyla doluydu.
Hiçbirini atmıyordu çünkü onları lisa vermişti papatya taçları jennie için çok önemliydi.
Jennie lisa ile tanışana kadar hayatı iğrenç bir şekilde ilerliyordu. O gün can sıkıntısından dışarı çıktığı gün hayatı değişmişti hemde çok değişmişti.
Hepsi lisa sayesindeydi tabii ki.
Jennie lisa'dan hoşlanıyordu lisa jennie'den hoşlanıyordu ama ikisininde cesareti yoktu.
Böyle bir dönemde eşcinsel ilişki çok sakıncalıydı bu yüzden ikiside çekiniyordu.
Jennie ve lisa papatya tarlasında uzanıyor bulutların şekillerini tahmin etmeye çalışıyorlardı.
Lisa çatı şeklinde bir bulut görmüştü.
L"jennie baksana bu bulut bir çatıya benziyor"
J"gerçektende benziyor"
L"belki bizim yuvamızın çatısı olabilir"
J"ne"
L"yok birşey"
Lisa pot kırdı büyük bir pot kırdı jennie'nin anlamamasını umuyordu ama büyük ihtimalle anlamıştı.
Sonuçta jennie salak değildi dimi.
Papatya tarlasında gece yarısına kadar takılmışlardı papatya tarlası onların tanıştığı ve bir sürü anı biriktirdikleri sihirli bir yerdi onlar için.
Jennie ve lisa saraylarına dönmüşlerdi ikiside asla papatya tarlasından ayrılıp daha doğrusu birbirlerinden ayrılıp saraylarına gitmek istemiyorlardı.
Ama gitmezlerse işler kötüye dönebilirdi. Bu da onlar için hiç iyi olmazdı.
___________________
Jennie sarayına varmıştı içeri girdiği an tae'nin odasına koştu jennie tae'ye herşeyi anlatmıştı ve anlatmayada devam ediyordu.
T"neler oldu anlat hemen"
J"kalbim yerinden çıkacak tae"
T"galiba büyük birşey olmuş"
______________________
Lisa'da kendi sarayına dönmüştü kalbi durmak üzereydi. Aslında alışmıştı çünkü jennie'yi düşündüğünde bile kalbi yerinden fırlayacak gibi hissediyordu.
Lisa her zamanki gibi yatağına uzanıp jennie'yi düşünmeye başlamıştı. Ona çok aşıktı.
Bazen ona açılmayı düşünüyordu ama aklındaki düşünceler ona engel oluyordu. Ya onu redderse yada kabul etti diyelim birileri görürse.
Bu düşünceleri sayesinde hep açılmaktan vazgeçiyordu.
___________________
Jennie tae'ye olan biten herşeyi anlatmıştı tae ise her zamanki gibi onu büyük bir ilgiyle dinliyordu.
Bazen ise jungkook hakkında bilgi edinmiş mi onu soruyordu. Jennie hala jungkook hakkında birşey öğrenememişti.
Lisa'ya sormayı planlıyordu ama ya yanlış anlarsa? Jungkook'tan hoşlandığını düşünebilirdi.
Jennie bunu sormayı erteliyordu en azından lisa ile sevgili olana kadar çünkü lisa jennie'nin jungkook'tan hoşlandığını düşünürse hem kalbi kırılır hemde jennie'ye olan güveni ortadan kaybolurdu.
Bu yüzden tae'ye biraz sabretmesini söylüyordu biraz.
______________________________________
Ay okuldayim suan bos derste yazdim bolumu 🦍💅 nasi olmus bolum icime sinmedi bu ne bilim neysee
YOU ARE READING
karşı kraliyet[✓Jenlisa
FanfictionKraliyetin en büyük kızı olan jennie'nin sessiz çığlıklarını ancak karşı kraliyetin masum işitme engelli kızı lalisa duyabilirdi çünkü aşk engel tanımazdı