1

1.7K 63 7
                                    

გამარჯობა მე შ/ს ვარ 20 წლის
ვსწავლობ უნივერსტიტეტში სამედიცინოზე.

მშობლები არ მყავს მე როდესაც 5 წლის ვიყავი ავტო ავარიაში მოყვნენ და ამის შედეგად გარდაიცვალნენ.

მის მერე ბებია მზრდიდა მაგრამ როდესაც 14 წლის ვიყავი გარდაიცვალა მის შემდეგ მარტო დავრჩი, საერთოდ არავინ მყავდა და ყველაფრის დამოუკიდებლად გაკეთება მიწევდა.

მაგრამ თავი მთლად მარტო არ მიგრძვნია რადგან ბავშვობიდანვე მყავს მეგობარი ლისა რომელიც ყოველთვის გვერდში მიდგას, ასევე ლისას დედა ქალბატონი სოიონი რომელიც საკუთარი შვილისგან არ მანსხვავებს და საკუთარ შვილად მთვლის.

ალბად იკითხავთ თუ რატომ მყავს მხოლოდ ერთი მეგობარი

როდესაც სკოლაში დავდიოდი მაბულინგებდნენ რადგან მშობლები არ მყავდა სულ დამცინოდნენ ასევე მირტყავდნენ ამის გამო ბევრჯერ ვცადე თვითმკვლელობა მაგრამ ყოველ ჯერზე თითქოს რაღაც მაკავებდა.

ჩვენს კლასში იყო ბიჭი სახელად ფელიქსი რომელიც ყველასგან მიცავდა და ის იყო ერთადერთი რომელსაც ვენდობოდი მართლა მთელი გულით ვენდობოდი.
ერთ დღეს ფელიქსმა გასეირნება შემომთავაზა მაშინ 13 წლის ვიყავი მეც რათქმაუნდა დავთანხმდი რადგან მეგონა რომ უბრალოდ გავისეირნებდით და ვისაუბრებდით.

მაგრამ შევცდი...

ფილიქსმა რაღაც დიდ მიტოვებულ გარაჟში  შემიყვანა რათქმაუნდა ვერ მივხვდი აქ რა გვინდოდა მაგრამ ფელიქსს რადგან თვალდახუჭული ვენდობოდი უბრალოდ აღარაფერი არ ვთქვი.

ფელიქსმა იქვე კამერა დააყენა
დავიბენი...
შემდეგ მომიახლოვდა მე უკან-უკან მივდიოდი მან ხელი მომკიდა და...

უბრალოდ ძალიან მიჭირს ამ ამბის გახსენება. დიახ...
დიახ მან გამაუპატიურა მე...მეე არ ვიცოდი რა მოხდა ამის შესახებ არაფერი ვიცოდი.

და კიიი...კი მან ეს ყველაფერი ჩაიწერა მეორე დღეს კი ყველამ ნახა მათ კიი...

შურისძიება სიყვარულისთვის( დასრულებული)Where stories live. Discover now