Aylar sonra beklenen o bölüm!!!!
Tamam, uzun zamandır Headconun yazmıyordum ve deftere kaydettiğim çok şey olduğu için artık bunları yayınlamanın zamanı geldi. Daha kurguların senaryoları var☠️
Herneyse efendiler, buram buram tarih kokan bir bölüme daha hoşgeldiniz. GCHHLL ve Turcomia_ (kendisi de bana az yardımcı olmamıştır.) ile ortak kurulan bir bölüme daha hoşgeldiniz!! Zaten kendisi de yakında yazacağı için harika bir şey olucak!! Nedense böyle ortak çalışmalar hoşuma gitmiyor da değil, dayanışmayı çok severim!!
Herneyse daha fazla uzatmadan artık başlıyalım!
««»»
Şimdi ilk başta bir uyarımızı yapalım beyler ve bayanlar! Çok karıştırılan bir hatadır bu!
İran Arap değildir. Tekrar ediyorum.
İran, Arap kökenli veya Arap bir ülke değildir. İlk önce bir bunu bilelim. Tabii o topraklarda yaşayan Araplar vardır ama bu ülkeyi Arap yapmaz arkadaşlar. O yüzden artık kitaplarda da sık sık gördüğüm İran'a Arap'mış gibi davranılması durumu gerçekten de mantıksız ve saçma.
Pekâlâ, bu sefer İsmaliyetten önce veya sonra diye ayırmayacağız. İran Toprakları, tahmin ettiğinizden daha karmaşık olduğu için bu kafa karışıklığına sebebiyet olacaktır. Ama biz ne olur ne olmaz diye Toprakları yöneten ırklara göre ayıracağız. O zaman Antiklerden başlıyoruz!!
.
.
.Karşınızda Bay Ahamemiş ve Bayan Makedon İmparatorluğu! Bu çiftimizden Suriye'nin Soy Ağacı bölümünde bahsetmiştik, isterseniz o taraflara bakabilirsiniz.
(Neden mi buradan başladım? Çünkü İran'ın gerçekten de köklü bir tarihi var ve bu kafa karıştırıcı. Antiklere ait de bilgiler sınırlı ve bizler bunları mantıklı bir şekilde sıralamak zorundayız o yüzden de o kısmı geçtim. Peki o kısımla alakalı bir bölüm de gelir mi? Kesinlikle gelecektir efendiler.)
Eğer anımsıyorsanız bu çiftimizin iki tane çocuğu vardı, Bayan Ptolemaios'un da pek Ahamemişlerle de anlaşıldığı söylenemez tabii.. herneyse biz Bay Seleokous'dan devam ediyoruz. Bu abimizden de bahsetmiştik, kendisi de babası gibiydi!!
Hea, işte bunun iki tane çocuğu var da demiştik. Part İmparatorluğu ve Roma'nın Suriye Eyaleti yani diğer adı ile tarihin ilk Suriye'yi!!
Tabii Part'ın da oğlu Sasaniler'i sizlere söylemiştik.
Şimdi Sasaniler dönemine gelene kadar yıl 600'leri geçmiş bulunuyor. Tabii bu topraklarda hızla büyüyen birisi var. Kim mi bu? Dostum tabiki de RAŞIDIN!! ADAMIM YİNE ORTALIĞI ADAM ETMEYE GELİYOR!!
Yani arkadaşlar biz bu Ortadoğu Ülkelerinin Soy Ağaçlarını yaptığımızdan beri bu abimizden bahsediyoruz. Bunun çocukları ve onun soyundan da bağıra bağıra söylüyoruz. Artık sizinde bilmeniz gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden son olduğunu düşündüğüm ama olmayacak bir hatırlatma yapıyoruz!
YOU ARE READING
Headcanons (My AU) || Countryhumans
Fanfiction𝐓𝐚𝐫𝐢𝐡 𝐢𝐥𝐞 𝐮𝐲𝐮𝐦𝐥𝐮 𝐡𝐚𝐫𝐢𝐤𝐚 𝐜̧𝐚𝐥𝛊𝐬̧𝐦𝐚𝐦𝛊𝐳𝐚 𝐡𝐨𝐬̧𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢𝐧𝐢𝐳. 𝐁𝐮 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭𝐚 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝗼̈𝐠̆𝐫𝐞𝐧𝐞𝐜𝐞𝐠̆𝐢𝐧𝐢𝐳 𝐛𝐢𝐥𝐠𝐢𝐥𝐞𝐫𝐥𝐞 𝐡𝐨𝐬̧𝐮𝐧𝐮𝐳𝐚 𝐠𝐢𝐝𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐬̧𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮𝐧𝐚 𝐞𝐦𝐢...