20

498 33 14
                                    

-- ჯონგუკ მე... არ მცალია დღეს!!

ჯონგუკი: კარგი რაა!! საქმეები გადავდე ამიტომ ამ დღეს ვერ გადავაგდებ უაზროდ!! სახლში დაგელოდები, ძალიან მომენატრე!!

*ჯონგუკმა მაკოცა და კაფეტერიიდან გავიდა.

არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა*

სია: შენ მას იცნობ??

--- ის... ჩემი შეყვარებულია!

სია: რატომ არ მითხარი?? იცი მაინც ვინ არის?? იცი მაინც როგორი საშიშია??!!

--- ვიცი სია, ვიცი!!! ყველაფერი ვიცი!!

სია: ანუ ისაა ვიზეც მიყვებოდი ხოო??!!

--- კი ისაა!

სიას გონებაში: ჯანდაბა ის რეალურად ძალიან სიმპატიურია.

ლისა: შ/ს, იქნებ გვესაუბრა!!

--- კარგი ლისა ახლავე.

* მე და ლისა სასაუბროდ გავედით ცალკე*

ლისა: ამიხსენი რა ხდება!!??

--- რა უნდა აგიხსნა??

ლისა: ყველაფერი!! ეს გოგო ვინაა ან საიდან გაიცანი?? სასწრაფოდ ყველაფერი ამიხსენი!!

--- ლისა ის ჩემი მეგობარი, რომელიც ამერიკაში გავიცანი. ის გოგოა რომ გითხარი კლუბის სახურავზე... მოკლედ ისაა რაა!!

ლისა: და ასე მარტივად ენდე და დაუმეგობრდი??!! და კიდევ ორი დღის გაცნობილ ადამიანს ჩვენს შესახებ ყველაფერი მოუყევი?? თუ როდის ვიჩხუბეთ ან რატომმ??!! მასთან ჩემზე იჭორავე და კარგად გამლანძღე ხოო??!! მასაც მეტი რა უდოდა ალბად გულში ძაანაც დაგცინოდა!!! ადექი და ორი დღის გაცნობილ ამადიანს შენი ცხოვრების ყველა მტკივნეული დეტალი მოუყევი??!! ნორმალურად მაინც გაგეცნო!! რეებს ჩადიხარ საერთოდ იციი??!! შ/ს, სრულ ჭკუაზე ხარრ??!!!

--- ლისა გეყოს!!!! უკვე დავიღალე ყოველთვის შენიშვნებით და ცხოვრების კონტროლით!!! ეს ჩემი ცხოვრებაა და ნუ ჩაერევი!! ვისაც მინდა იმას დავუმეგობრდები და ეს შენი საქმე არ არის!!!

შურისძიება სიყვარულისთვის( დასრულებული)Where stories live. Discover now