evet hikaye uzadıkça uzuyor ben bitti yazarım, çünkü hikayenin şuan kaç bölüm olacağından emin değilim.
biliyorum 20 dedim ama 20 fazla kısa sanki bide olaylar falan yeni başlıyo.
o yüzden bende bitti yazarım hikayeyi bitireceğim zaman ve iyi okumalarr~
______________________________________________
dün akşam saat 9'da yatmaları bir mucizeydi. Asla böyle olmazdı normalde.
ve ertesi sabah ilk uyanan kişi anormal-chan olmuştu. diğerleri uyurken dazai ve chuuya gelmiş mi diye bakmaya gittiğinde, dazai ve chuuya neredeyse yarı çıplak bir şekilde sarılarak uyuyordular.
ve anormal-chan bunu gördüğü gibi fotoğraflarını çekti.
ve tekrardan sıkılıp odasına doğru ilerlemişti, odasına giderken Karl'ı görmüştü.
karl, Poe'nun çoraplarından bir tanesini ordan oraya taşıyıp duruyordu.
anormal-chan buna gülüp, hiçbirşey olmamış gibi devam ediyordu.
1 saat daha uyuduktan sonra içeriden sesler geldiğini duydu. Evet diğerleri uyanmıştı.
odadan çıkıp seslerin geldiği yere doğru yürümeye başlamıştı.
"anormal-chan, uyanmışsın"
jouno anormal-chan'a doğru dönüp konuşmuştu.
"evet uyandım"
"ve bu arada chuuya nerde? "
anormal-chan dazai'a tip tip bakıyordu.
"onu dazai'a sor"
"ondan cevap bekliyorum zaten"
"yatak odasında.. ehmmm... Uyuyor"
"evet ama neden gelmedi işte-"
ranpo bu sefer anormal-chan'ın lafını kesip konuştu.
"yürüyemediği içindir. Nedenini açıklama gereği duymuyorum biliyorsunuzdur. "
herkes kafasını sallamıştı.
"ve ranpo, yarın yolamı çıkıyoruz? "
"evet"
anormal-chan meraklı bir suratla ranpo'ya bakmıştı.
"nereye gidiyorsunuz acaba? "
"şimdi şöyleki 1 gün önce mori dazai'a yazmıştı. Daha doğrusu bizede yazmış ama biz görmedik tabii, tatilin aslında 2 hafta değil 1 hafta olduğunu söylemiş işte, bu dazai da 2 gün sonra yola çıkarız falan demiş işte yarın gitmemiz gerekiyor. "
"heee tamam anladım"
"bende gelecem"
"nasıl gelceksin, anormal-chan"
"ben bir yolunu bulu-"
jouno anormal-chan'ın sözünü kesen 2. Kişi olmuştu ve konuşmaya devam etti,
"anormal-chan sen bizim arabayla gelebilirsin nasıl olsa tecchoucuğum'la arabada yanlızız sıkılıyoruz. "
"ÇOK İYİ OLUR "
anormal-chan heycanlı bir şekilde söylenmişti.
"o zaman chuuya ile bu gün bara gidelim onunla şarap kardeşliği yapmak istiyorum. "
yosano araya girip konuşmuştu.
"bende geliyorum o zaman. Çünkü chuuya şarap içmeye gittiği zaman bende ona eşlik ediyorum. "
"olur, hatta hepiniz gelin. Önemli bir şeyin son gecesi güzel geçer derler. "
herkes evet diyip gülmüştü.
kunikida, yosano ve poe kahvaltı için masayı hazırlarken diğerleri de içeride sohbet ediyordu ve bir konu açıldı.
"ay.. He bu arada anormal-chan. Sen dün nasıl tehdit ettiğini söyleyecektin"
"doğru he o konu"
"şimdi benim bi arkadaşım var, ben normalde burada oturmuyorum.. Gerçi, ranpo'nun karşı binasındayım ya hani, yazar bana geldi işte"
"onu dövdüm falan normal bi gündü sonra yine sizin bu konu açıldı işte bende onu buraya gelmem için bişeyler yapmasını istedim o da kesinlikle 'mükemmel biri' olduğu için yaptı"
dazai anormal-chan'a dönüp konuşmaya devam etti.
"bu olayı hikaye olarak dinlerim uyurum valla"
"sen sus dazai. Ve anormal-chan ne dedin tehdit ederken yani normalde inatçıdır falan dedin"
"ben yaparım. Benden herşeyi bekleyebilirsiniz ibişler,kollayın götü. "
"korkmuyorum da değil yani"
"sen korkarsın zaten poe. "
"Poe'yla düzgün konuş"
"korumacı sevgili modeli"
olayın başka yerlere gittiğini anlayınca anormal-chan konuşup araya girdi.
"evet tehdit ederken ne dediğini söylicem şimdi ama susun konuyu dağıtmayın"
ranpo tamam anlamında kafasını sallamıştı.
"eğer benim oraya gitmemi sağlamazsan sikerim seni ibiş. Adam ol ve benim oraya gitmem için bişeyler yap amk çocuğu"
"JFHSJFHSMFHAMFVSMFHZNNGH"
"çok iyimiş ha"
"ne sandın y- jounocuğumm"
bundan 15 dk sonra dazai chuuya'yı uyandırıp kahvaltılarını yapmışlardı bile.
chuuya topallayarak yürüse bile dazai ona yardım etti.
ve herkes çok sıkılmıştı. akşam olmasını bekliyorlardı. Ve chuuya bişey fark etmişti. Anormal-chan ondan kısaydı.
"LAN AMK SEN BENDENDE KISASIN NFHSNFSHNFGDFSNJF"
"ve hepinizin amına koyayım. "
tecchou chuuya'ya bakarak konuştu.
"Bunu çok içten dedin"
"Öyle çünkü. LAN BENDEN BİLE KISA BİRİ VAR. NORMALDE BENİ GÖRDÜĞÜNÜZ YERDE DALGA GEÇERSİNİX, BU KIZ BENDEN DE KISA AMA HİÇBİRŞEY YOKMUŞ GİBİ DEVAM EDİYORSUNUZ! "
"aslında chuuya biraz haklı-"
"haklıyım tabiki. "
"ve sana takma isim vercem lan"
anormal-chan bu konunun da farklı yerlere gelmesi için dua ediyordu, çünkü chuuya'nın takma isimleri bin küfürün etkisi kadar kötüdür.
"bulamadım ama bunu sonra düşüneceğim, bunu boşverdiğimi sanma"
bundan sonra herkes biraz da olsun kıkırdayıp geçmişti.
çok sıkılmışlardı.
______________________________________________________
bu bölümde bittiii
bu gün bir bölüm daha atacağım boşverin💪
neyse görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pek ikna olamadım // bsd School Au (texting)
Fanfictiondazkiri: OHA YA OF YA BU MAL COCUK BENI BIRAKMIYO. eniyisibenim: napalim amk. cocugu surekli bize sikayet etme cocukla bi konus bak bundan olur- KHDJFBSNFNSBFNSBFNSJNFDHG dazkiri: dalga gecme ve onunla ugrasamam. sussana. gay degilim diyorum hala...